Gå til innhold

GUTTER!.. OG JENTER, singel jente trenger HJELP!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vel slik er situasjonen: til helgen skal jeg til en gutt vi jeg liker ganske (VELDIG) godt.. Vi har holdt på litt i sommer og i høst, men det er ikke noe seriøst, og vi kjenner hverandre ikke så veldig godt, noe vi håper å få endret på. Jeg har aldri vært på besøk med han før, og de gangene vi har møttes har vært på byen, for å så å dra hjem etterpå og ja, dere vet..

Som sagt reiser jeg for å besøke han til helgen, skal komme til han på lørdagsettermiddag, lage middag, se en film (vet helt ærlig ikke helt planene), men det blir noe rolig og avslappende, skal sove der til søndag, det er avtalt..;)

Det andre problemet er jo at jeg faktisk kun har møtt han på fylla, jeg har ganske god selvtillit, men når jeg har litt alkohol i kroppen er den på topp.. Med andre ord er jeg ganske usikker på meg selv nå som jeg faktisk skal være edru for første gang.. Praten går jo så lett etter et par glass (flasker) med vin.. Dessuten er han dødskjekk og hyggelig, så jeg føler han er litt "bedre enn meg" på en måte, og det gjør meg litt ekstra nervøs, om dere skjønner hva jeg mener?

Så til poenget, det jeg håper å få litt hjelp til er hva skal jeg prate om? hvordan skal jeg opptre? noen gode tips til å få han litt på kroken? Noen gode tips osv? Og sist men ikke minst hvordan skal jeg kle meg, hva foretrekker dere gutta? Siden jeg har møtt han på byen har jeg alltid gått i pene sommerkjoler og høye hæler, og da føler jeg meg sexy, men nå kan jeg ikke gå sååå pyntet, noen tips?

På forhånd takk, fra en litt smånervøs jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm..synes du skal kle deg i noe du føler deg fin i..men ikk for pynta..jeans og en halvfin topp...

er kjemien der finner dere alltid noe å snakke om...du merker fort om det bare er "sengekjemi"....=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at han tenker akkurat som deg og er også usikker. Ikke vær redd for å ta intiativ. Husk at siden du allerede skal over til han betyr det at han allerede er interessert så ikke noe å stresse over.

Kjør tights hvis du har fin rumpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, dette var motiverende!;)

Tenker nok å gå med stramme jeans, framheve rumpa litt ja.. Men er veldig usikker på overdel osv.. Kom gjerne med flere tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...