Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Jeg tenkte å starte å trene.. hehe, sikkert ikke alene nå når det nærmer seg nytt år! Men hva er deres erfaring med de forskjellige treningsstudioene? Og hva koster det? Får en studentrabatt? Alle tips mottas med takk! :-) Hilsen ei som aldri har vært på et treningsstudio!
lovenemo Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Prisene varierer noe helt ekstremt, så det er sikkert lurt å skrive hvilke treningsstudio som er i nærheten av deg.. Og det er som regel mulig å få studentrabatt Jeg trener på Friskhuset (såvidt jeg vet finnes Friskhuset bare nord i landet...), og der betaler man 399/mnd som student.
Gjest TS Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Det er Sats og Arena som er i mitt område. Noen som har erfaring med disse?
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Jeg betaler 569kr for sats i mnd. Da er det inkludert slik at man kan trene på alle sats-sentre. Det er altfor dyrt egentlig, men når man ikke har noe annet tilbud så må man bare betale dessverre.
Gjest Emmanuelle Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 525/mnd med studentrabatt på Sats. 510 om du kun vil trene på 1 senter.
Gjest Iah Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Jeg trener på SATS og betaler ca 450 i måneden, her jeg bor er det ingen studentrabatt.
Gjest Emmanuelle Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Jeg trener på SATS og betaler ca 450 i måneden, her jeg bor er det ingen studentrabatt. Det kommer an på hvor du bor I Trondheim er det f.eks billigere enn i Oslo.
Gjest yojo Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 Jeg tenkte å starte å trene.. hehe, sikkert ikke alene nå når det nærmer seg nytt år! Men hva er deres erfaring med de forskjellige treningsstudioene? Og hva koster det? Får en studentrabatt? Alle tips mottas med takk! :-) Hilsen ei som aldri har vært på et treningsstudio! Jeg trener på Nautilus, prisen er 230 kr mnd som student Jeg liker meg veldig godt der, men du må stå for treningen alene, det er ikke gruppetimer (hvertfall ikke der jeg går), men jeg liker og trene selv, kondisjon og styrketrening, så passer veldig godt for mitt behov
Lykkelitenen Skrevet 8. desember 2009 #9 Skrevet 8. desember 2009 (endret) er du student (noe jeg antar siden du spør etter studentrabatt) kan det lønne seg å melde seg inn i studentskipnaden i din by. De har egne treningssentre som koster nesten ingen ting. I bergen (sib)betaler man rundt 1000-lappen for SEMESTERET og trener så mye man vil på det treningssenteret man ønsker. Genialt. Mange skoler har også egne treningsrom som studentene kan benytte Endret 11. desember 2009 av Lykkelitenen
Gjest yojo Skrevet 8. desember 2009 #10 Skrevet 8. desember 2009 er du student (noe jeg antar siden du spør etter studentrabatt) kan det lønne seg å melde seg inn i studentskipnaden i din by. De har egne treningssentre som koster nesten ingen ting. I bergen (sib)betaler man rundt 1000-lappen og trener så mye man vil på det treningssenteret man ønsker. Genialt. Mange skoler har også egne treningsrom som studentene kan benytte Hvilke treningssenter gjelder det? Har ikke jeg hørt om før, gjelder det alle Høgskoler og Universitet (at man har en slik ordning)?
Gjest TS Skrevet 8. desember 2009 #11 Skrevet 8. desember 2009 Puh, det synes jeg var dyrt... er det forskjell på om skal delta på gruppetreninger, eller om man skal kun trene på apparater, eller kan man benytte seg av alle tilbud de har til den prisen? Jeg trenger å styrke rygg og mage, så det er vel bare treningsapparater jeg skal bruke da?
Lykkelitenen Skrevet 8. desember 2009 #12 Skrevet 8. desember 2009 er studentskipnaden sine egne senter, og de er stort sett i god stand. http://www.sib.no/trening er bergen sitt alternativ, men dette har de i de fleste store byer
lovenemo Skrevet 8. desember 2009 #13 Skrevet 8. desember 2009 (endret) Det er ikke overalt at man får noe bedre tilbud gjennom studentskipnaden, det skal være sikkert. Den prisen du betaler hver mnd gjelder for alle aktivitetene ved senteret. Om du synes det er for dyrt bør du kanskje heller investere i treningsutstyr som du kan ha hjemme? Endret 8. desember 2009 av Aryia
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. desember 2009 #14 Skrevet 11. desember 2009 Ved Universitetet i Oslo kan du trene for 650 i halvaret som student. Da har du ogsaa tilgang til fellestimer slik som aerobics, spinning o.l. i tillegg til treningstudio, svoemmehall og flere baner (forball o.l.). Kurs i pilates, Yoga o.l. faar du for 250 kurset. Saa er du student i en storby er det absolutt aa anbefale aa benytte seg av dette tilbudet fremfor de andre treningssentrene. Ellers betaler du like mye for 1 mnd som du kunne betalt for 6mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå