Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #1 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg er en jente som er noe nerdete, jeg liker animasjonsfilmer og guttefilmer,spill og lignende. Jeg har også utseende med meg, og er passe søt, og passelig godt høyde/vekt forhold. Jeg har en samboer som jeg ønsker å tilbringe resten av mitt liv sammen med, og synest det er veldig fascinerende å bli kjent med hans venner nettopp fordi de er hans venner. Han kjenner en del single nerder, og en av hans kompiser setter seg ukomfortabelt nær meg, om dere forstår. Han fisker etter komplementer og og legger seg veldig opp i hva jeg gjør, hva jeg sier og hva han tror jeg tenker. En veldig slitsom type som jeg samtidig synest er trivelig, på en veldig sær måte. Noen ganger liker jeg ham, noen ganger rømmer jeg pga intensiteten. Han er fryktelig ærlig og sier alt positivt og negativt rett ut, uten å tenke på hvordan det påvirker. Jeg blir faktisk litt nervøs rundt denne fyren, fordi han fisker sånn etter gode ord og spør og graver. Jeg begynner å bli redd for at han er forelsket. Med dette sagt så lurer jeg på om noen har råd til meg Jeg ønsker jo å være venn med bestekompisene til kjæresten min, men har vært på nippet til å såre denne fyren da jeg var like dønn ærlig tilbake. Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, men kansje noen har lignende erfaringer og bare vil snakke om nerdegutter og deres oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #2 Del Skrevet 8. desember 2009 Lat som at du ikke skjønner hva han fisker etter og bytt tema. Det er ikke noe moro for han hvis han aldri får respons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 8. desember 2009 #3 Del Skrevet 8. desember 2009 Nerdegutter og deres oppførsel.. Blir ikke det å ta i litt? Jeg personlig har aldri merket forskjell på en ikke-nerd og en nerd følelsesmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 8. desember 2009 #4 Del Skrevet 8. desember 2009 Det kan godt hende han er av den (veldig vanlige) typen som overhodet ikke tar et hint. Jeg vil råde deg til å være normalt høflig og hyggelig, og ganske direkte mot ham. Unngå som best du kan å si noe som kan misforstås. Hvis han fisker etter ros og hyggelige kommentarer i utide - lat som du ikke forstår og bytt samtaleemne. Husk at folk kan ha veldig ulik "intimsone", så han kan jo sette seg tett på folk uten at han mener noe med det. Hvis han setter seg tett inntil, flytt deg unna. Hvis han flytter seg etter deg, si fra! Såpass må være lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feel Skrevet 8. desember 2009 #5 Del Skrevet 8. desember 2009 Folk er forskjellige og det kan også være at denne personen ikke har hatt så mye sosialisering med det motsatte kjønn at han vet hvordan spillereglene er. Dersom du er veldig bekymret bør du ta og snakke med ham om det. Synes også at dersom han oppfører seg merkelig eller veldig annerledes enn de andre vennene hans gjør, så må vel de også merke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 8. desember 2009 #6 Del Skrevet 8. desember 2009 Det kan godt hende han er av den (veldig vanlige) typen som overhodet ikke tar et hint. Jeg vil råde deg til å være normalt høflig og hyggelig, og ganske direkte mot ham. Unngå som best du kan å si noe som kan misforstås. Hvis han fisker etter ros og hyggelige kommentarer i utide - lat som du ikke forstår og bytt samtaleemne. Husk at folk kan ha veldig ulik "intimsone", så han kan jo sette seg tett på folk uten at han mener noe med det. Hvis han setter seg tett inntil, flytt deg unna. Hvis han flytter seg etter deg, si fra! Såpass må være lov. Signerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 8. desember 2009 #7 Del Skrevet 8. desember 2009 Tror dette har mer å gjøre med hvordan HAN er, ikke at han er nerd. Ignorer det han sier, eller si fra på en passende måte at det er satans irriterende at han hele tiden fisker etter komplimenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå