Gå til innhold

Bryllupsnegler

Gjest Gjest_Eva_*

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, syns det er råekkelt...........ser skikkelig billig og "whitetrash" ut.. langt fra elegant! Kommer til å ødelegge hele helhetsinntrykket...

Skrevet
Æsj, syns det er råekkelt...........ser skikkelig billig og "whitetrash" ut.. langt fra elegant! Kommer til å ødelegge hele helhetsinntrykket...
Enig!
Skrevet

Hvordan kan dere vite noe om helhetsinntrykket når hun ikke har vist noe annet enn neglene? Tullehøner!

I lengste laget, syns jeg, men er det din stil og noe du har lyst på så Go for it! Regner også med at negldesigneren vil gi deg noen pointers slik at de ikke blir FOR lange.

Skrevet

Uff, jeg er enig med de to første. Det var absolutt ikke noe pent i det hele tatt.

Skrevet
Hei!

Er det greit å anlegge slike negler bare enda litt lengre i et bryllup? Jeg ønsker gjerne å ha så lange negler som mulig når jeg gifter meg, men vet ikke om det kan bli for drøyt? Hva mener dere jenter? Hva syns dere om disse neglene?

http://www.alocnails.co.uk/images/french%20manicure%202.jpg

Jeg syns sånne "støpenegler" er superfint! De der var litt for lange syns jeg, men har du de litt kortere kan det bli veldig fint!

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

det kommer til å bli rååå lekkert til brudekjle etc.

Jeg er negldesigner så er kanskje ikke helt objektiv,men har satt mange støpenegler på bruder som velger de akkurat sånn:)

Go for it!

Skrevet

Synes støpenegler er veldig pent, særlig til brudekjole.

Hvsi du ikke har hatt slike negler før tror jeg du burde sette på negler noen uker før bryllupet slik at du er vent med hvordan det er...særlig siden de er så lange. De etterfyller etter 3-4 uker,så omdu gjør det 3 uker før bryllup så kan du jo etterfylle de noen dager før dagen?

Jeg synes de du hadde bilde av var litt for lange,ikke fordi de er stygge, men fordi det kanskje blir upraktisk. Sombrud gjør du kanskje ikkesåmye den dagen, men er man ikke vant med slike lengder så blir den enkleste oppgave vanskelig;). hehe

jeg skal ha noe slikt og synes det er helt passe lengde til meg, og de er ikke så lange at de blir et handicap :ler::

http://noorkamil.blogg.no/images/352231-2-...918113-n400.jpg

Skrevet

Jeg synes de første var for lange. Ville nok hatt dem omtrent halvparten så lange på den hvite delen - noe ala det Cæmis viser til. Men det er jo smak og behag.

Personlig har jeg naturlig lange negler, men så fort neglen er mer enn 5mm utenfor der hvor huden stopper er det frem med fil eller neglesaks.

Skrevet

Jeg synes det er kjempe med støpenegler.

Men jeg synes det er finere når de er litt kortere og litt rundere i kantene.

Skrevet

Min smak sier at de der er for lange, men hvis DU liker de - så er det klart du kan ha de!

Skrevet

Fine negler, men til bryllup ville jeg hatt kun litt over halve lengden ;)

Skrevet

Synes de var kjempe fine jeg :) Absolutt ikke ekle....

Hvis du er vant til å ha lange negler, så er sikkert lengden grei, men hvis du som regel har korte negler, så ville jeg vurdert å ta de litt kortere.

Blir sikkert super fint! :Nikke:

Skrevet
Jeg synes det er kjempe med støpenegler.

Men jeg synes det er finere når de er litt kortere og litt rundere i kantene.

Helt enig i denne :) Ikke for det, jeg har aldri vurdert støpenegler en gang, men det ser jo fint ut. Men jeg liker også rundere kanter.

Skrevet
Hei!

Er det greit å anlegge slike negler bare enda litt lengre i et bryllup? Jeg ønsker gjerne å ha så lange negler som mulig når jeg gifter meg, men vet ikke om det kan bli for drøyt? Hva mener dere jenter? Hva syns dere om disse neglene?

ikke noe galt med de neglene, men de blir kanskje litt lange hvis du ikke er vant til å ha den lengden. men til brude-negler ville jeg kanskje byttet ut de hvite tippene med perlemortipper med rosa støp over, og kanskje en liten dekor på et par av neglene..

Skrevet

Personlig syns jeg de var alt for lange.

Som brud så syns jeg det er penest at man ser litt naturlig ut, (f.eks. at neglene ikke ser "white trash" ut og at man ikke har druknet seg selv i sminkepungen ;) )

Men det er min menig og dette er ditt bryllup. Så om dette er din stil og du syns det er pent, så går du for det :)

Skrevet (endret)

Om de er kortere kan det fin-fint!

sånn som den siste linken som ble publisert og kommentert her.

(kunne tenkt meg sånne selv faktisk)

Og det er nok enklere å få de støpt noen dager før bryllupet så de er like fine som da du kom ut av salongen enn å gro de selv.

Det er vanskelig å unngå å knekke eller flise opp egne negler.

Endret av hegejenta30
Skrevet
Hei!

Jeg synes disse var altfor lange. Ser billig ut som noen andre nevner.

Smaken er som kjent delt, det er du som skal være fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...