Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 herregud han er såå kjekk! hater å like folk fra filmer o.l. men han er jo bare helt fantastisk! vet dette er sykt klisje, og egentlig ganske tragisk.. men måtte bare få det ut et sted.. NAM! <3
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Eg syns ikkje han e kjekk på ein plass.. Alexander Skarsgård derimot, da e vampyren sin da!
Gjest Iah Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Nei, akkurat han finner jeg ikke attraktiv i det hele tatt.
Gjest ts Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Nei, akkurat han finner jeg ikke attraktiv i det hele tatt. seriøst? hvordan er det mulig da! men er jo bra! større sjangs for meg da! haha
Gjest bare bea Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Aner ikke hvem Robert Pattinson er. Men Robert Pattison er ganske søt.
Gjest ø Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Aner ikke hvem Robert Pattinson er. Men Robert Pattison er ganske søt. FAIL
Gjest bare bea Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 FAIL Stakars Pattinson-fan. :søvn:
Fandenivoldsk Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 (endret) seriøst? hvordan er det mulig da! men er jo bra! større sjangs for meg da! haha Ja, du får leve i håpet. Selver jeg dritlei alt det jævla maset om Robert Pattinson, både skuespilleren og ikke minst karakteren Edward Cullen!!! Syns ikke han er ille å se på, men ser heller ikke hvorfor 95% av alle jenter mellom 12-18år har en gigagrush på fyren. Endret 8. desember 2009 av Fnisu
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #9 Skrevet 8. desember 2009 Ja, du får leve i håpet. Selver jeg dritlei alt det jævla maset om Robert Pattinson, både skuespilleren og ikke minst karakteren Edward Cullen!!! Syns ikke han er ille å se på, men ser heller ikke hvorfor 95% av alle jenter mellom 12-18år har en gigagrush på fyren. skal love deg at det ikke bare er folk i den alderen! er jo til og med mødre som faller for han... tragisk! men må selv si at han er ikke stygg akkurat!
Gjest ts Skrevet 8. desember 2009 #11 Skrevet 8. desember 2009 LOOOOOOVE HIM!!!!!! yeeey! endelig noen som holder med meg kjekk kjekk kjekk! <3
Eplefe Skrevet 8. desember 2009 #12 Skrevet 8. desember 2009 (endret) Himmel, nei. Robert Pattinson ser kjip ut, og passer ikke til rollen som Edward Cullen i det hele tatt. "His shirt was open, and I could see his marble chest". Hvem faen har hørt om hårete marmor? EW. Edit: Taylor Lautner, derimot. Mannenam. Endret 8. desember 2009 av Eplefe
Gjest Gjest_siri_* Skrevet 8. desember 2009 #13 Skrevet 8. desember 2009 jeg syns han ser litt annerledes ut, ikke sånn typisk "brad pitt kjekk", også spiller han litt bad. Me like! liker også litt hår på brystet fremfor helt glattbarbert.. hva er vel mann ved det?
Eplefe Skrevet 8. desember 2009 #14 Skrevet 8. desember 2009 hva er vel mann ved det?Nei, si det. Hva som er vampyr med det, derimot, kan jeg fint si.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #15 Skrevet 8. desember 2009 jeg elsker at han er interessert i musikk.. syns også han er veldig flink til å synge og spille, liker sangene hans veldig godt.. viser at han er litt dypere på en måte, hvis man hører på teksten.. skikkelig tiltrekkende!
olma Skrevet 8. desember 2009 #16 Skrevet 8. desember 2009 Nei, si det. Hva som er vampyr med det, derimot, kan jeg fint si. er det kjent at vampyrer ikke skal ha hår på brystet? eller mener du fordi han ikke er beskrevet sånn i boka?
Eplefe Skrevet 8. desember 2009 #17 Skrevet 8. desember 2009 er det kjent at vampyrer ikke skal ha hår på brystet? eller mener du fordi han ikke er beskrevet sånn i boka? "Smooth marble" har ikke hår. Og Twilight-vampyrene er juksevampyrer (skikkelig dårlige sådan), men de er og det som regnes som vampyrer av ts og de andre som poster her.
Bloodless Skrevet 8. desember 2009 #18 Skrevet 8. desember 2009 Himmel, nei. Robert Pattinson ser kjip ut, og passer ikke til rollen som Edward Cullen i det hele tatt. "His shirt was open, and I could see his marble chest". Hvem faen har hørt om hårete marmor? EW. Edit: Taylor Lautner, derimot. Mannenam. Haha. Hårete marmor slår fjortis-varulv iallefall, selv om jeg ikke akkurat har noen crush on Robert Pattinson. Men han der Taylor Lautner... makan til gnålegutt. Nasal og slitsom å høre på. Og ikke kjekk i det hele tatt. Men som skuespiller gjorde han en god jobb i New Moon. Og det gjorde ikke Robert.
Eplefe Skrevet 8. desember 2009 #19 Skrevet 8. desember 2009 Hysj nå, jeg prøver å orkestrere en Team Edward - Team Jacob-fight her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå