Gå til innhold

Hva er det første du tenkte?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
grøøøss.. nesten to år siden, men jeg tenker fremdeles på han! selv om jeg også har hatt andre i mellomtiden.. han dumpet meg, og noen mnd senere så hadde han funnet en eldre(enn meg) og vakker brunette! følte meg så liten og dum.. får fremdeles vondt i magen jeg :( har ventet på at han skal angre nå i laaang tid, men jeg har innsett at det aldri kommer til å skje. han var vel min første store kjærlighet, og ALLE nye jeg møter måles mot han. hvorfor skjønner han ikke at det skulle blitt oss to? vi var faktisk aldri sammen, men holdt på forsiktig men intenst noen måneder... har sett han noen ganger, og da blir jeg helt rød og satt ut. vil så gjerne finne en ny kjekk kjæreste så han kan bli megasjalu. men har ikke blitt forelsket siden han... faen.

Dette var nesten skummelt å lese, akkurat samme historie som jeg har! Tenker på han hver dag, og skjønner ikke hvordan jeg skal klare å forelske meg i en annen... Han var den første med alt!

:trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emmanuelle

Om min ex hadde fått ny dame nå så hadde jeg nok klødd meg litt i hodet.

Og vet at hun hadde hatt et svare strev med å bli godkjent av kompisene hans siden jeg fremdeles har kontakt med mange av dem og de synes han er en dust som dumpa meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...