Gå til innhold

Signe (?) i frokost-tv på TV2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller fremstår hun som litt mindre intelligent og ekstremt selvopptatt?

Og viser hun ALLTID den "hengepupp"utringningen?

Vet ikke om jeg har stått opp med feil bein i dag eller hva, men nå irriterte det meg litt. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med deg!:-)

heheh...!! har ikke peiling på intelligens greiene men, <-- ikke tenkt på det heller.

men ho kan skryte på seg hengpattar:p

sikkert noen som tenner på det- kanskje elskern hennes?

Skrevet

Skjerp dere!!!! Slemminger. Signe er ei kjempeflott dame!!!! OG hadde sett mye verre ut hvis hun hadde hatt de superfaste vannmelonene(silikon), hun er ei nydelig, moden og formfull dame:)

Skrevet

jeg har alltid syntes hun har virket litt... enkel på en måte...

Skrevet

Hm, jeg synes hun virker grei og hyggelig, jeg. Kunne kanskje begrense utringningen litt, men jeg synes hun alltid er pen med fine farger og fin sminke:) Og så har hun et sånn blidt vesen, passer godt å begynne dagen med å se på henne.

Gjest Gjest_Kamilla_*
Skrevet

Antrekkene er bestemt og kjøpt av TV2.

Skrevet
Antrekkene er bestemt og kjøpt av TV2.

Det er iallfall ingen som slår Signe i utringninger...

Ellers synes jeg "TV-damene" er altfor sminket, det er så tykke lag at de blir helt stive i maska.

Hva er galt med å være ørlite grann naturlig?

Skrevet

Er det alltid samme gjest som stadig driver og henger ut frokostvertene her inne, tro?

Skrevet

Kvinne er kvinne værst? Det er vel ikke noe galt med hverken Signe eller puppene hennes?! Jeg er mer opptatt av Nils Gunnar etter Valens parodi :fnise:

Skrevet
Kvinne er kvinne værst? Det er vel ikke noe galt med hverken Signe eller puppene hennes?! Jeg er mer opptatt av Nils Gunnar etter Valens parodi :fnise:

Synes Signe er helt grei, skjønt ingen er fine med for stor utringing. Det blir bare vulgært.

Er også helt hekta på parodien til Valen, og greier ikke se på den ekte Nils Gunnar på en "normal" måte lenger. :fnise:

Gjest stearinpikken
Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Skrevet

Synes hun virker koselig jeg. Mye hyggeligere enn hun andre ja...

Og klær og sminke bestemmer de vel ikke selv?

Skrevet

Jeg tror at de som henger seg opp i andre, altså har behov for å uttaler seg negativt om andre, har problemer meg sitt eget selvbilde. Grunnen til at jeg tror det, er at hvis man er fornøyd med seg selv, så bryr man seg om viktigere ting enn hvordan andre er eller fremstår.

Skrevet

Synes Signe virker hyggelig jeg. Trenger man å være så djup for å være programleder i God morgen, Norge?

Parodi, Nils Gunnar, hæ?

Skrevet
Jeg tror at de som henger seg opp i andre, altså har behov for å uttaler seg negativt om andre, har problemer meg sitt eget selvbilde. Grunnen til at jeg tror det, er at hvis man er fornøyd med seg selv, så bryr man seg om viktigere ting enn hvordan andre er eller fremstår.

Vel, det er nå en gang slik at de som stiller på TV osv. blir omtalt. Ikke så rart, det.

Det som er litt merkelig, er at Signe tidligere har gått ut og bemerket at fokuseringen på puppene hennes har vært slitsom. Likevel stiller hun gang på gang i utringninger som overlater minimalt til fantasien.

Personlig liker jeg bedre Signe enn Vår, fordi Vår ofte har vist en (kanskje utilsiktet)nedlatende holdning overfor enkelte.

Skrevet
Vel, det er nå en gang slik at de som stiller på TV osv. blir omtalt. Ikke så rart, det.

Det som er litt merkelig, er at Signe tidligere har gått ut og bemerket at fokuseringen på puppene hennes har vært slitsom. Likevel stiller hun gang på gang i utringninger som overlater minimalt til fantasien.

Personlig liker jeg bedre Signe enn Vår, fordi Vår ofte har vist en (kanskje utilsiktet)nedlatende holdning overfor enkelte.

Og hvorfor skal Signe bøye seg for overmakten? Hun har tydeligvis ryggrad nok til å gå sine egne veier på klesfronten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...