Gjest ts Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Har noe jeg gjerne skulle ha reparert, men vet at det ikke er alle gullsmeder som har verksted "i" butikken. Kunne tenkt meg å få en prisantydning på reparasjon før jeg evt. leverte inn, istedenfor å få høre at: "Jeg vet ikke hvor mye det blir. Men sikkert ikke mer enn X antall kroner", og så blir det 2 ganger så mye. Been there, done that. Stoler ikke mer på de i butikken, i alle fall. Uansett, er det noen som vet noe? Helst noen som er flinke, da.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 "Kristins smie" på Sotra (Fjell) har ofte oppe et skilt der det står at de reparerer, smelter om e.l. Du kan jo sende en mail/ringe dem? Det tar ca. 20-25 min å kjøre fra bergen sentrum, så det er jo litt utfor allfarvei http://www.kristinsmie.no/
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Tror det er en i Øvregaten som driver med dette. En tørr gammal mann i et klamt lokale.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Takk for tips. Går det evt. buss? Ja,går buss ja...hehe. Det ligger midt i "fjell city" (dvs. der med en kirke, en statoil og en rimi)Bussene merket Sotra Vest går i alle fall dit, samt alle busser til Sund kommune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå