Gjest Gjest_Celia_* Skrevet 8. desember 2009 #1 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg ble kjent med en fyr på nettet forrige uke, men jeg får jo ikke engang pustet og tenke! Han ringer og ringer og sender meldinger hele tiden! Hva er dette liksom? Hvorfor haster det sånn med han? Jeg forklarte at jeg trenger tid og rom for å kjenne etter, se an om det er kjemi. Han er en godt voksen mann, har veldig bra utseende og har det bra økonomisk, så han burde hatt mer selvtillitt og ikke tengt bekreftelse i tide og utide. Og hvorfor skal jeg måtte bekrefte noe, jeg vet jo ikke om det er noe ennå en gang! Jeg synes dette begynner å bli helt sprøtt og mann gir meg creepy følelse! På grensen til stalking. På den andre siden virker han veldig søt og hadde han bare vært mer avslappet mtp datingen vår, ville jeg funnet ut om det er noe å satse på mellom oss Hva er dere som dater fra nettet? Skal jeg droppe han eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feel Skrevet 8. desember 2009 #2 Del Skrevet 8. desember 2009 Han høres da i overkant ivrig ut må jeg si. Hadde ikke orket masse mas på telefonen etter bare en liten uke. Får være grenser for hvor mye tid man skal bruke på noe man ikke vet hva er for noe. Kan jo si til ham at du er vant til at ting er litt roligere i starten, men du bør også være obs på at han kan miste litt av interessen dersom det går for sakte. Kanskje er han bare veldig uerfaren når det gjelder dating eller bare veldig lenge siden han har gjort det. Se det litt an og se om han respekterer grensene dine. Hvis de brytes vet du jo hvor skapet står. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #3 Del Skrevet 8. desember 2009 -Godt at du reagerer fornuftig på noe som er unormalt. Dette hadde jeg ikke fikset, og jeg hadde droppet fyren. Fordi folk som holder på slik, har som regel en skrue løs. Og merkelige skruer hører hjemme på sirkus. Og er du sikker på at han er så rik og vellykket som han gir uttrykk for? Her lukter det råtten fisk lang vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #4 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg tror han er sinnsykt forelsket i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. desember 2009 #5 Del Skrevet 8. desember 2009 Min erfaring er at de som er overivrige i starten, er de som ramler fortest ned igjen så fort de får respons. Jeg hadde sagt klart og tydelig i fra om at jeg ikke taklet slik voldsom iver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #6 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg tror han er betatt av deg, og du vet jo hvordan det er i starten, man kan jo bare ikke få nok Kanskje han han etter x antall dater endelig har funnnet hun som han kan se en fremtid med, og man blir jo litt overivrig da Gi beskjed at du trenger mer "space", men gi han en sjangs da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. desember 2009 #7 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvorfor haster det sånn med han? Jeg forklarte at jeg trenger tid og rom for å kjenne etter, se an om det er kjemi. Kanskje han ønsker å finne ut så fort som mulig om du er bortkastet tid? Eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 8. desember 2009 #8 Del Skrevet 8. desember 2009 Det er vel en grunn til at han har gått vekk fra "vanlig" dateing og over til nett-dateing... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 8. desember 2009 #9 Del Skrevet 8. desember 2009 Æsj, kutt han ut... nerd ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 8. desember 2009 #10 Del Skrevet 8. desember 2009 "hele tiden" er relativt, HVOR ofte feks 1 gang pr dag eller 100 ganger per dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 8. desember 2009 #11 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvorfor spør du andre om "skal jeg droppe han" ? Hvor er selvtilliten din? Hvorfor har du ikke tro på egen vurderingsevne. Ja mannen er nok i overkant men andres meninger om hva som er overkant for deg eller ikke er vel nokså irrelevant. Av og til lurer jeg på hvorfor kvinner ikke greier å ta avgjørelser på egenhånd. I stedet for spør de kjente og ukjente om nærmest ta en avgjørelse på deres vegne om hva de skal gjøre med sitt eget liv. Gå i deg selv, dropp forstyrrelser utenfra og kjenn på hva som føles rett for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. desember 2009 #12 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hvorfor spør du andre om "skal jeg droppe han" ? Hvor er selvtilliten din? Hvorfor har du ikke tro på egen vurderingsevne. Ja mannen er nok i overkant men andres meninger om hva som er overkant for deg eller ikke er vel nokså irrelevant. Av og til lurer jeg på hvorfor kvinner ikke greier å ta avgjørelser på egenhånd. I stedet for spør de kjente og ukjente om nærmest ta en avgjørelse på deres vegne om hva de skal gjøre med sitt eget liv. Gå i deg selv, dropp forstyrrelser utenfra og kjenn på hva som føles rett for deg. Kvinner er flokkdyr. De klarer ikke å tenke selvstendig Og skal ei kvinne klare å ta en avgjørelse så må mora hennes og alle venninnene ha godkjent det først. Men det er fordeler og ulemper med denne strategien også. Endret 8. desember 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. desember 2009 #13 Del Skrevet 8. desember 2009 Kvinner er flokkdyr. De klarer ikke å tenke selvstendig Og skal ei kvinne klare å ta en avgjørelse så må mora hennes og alle venninnene ha godkjent det først. Men det er fordeler og ulemper med denne strategien også. Og når du "overtar" en dame, er det din selvfølgelige rett å ta avgjørelser for henne . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss daisy Skrevet 8. desember 2009 #14 Del Skrevet 8. desember 2009 Kvinner er flokkdyr. De klarer ikke å tenke selvstendig Og skal ei kvinne klare å ta en avgjørelse så må mora hennes og alle venninnene ha godkjent det først. Men det er fordeler og ulemper med denne strategien også. Ikke ta alle kvinner under en kam da, vi er alle forskjellige, både kvinner og menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. desember 2009 #15 Del Skrevet 8. desember 2009 Og når du "overtar" en dame, er det din selvfølgelige rett å ta avgjørelser for henne . Det er i hvert fall en stor fordel for ei kvinne å ha en god mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. desember 2009 #16 Del Skrevet 8. desember 2009 Det er i hvert fall en stor fordel for ei kvinne å ha en god mann. Det er jeg enig med deg i, og vice versa. Men det å være en god partner innebærer ikke at mannen skal ha råderett over damen, slik som du har forfektet utallige ganger i en annen tråd. Det skulle jamen vært interessant å bli kjent med deg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Celia_* Skrevet 9. desember 2009 #17 Del Skrevet 9. desember 2009 Takk for tilbakemeldinger, folkens! Dumt at jeg ikke kunne delta den interessante debatten dere startet i går, jeg måtte lese til en prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Celia_* Skrevet 9. desember 2009 #18 Del Skrevet 9. desember 2009 "hele tiden" er relativt, HVOR ofte feks 1 gang pr dag eller 100 ganger per dag? Han rigner omtrent fire ganger om dagen. Det er vel ofte, når man ikke kjenner hverandre så godt å ikke vet helt hva det skal snakkes om? Hvorfor spør du andre om "skal jeg droppe han" ? Hvor er selvtilliten din? Hvorfor har du ikke tro på egen vurderingsevne. Ja mannen er nok i overkant men andres meninger om hva som er overkant for deg eller ikke er vel nokså irrelevant. Av og til lurer jeg på hvorfor kvinner ikke greier å ta avgjørelser på egenhånd. I stedet for spør de kjente og ukjente om nærmest ta en avgjørelse på deres vegne om hva de skal gjøre med sitt eget liv. Gå i deg selv, dropp forstyrrelser utenfra og kjenn på hva som føles rett for deg. Det er ikke sånn at jeg droppe han dersom forlk her mener at jeg bør droppe han, men det er da greit å spørre om dette er en normal oppførsel (har ikke erfaring med nettdating) for nettdating foreksempel. Og så du bare vet, når jeg har kommet til det punktet at jeg skrev "skal jeg droppe han?" hadde jeg allerede bestemt meg for å droppe han. Så kvinner kan ta avgjørelser Kvinner er flokkdyr. De klarer ikke å tenke selvstendig Og skal ei kvinne klare å ta en avgjørelse så må mora hennes og alle venninnene ha godkjent det først. Men det er fordeler og ulemper med denne strategien også. Tull og vis vas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Celia_* Skrevet 9. desember 2009 #19 Del Skrevet 9. desember 2009 Han høres da i overkant ivrig ut må jeg si. Hadde ikke orket masse mas på telefonen etter bare en liten uke. Får være grenser for hvor mye tid man skal bruke på noe man ikke vet hva er for noe. Kan jo si til ham at du er vant til at ting er litt roligere i starten, men du bør også være obs på at han kan miste litt av interessen dersom det går for sakte. Kanskje er han bare veldig uerfaren når det gjelder dating eller bare veldig lenge siden han har gjort det. Se det litt an og se om han respekterer grensene dine. Hvis de brytes vet du jo hvor skapet står. Han gikk for langt i går! "På kvelden fikk jeg en melding som lød slik: Snakker du med noen på (den nettsiden) nå? Jeg prøvde å snakke med deg, men det sto at du var opptatt" Han trenger ikke kontakte meg der lenger, da han har msn som er mye lettere å prates med, jeg følte at han snoker seg inn på hva jeg gjør. Han sa jo tidligere at han ikke skal snakke med noen flere og håper at jeg gjorde det samme, men å håpe og å forlange er det to forskjellige ting? Jeg sa takk for meg og lykke til til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #20 Del Skrevet 9. desember 2009 Kanskje du har lært at penger og godt utseende ikke er synonmt med selvtilitt nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå