Gå til innhold

Hva er det første du tenkte?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hva var det første du tenkte?, da du hørte ex'en hadde fått seg ny dame, og du merket du fortsatt hadde følelser for han/henne!

Jeg braste ut i gråt, og så for meg han og henne i alle de fine tingene vi hadde gjort sammen!

Ble til at jeg kun fokuserte på det positive som vi hadde gjort sammen, og så for meg dem sammen.

Helt forferdelig...

Hva er deres historie??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme her..bare at vi var på en måte sammen da han holdt på med hu..han dumpa meg og ble sammen med henne en mnd senere..og vi var forlova:P

meen...poenget mitt er: du vil ikke ha noen som ikke vil ha deg...hold deg unna han!! har gått 7 mnd og jeg har ennå følelser for min eks...vil ikke ha han tilbake , men elsker han ennå...

lenge var du sammen m fyren? åssn ble det slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk tenkte jeg: "Velbekomme - dere fortjener hverandre". :fnise:

Vet det høres dumt ut, men det er faktisk sant. Jeg var skikkelig lei meg fordi han ikke var sammen med meg mer, men det at han var sammen med en annen plaget meg veldig lite. Når han ikke var sammen med meg så kunne det i grunnen være det samme om han var sammen med noen andre eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det første du tenkte?, da du hørte ex'en hadde fått seg ny dame, og du merket du fortsatt hadde følelser for han/henne!

Jeg braste ut i gråt, og så for meg han og henne i alle de fine tingene vi hadde gjort sammen!

Ble til at jeg kun fokuserte på det positive som vi hadde gjort sammen, og så for meg dem sammen.

Helt forferdelig...

Hva er deres historie??

Vi var på vennskapsstadiet da vi skilte lag, så da hun fant seg en ny ble jeg bare glad. Savnet samværet dog, og det å ha en partner i hverdagen. Egentlig ikke de første årene for da traff jeg ei anna, men etterhvert som det røynet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Helt forferdelig...

Hva er deres historie??

jeg begynte å tenke stygge tanker om den nye dama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her..bare at vi var på en måte sammen da han holdt på med hu..han dumpa meg og ble sammen med henne en mnd senere..og vi var forlova:P

meen...poenget mitt er: du vil ikke ha noen som ikke vil ha deg...hold deg unna han!! har gått 7 mnd og jeg har ennå følelser for min eks...vil ikke ha han tilbake , men elsker han ennå...

Vi var ikke sammen så veldig lenge, 8 mnd. Men han behandlet meg som ei prinsesse, og jeg tenker fortsatt den dag i dag at han er gutten i mitt liv. Får klump i magen hver gang jeg tenker på han og hun nye...

Håper det går over snart.

Han var en dust som bytter dame støtt og stadig, er online på datingsider selvom han er i et forhold osv.

Men... det var noe med han :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*

Syns det hjelper litt at det er flere av oss :klemmer:

Håper bare det går over, pleier alltid å være værst i starten kanskje... selvom jeg trur jeg aldri ommer til å glemme han, uansett hvor dumme de er... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Charlotte_*

Det som er ille syns jeg er når man er gode venner etter det har blitt slutt. Ikke nok med det så skal han fortelle om datene sine Han har også sagt tidligere til meg at kjærsten hans er sjalu på meg.. Blir litt satt ut jeg.. Hva er det han vil frem til ? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er ille syns jeg er når man er gode venner etter det har blitt slutt. Ikke nok med det så skal han fortelle om datene sine Han har også sagt tidligere til meg at kjærsten hans er sjalu på meg.. Blir litt satt ut jeg.. Hva er det han vil frem til ? :sukk:

Det er jo overhodet ikke rart at den nye dama hans er sjalu på deg. Du er eksen hans, og er fortsatt inne i bildet som "venn"! Det virker ikke som om du kun har vennskapelige følelser for ham, og han synes vel ikke det er så ille å være omgitt av to jenter som er like forelsket...

Du bør komme deg unna, ikke utsett deg for dette. Han har valgt en annen, så gå videre i livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

kjenner til den følelsen, og jeg kjenner det fortsatt stikker om jeg ser bilder av de to sammen på facebook der de begge ser lykkelige ut, eller bilder av bare henne fsaktisk der hun ser lykkelig ut og så dukker "det der skulle vært meg" tanker oppi hodet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg tenkte var "aha, det var derfor han slo opp". Han fikk seg ny dame dagen etter det ble slutt..

Jeg hadde det utrolig vondt pga bruddet, men tenkte ikke så mye på den nye damen faktisk. Til jeg så dem tett omslynget på vei hjem fra byen en lørdagsnatt, da knakk jeg sammen midt på gata og etter det så hadde jeg en del mareritt om de to som var intime og forelska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26
Første jeg tenkte var "aha, det var derfor han slo opp". Han fikk seg ny dame dagen etter det ble slutt..

Jeg hadde det utrolig vondt pga bruddet, men tenkte ikke så mye på den nye damen faktisk. Til jeg så dem tett omslynget på vei hjem fra byen en lørdagsnatt, da knakk jeg sammen midt på gata og etter det så hadde jeg en del mareritt om de to som var intime og forelska.

Ååå jeg får vondt inni meg når jeg leser det her. Det der er såå jævlig. Og så respektløst å bli sammen med en annen dagen etter det ble slutt. Får bare lyst til å gi deg en :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først falt jeg nesten sammen på gulvet, så begynte jeg å gråte..hadde en ubeskrivelig vond følelse inni meg. Startet å skjelve, var jo min største frykt at han skulle bli sammen noen andre, selv om jeg visste det kom til å skje før eller siden. Så ble jeg forbanna fordi den nye dama er (eller var) eksen hans da vi var sammen. Så de var altså sammen da jeg og eksen bare var venner (bestevenner). De var sammen i noen måneder før han ble sammen med meg relativt kjapt etter det ble slutt mellom dem.

Mens vi var sammen fant jeg meldinger han hadde skrevet til henne, blant annet "jeg savner deg og tenker på deg", da hadde vi vært samme i 6 måneder ca. Jeg følte meg som en rebound, men i følge han var jeg ikke det. Vi var sammen i 1 1/2 år. Og nå har han altså gått tilbake til henne. Men det gikk over ganske kjapt, så lenge jeg slipper å se dem sammen eller noe så går det bra. Men jeg har fortsatt følelser for han og har ikke kommet over han. SUCKS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved tidligere brudd har det gått fint.

Men jeg og exen var sammen i fem år. I høst ble det at vi tok valget om å gå fra hverandre. Tror faktisk det ville ha vært veldig vondt å se noen andre hos han. Dog må jeg godta det og ikke lage noe oppstyr, han må få gå videre. Jeg må jobbe med det uansett

Endret av Sancha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved tidligere brudd har det gått helt fint. Da har de brukt såpass lang tid etter at jeg har kommet over de på en fin måte. Det siste nå, der han selv forteller at han har funnet seg ny, mens vi var i sluttfasen, er rett og slett heslig. Selv om jeg ikke ønsket å fortsette heller. Det ble for kjapt og brått og har mye med måten han har vært på. Ser for meg at hun er uvitende om hvordan han egentlig er enda, og at hun er overlykkelig over å ha funnet en så "perfekt" mann og at de elsker og har god sex. Men plutselig en dag kommer han til å kontrollere og bryte ned henne også så egentlig er det hele bare litt... Trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde fullstendig knust meg pånytt om han hadde fått dame nå. Da hadde jeg nok reagert på samme måte som deg.

Bare ligget i senga og grått og grått, uten lyst til å gjøre noe somhelst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grøøøss.. nesten to år siden, men jeg tenker fremdeles på han! selv om jeg også har hatt andre i mellomtiden.. han dumpet meg, og noen mnd senere så hadde han funnet en eldre(enn meg) og vakker brunette! følte meg så liten og dum.. får fremdeles vondt i magen jeg :( har ventet på at han skal angre nå i laaang tid, men jeg har innsett at det aldri kommer til å skje. han var vel min første store kjærlighet, og ALLE nye jeg møter måles mot han. hvorfor skjønner han ikke at det skulle blitt oss to? vi var faktisk aldri sammen, men holdt på forsiktig men intenst noen måneder... har sett han noen ganger, og da blir jeg helt rød og satt ut. vil så gjerne finne en ny kjekk kjæreste så han kan bli megasjalu. men har ikke blitt forelsket siden han... faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...