Gjest Gjest_meg_* Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Hei Jeg går til en priva psykolog som ikke ha rnoen ordninger med det offentlige...orket ikke stå i månedsvis lang kø.. Noen som har peil på om man kan skrive av dette på skatten?
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Nei, fordi det finnes et offentlig alternativ.
Gjest II Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Min privatpraktiserende psykolog sa man kunne det, men det gikk ikke gjennom...
Pjukset Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Du kan prøve, men jeg kan garantere deg at du vil få avslag.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Dersom dette er et av flere krav, så kan det være at du er heldig å få det igjennom. Noen ganger får man ting man egentlig ikke skulle hatt. Jeg søkte fradrag på skatten for diverse i fjor. Noe var beretigget og noe var mer tvilsomt. Alt gikk i gjennom. Jeg droppet det jeg visste jeg ikke skulle få, i håp om at det tvilsomme skulle gå igjennom. Hvorfor jeg fikk alt godkjent vet jeg ikke, mulig jeg hadde rett på alt tvilsomt. Eller at jeg hadde satt det opp så godt og enkelt forklart, med legens signatur at de synes det så så greit ut at de godkjente alt uten å vurdere alt med lupe. Ikke vet jeg, men snart er det på'n igjen - og da en mye større jobb en i fjor (og flere tvilsomme ting, så er forberedt på avslag på alt i år).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå