Gå til innhold

Sko

Gjest Gjest_Milla_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Milla_*
Skrevet

Fikk det for meg at jeg skulle telle alle parene jeg har med sko, det innbefatter alle type sko, støvletter etc.

Hadde mye mer enn det jeg trodde, over 100 par. Det er jo galskap.

Flere som meg? Håper inderlig det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er en kvinne på 34 år. Jeg har tre par sko. Og har aldri hatt flere tilsammen i hele mitt liv. To par joggesko og et par vintersko som kan også brukes i regn. Økonomisk? Jeg? :roll:

Skrevet

Jeg er 22, har ca 110 par...

- Sko til jobb ( jobber med stalldrift )

- Fin sko til de FLESTE anledninger

- Vinterstøvler, og andre friluftssko

- 2 par løpesko

- og litt lett blanding.

Jeg har "samlet" disse skoene i mange år, og har sparsommelig kjøpt dem på ebay, på billig salg, eller bruktmarked :)

Men likevel, er jo faen meg MANGE par...

Gjest Gjest_Milla_*
Skrevet

Godt å høre at det er flere, hehe.

Det er støvletter jeg har mest av selv, er helt hekta. Svarte og hvite og noen grå, klarer ikke la vær å kjøpe enda jeg har huset fullt fra før. Men kvinner og sko er jo "match made in heaven."

Skrevet
Godt å høre at det er flere, hehe.

Det er støvletter jeg har mest av selv, er helt hekta. Svarte og hvite og noen grå, klarer ikke la vær å kjøpe enda jeg har huset fullt fra før. Men kvinner og sko er jo "match made in heaven."

Kan ikke si så mye på den der nei :hjerte:

Gjest Tigress
Skrevet

Tja, ved siste opptelling var 69 par, men det er fleire år sidan, og eg trur eg har kjøpt tre par berre sykkelsko sidan den gongen. Eg har femdobla talet på støvlettar, og i tillegg har eg no i alle fall fem par joggesko.

Eg gjetter på 120.

Det mest imponerande her er at eg trur eg berre såvidt slår Tiger. Eg er ganske viss på at eg har fleire par enn han, men eg trur ikkje det er med eit tosifra tal.

Skrevet

24 par, jeg har telt. :eeeh: Jeg synes det er mange nok og har nå innført en streng regel, hvis kjøpe et nytt par sko - hive et gammelt par sko (gi til fretex). Funker greit så langt. :)

Skrevet

Vet du, jeg har, eller hadde inntil for noen dager siden over 250 par. Har kastet rundt 70 par. Glad jeg har walk-in-closet, ja.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Incana_*
Skrevet

- 1 par vintersko.

- 1 par overknee støvletter med fòr.

- 2 par pumps.

- 2 par høyhælte sko med liten hæl.

- 1 par høyhælte sandaler.

- 1 par flate sommersko.

- 1 par treningssko.

- 1 par Nike Shox.

- 1 par Nike sko.

- 1 par Kawasaki "tøysko".

- 1 par "tøysko".

- 1 par ridestøvler.

- 2 par høyhælte støvletter med snøring.

- 1 par skoletter.

17 par, da.

Skrevet

jeg har jobbet i skobutikk i mange år så langt over 150 ja!

Gjest Gjest_Incana_*
Skrevet
- 1 par vintersko.

- 1 par overknee støvletter med fòr.

- 2 par pumps.

- 2 par høyhælte sko med liten hæl.

- 1 par høyhælte sandaler.

- 1 par flate sommersko.

- 1 par treningssko.

- 1 par Nike Shox.

- 1 par Nike sko.

- 1 par Kawasaki "tøysko".

- 1 par "tøysko".

- 1 par ridestøvler.

- 2 par høyhælte støvletter med snøring.

- 1 par skoletter.

17 par, da.

Men har samme str. som mamma og søstern min, og de har vel sikkert 20 par hver de også.

Skrevet

- støvletter med lav hel (ridestøvel)

- ecco turstøvler med snøring

- gummistøvler

- joggesko

- converse

- 2 par sandaler

- lave pensko

- tøfler

- tresko

10 par :)

Skrevet
Hei. Jeg er en kvinne på 34 år. Jeg har tre par sko. Og har aldri hatt flere tilsammen i hele mitt liv. To par joggesko og et par vintersko som kan også brukes i regn. Økonomisk? Jeg? :roll:

ingen pensko/støvletter? :O

Skrevet

Jeg har 38 par, men skulle gjerne hatt flere ;)

Skrevet (endret)

4 par vintersko

3 par penstøvletter

1 par ankelstøvletter

1 par pumps

2 par høyhelte pensko

2 par flip flops

3 par sommersandaler

3 par sommersko

= 19 par sko

Men 2 av disse liker jeg ikke lenger, og kommer nok til å kvitte meg med dem etter hvert. Og 2 av parene går jeg så og si aldri med fordi de er for små eller ubehagelige å gå i.

Jeg er forøvrig 21 år gammel.

Endret av Tonje!
Skrevet (endret)

Jeg kastet (Fretex) rundt halvparten av skosamlingen min for et halvt år siden og har nå kanskje 50 par sko? Dette inkluderer også min svimlende samling av 10-kroners flipp-flopper som jeg ikke kan leve uten. :sjenert:

Endret av ~Maja~
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jippi! Har bare 27 par (har sikkert noen hjemme hos foreldrene mine også) og har alltid fått beskjed om at jeg har sååå mange sko, men det har jeg jo tydeligvis ikke. På fredag (lønningsdag!) tenker jeg at det blir skoshopping. Det blir nok overknees støvletter igjen ja :)

Yeah!

Skrevet

Nå har jeg ikke telt men tipper jeg har litt over 30 parr. Men nå er jeg faktisk vledig flint til og kaste sko jeg da. Og jeg er veldig sær da det kommer til sko, elsker sko, men finner ikke så ofte sko jeg virkelig liker. Men finner jeg noen jeg liker godt så blir det jo sånn bare må ha.

Skrevet

Oi! Jeg trodde jeg hadde mange, men ser jeg er skikkelig nybegynner her. Har vel beskjedne 20 par (ikke inkludert trenings- og spinningssko).

Betyr det at jeg kan kjøpe flere??? :danse:

Skrevet

Jeg hadde ca 50 par når jeg flyttet hjemmefra for 5år siden. Har nok steget en del etter det. Tipper jeg har rundt 70-80 nå.

Hjælp, og jeg som ikke har skodilla engang :sjokkert:

Eller kanskje jeg har det :briller::briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...