Gjest Syrin_Ulven Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Har kikka litt etter Gun til xbox 360, men finner det (sålangt) ikkje noen steder i Norge til ein vettig pris. Fant det til rundt 400 (før frakt osv) hos ein utenlandsk nettbutikk, men den prisen er litt for grov siden spillet ikkje er nytt (er fra 2005) og nye spill koster 500-600kr. Har og sett det på butikk i Haugesund men da var det brukt spill og eg vil ha heilt nytt. Noen som har sett Gun til bra pris her til lands?
toth Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Brukt, sjekk finn.no eller liknende Gamestop tror jeg også har mye brukte spill
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Brukt, sjekk finn.no eller liknende Gamestop tror jeg også har mye brukte spill Ja.. Men eg vil ha nytt, ikkje brukt..
Zealuu Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Det er out of print, så jeg tror du må lete litt. Sjekk bargain bins og brukthyllene hos GAME og Gamestop, hvis du har noe slikt i nærheten.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Hmm, Ok. Får lete litt meir og kikke på litt forskjellige side. I want that game!!
Anglofil Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Fant en del her. Prøv også ebay.com, vil nok finne en del der også. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå