sjøhest Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Hei. Jeg var gravid i uke 5, men aborterte. Når kab jeg vente EL igjen? 14 dager etter sist mens SKULLE begynt (men jeg var gravid) eller 14 dager etter jeg begynte å blø fordi jeg aborterte? Og kan jeg bruke testpinner eller vil de vise feil i denne perioden? Håper noen kan svare meg
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Så trist at du mistet! Det der er kjempeindividuelt når eggløsningne kommer tilbake, og kommer også til dels ann på hvor langt på vei du var (da høyt nivå av graviditetshormoner vil kunne stoppe eggløsning). Siden du ikke var så langt på vei, kanskje ikke så lenge? Jeg vet bare at da jeg mistet i MA i 14ende uke i mai, fikk jeg ikke eggløsning og mens før helt i slutten av juli... Testpinnene vil nok kunne bli påvirket av hormonene du har i kroppen fra graviditeten i en stund i alle fall. Lykke til da.
sjøhest Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2009 Ok.. Jeg var bare 5 uker på vei.. Hcg-nivået var oppe på 1500. Det er vel ikke så veldig mye. Jeg kan vel prøve å ta en EL-test og se. Hvis jeg har mye hormoner vil den vel være positiv hele tiden? Eller?
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Akkurat det har jeg ikke noe særlig erfaring med, men ja, jeg tror at den sannsynligvis vil være positiv hele tiden. Men det er jo mange som blir gravide igjen før de rekker å ha mensen en gang, så eggløsningen kommer jo, selv om testene kan gi deg misvisende svar. Du kan jo krysse fingrene for at det skjer med deg også
sjøhest Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2009 Ja.. Takk for svar. Jeg får bare se. Blør enda så det første som skal skje er jo å slutte med det..
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Nå husker jeg ikke datoene nøyaktig, men jeg mistet tre ganger i fjor (ganske tidlig i svangerskapet) og da mener jeg at neste mens kom ca. fire uker etter aborten. At jeg kunne regne blødningene fra aborten som en mens. Ønsker deg lykke til i neste forsøk! Vi klarte det på fjerde forsøket.
Gjest miilla Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 (endret) Jeg har også hatt 3 SA, og etter hva jeg tror har mine EL kommet ca 14 dager etter blødning(abort), som ved en vanlig syklus.. Har abortert ved 5 og 6 uker! Endret 15. desember 2009 av miilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå