Gå til innhold

Egne ringetoner på iPhone 3G

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå hatt en iPhone 3G siden februar eller noe sånt. Jeg har ikke stressa med egne ringetoner før nå, fordi jeg ikke har skjønt hvordan jeg skal få det til. Nå VIL jeg ha en egen ringetone, men jeg får det altså ikke til! Var inne på iTunes nå for litt siden og kjøpte en ringetone. Det gikk helt fint. Men hvordan kan jeg bruke den som min faste ringetone? Jeg har trålet alle bruksanvisninger jeg har funnet, men jeg tror meg må være mindre begavet på dette punktet :lete:

Noen snille sjeler som vet hvordan dette fungerer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter mye om og men klarte jeg å finne et programm som virker hos meg slik at jeg kan bruke min egen musikk til ingetone.

Programmet heter iRinger

:)

Skrevet

Tuuusen takk! Skal absolutt teste det ut :) Men hva er de egentlig til da, de ringetonene man får kjøpt på iTunes? Blir litt småforvirra jeg altså :fnise:

Skrevet

Man skal kunne bruke dem også, men har ikke klart å skjønne meg på det enda :ler:

Så er veldig fornøyd med at jeg fant iRinger :)

Skrevet

Jeg bruker normalt denne siden http://audiko.net/

Finner sangen jeg vil ha, laster ned iphonen versjonen, passer på at iphonen er kobler til pc'en og dobbelt klikker på filen jeg har fått lastet ned, da pleier den automatisk og komme inn på itunes og også da inn på mobilen når den synkroniseres.

På siden kan man også legge inne egne ringetoner..

Skrevet
Man skal kunne bruke dem også, men har ikke klart å skjønne meg på det enda :ler:

Så er veldig fornøyd med at jeg fant iRinger :)

Ikke jeg heller! Fatter ikke hvorfor det skal være så jækla komplisert :fnise:

Jeg bruker normalt denne siden http://audiko.net/

Finner sangen jeg vil ha, laster ned iphonen versjonen, passer på at iphonen er kobler til pc'en og dobbelt klikker på filen jeg har fått lastet ned, da pleier den automatisk og komme inn på itunes og også da inn på mobilen når den synkroniseres.

På siden kan man også legge inne egne ringetoner..

Ok! Men det som er problemet mitt da, i hovedsak, er at jeg ikke finner ut hvordan man liksom lager sangen til en ringetone. Huff, vanskelig forklart. Men inne på lyder, på innstillingene, så finner man jo bare disse defaultlydene, og ikke de som jeg har lagt innpå mobilen. Finner de på ipoden, men ikke noe annet sted. Begynner å bli litt frustrert på Apple sine vegne :gjeiper:

Skal iallefall sjekke ut den linken! Takk, takk :)

Skrevet

Jeg finner ikke iRinger noe sted jeg. Kan det hete noe annet nå, kanskje?

Skrevet

Woho! Fikk det til med den internettsiden! *lykkelig* :jepp:

Skrevet

Bra du fikk det til da, for mine har egentlig bare automatisk lagt seg inn dit de skal være =D

Skrevet

Jippi, nå fikk jeg også til dette også fant jeg ringetonen jeg har lett etter lenge. Tusen takk for link. :D

Skrevet

Noen som vet om det går ann å endre meldingslyden til en egendefinert også?

Skrevet
Noen som vet om det går ann å endre meldingslyden til en egendefinert også?

Det lurer jeg også på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...