Chiyo Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Hei! JEg tok nettopp engelsk eksamen som privatist den 25 november. Og selv om det bare var 4-5 av oss i lokalet som tok den eksamen så har jeg ikke fått svar på karakteren min enda. Hvor lang tid tar der? Får jeg vite på privatistweb eller får jeg papirene i posten?
Glynis Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Jeg fikk min i posten. Du er uansett særdeles utålmodig. Bare fordi akkurat dere var 4-5 betyr ikke det at sensoren din ikke har hundre andre eksamener å rette. Sjelden man får en karakter på under 3 uker.
Gjest Serena Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 På brevet du fikk før du gikk opp som privatist står sensurdatoen! Og du vet jo at, hvor mange som tar eksamen i sammen lokale som deg ikke har noe å si, da eksamen er felles for hele landet.
ninuska_ Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Når jeg hadde privatisteksamen i engelsk til sommeren, fikk jeg ikke svar før etter ca. en mnd hadde gått :-)
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Tror karakteren kommer på privatistweb. Stemmer. I Oslo skal karakterene komme i uke 2 sto det i brevet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå