Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mobilen min har dekning, men det står på skjermen "ingen tilgang til nett". Er det SIM-kortet som har tatt kvelden? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt gjorde også sånn og de sa på elkjøp at det skjer iblant, særlig med gamle simkort. Fikk nytt med en gang. Null stress :)

Skrevet

Flott. Satser på at det er det, og ikke mobilen:)

Skrevet (endret)

Har du prøvd sim-kortet i en annen mobil? Får du samme feilen da? Om du får den samme feilmeldingen i en annen mobil er det garantert sim-kortet, men om denne feilmeldingen kun oppstår på din mobil er det mobilen det kan være noe galt med.

Ring operatøren din. Hos dem vil de ofte gå inn teknisk og kunne verifisere abonnementet (visse kategorier/verifiseringer må ligge inne for å f.eks kunne ha nett). Der vil de også ha mulighet til å sende et nytt sim-kort til deg. Nytt sim-kort kan du også få hos forhandler, men der må du ofte betale (fra de fleste operatører er det gjerne gratis om man ringer inn).

Uansett, best å sjekke ut i tilfelle det faktisk er noe de kan fikse.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Har forsøkt SIM-kortet i en annen mobil, og fikk samme beskjeden. Bestiller meg et nytt et.

Skrevet

Ah, jeg hadde det problemet når jeg var i Danmark i sommer. Var sånn en uke, så plutselig ble det bra igjen :s

Skrevet
Har forsøkt SIM-kortet i en annen mobil, og fikk samme beskjeden. Bestiller meg et nytt et.

Da er det nok sim-kortet. Ring operatøren, der kan de hjelpe og eventuelt sende nytt sim-kort.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...