Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror venninnene mine begynner å bli lei av å få enten gavepakninger med te/kaffe, bøker, eller såper/skrubber til jul. Har noen av dere tips til hva jeg kan gi i år?

De er i midten av 20-årene, noen etablerte med barn, noen studenter. Gavene må koste under 200-lappen. Kanskje noen vet om noen kule nettsteder hvor man kan bestille rimelige og fine gaver? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egenlagde gavekort på kino, jentekvelder .. Alltid koselig ! :)

Skrevet

En dvd eller cd er alltid greit å få syns jeg :)

Ellers er noen varme,gode sokker og pysjsmas noen alternativer.

Forkle og grytekluter.

Ullundertrøye får du også for under 200,-

Håper du finner noe som passer dine venninner, lykke til :)

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet
Egenlagde gavekort på kino, jentekvelder .. Alltid koselig ! :)

Hva skriver man i et egenlagd gavekort på kino?

"Velkommen til kinokveld - jeg betaler"?

Skrevet

Smykker (f.eks Snö, mye fine ørepynt som koster rundt 150 til 200kr),velvære produkter. Eller noe fra rosendahl kanskje :)

Skrevet

Jeg synes aldri det blir feil med bodybutter eller en god fuktighetskrem, men hvis du ikke vil gi det så er jo en god flaske vin alltid godt? Ellers synes jeg også at et fint skjerf, et par vanter eller en lue er en fin gave . Accesorize har mye fint og relativt rimelig.

Synes coastalscents.com sin 88 warm makeup palett er utrolig god, koster 127kr i dagens valutta - de har også utrolig gode makeupkoster.

Skrevet

Bøker! Eller en bra cd, jeg gav en venninne en cd av Nellie Mckay som hun ikke hadde hørt om, det var full score. Når man har opptatte liv og er over 25 så har man gjerne ikke tid til å oppdatere seg på nyeste musikken, bøkene, filmene, osv.

Skrevet
Hva skriver man i et egenlagd gavekort på kino?

"Velkommen til kinokveld - jeg betaler"?

Hvor mye du setter pris på personen og at du gjerne vil ta med deg han/hun ut på kino der du betaler. ? :)

Skrevet

En god bok/film og et teppe:)

Kjøp et fint glass og pynt det med klistremerker og ha mye godt oppi som venninna di liker.

Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet

Du kan strikke et par votter eller et skjerf. det er billig, og ofte blir folk ekstra glad for selvlagde ting :) Det finnes mange enkle oppskrifter på fine ting;)

Skrevet

Hvis venninnene stort sett er i en og samme vennegjeng, hva med middag hjemme hos deg? Eller at du kjøper teaterbillett-/kino-gavekort, hvor du skriver at meningen er at dere alle går på samme forestilling?

Har gitt middagsgavekort også de siste årene, teksten vi har skrevet har vært på et bildekort av vedkommende: "vår gave til deg er en middag på XX restaurant" Eller hvis inkl kino/teater: "vår gave er en helaften ute med middag på XX restaurant og kinobesøk/teaterbesøk".

Skrevet

Mina vänninor får ett minispa sett av mig med lite badgrejer, ansiktmasker och doftljus...

Skrevet

To av mine venninner får brettspill de spesifikt har ønsket seg, den tredje får en reiseguide til et sted hun skal over nyttår pluss en skjønnlitterær bok hun har hatt lyst til å lese lenge og den fjerde får en god bok (hun har vært begravd i pensum hele høsten) og øredobber fra arts&crafts.

Min taktikk er alltid å finne ut hva jentene mine ønsker seg, eller aller helst overraske dem med noe de liker som de ikke har nevnt spesielt :) Men jeg er ganske rainman på å huske forfattere, artister, skuespillere og aktiviteter som de nevner at de liker, så det hjelper jo endel :sjenert: Jeg er også helt konsekvent på å ikke kjøpe gavekort på annet enn kinobilletter (med mindre de sparer til noe helt spesielt på en bestemt butikk) og jeg gir heller aldri alkohol, men det er mine sære holdninger ;)

Skrevet

Brettspill kanskje ja..mange gode ideer her. Dessverre bor vi på forskjellige kanter av landet, så gavekort på kino ol sammen med meg kan bli litt vanskelig.

Foreløpig har jeg kjøpt klær på Indiska, hårkur og badekule på Lush, og en veldig kul is-skje på Ting (tre forskjellige gaver altså).

Flere forslag? :)

Skrevet

Jeg har kjøpt sjokoladefondue til en av mine venner. Kostet 99,- på kremmerhuset, kjempesøt.

Hårkur er jo en kjempeflott gave, jeg hadde blitt veldig glad for det.

Hva med skinnhansker? Cubus har noen til 199,-

Et pelspledd? Kid interiør 199,-

Et godt og varmt flanell sengesett? fra 99,- (140 x 200) på princess. Men da avhenger det av at du vet hvilken størrelse de bruker. Har jobbet på en interiørbutikk og det har blitt mer og mer vanlig med lengde på 220 cm. Det opprinnelige var 200 cm. Men det er jo alltids mulig å bytte hvis størrelsen er feil.

Gode og varme duntøfler til noen som ofte er kald på føttene? fra 129,- på princess.

Fine lysestaker?

Eller kanskje et stort kubbelys, de er stilige. De har stort utvalg av lys på kremmerhuset. På kremmerhuset har de også karameller og kjærligheter fra 1 - 10 kr. Som du kan legge med i gaven til noen som har barn? eller bare noen som er glad i søtsaker ;)

Stilige rammer?

Hva med håndduker? Kid interiør har nå ta 4 betal for 3 på alle sine håndduker.

Hva med en dvd? F.eks. hangover. Den blir nok de fleste med god humor glad for :)

En julecd?

Skjerf? De har mange fine skjerf på H&M. H&M har også startet salget.

Her er noen tips. Mulig du allerede har rukket å kjøpt gaver :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...