Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

syntes dere prøvingen er "altoppslukende"?

jeg mener, går det en dag uten at dere tenker på det?

føler at jeg er helt prøvezilla her.. det er alltid i bakhodet hele tiden.

er dere slik? eller går det sin gang og ofres bare en tanke eller to rundt ikm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg tenker på det mer eller mindre hverdag. Men tenker mindre nå etter 2 år, enn de første månedene. Prøver å slappe av og ikke stresse med det, men ikke så lett.

Skrevet

Enig, i begynnelsen tenkte jeg mye på det, men så ble jeg ikke gravid, så da roa det seg ned litt, og så var det noen måneder igjen med intensiv prøving og symptomjakt, men nå har det roet seg igjen... En må liksom velge hvor mye energi en skal bruke på å tenke på prøvingen. "Energilekkasje" er det vist noe som heter og det er ikke bra, for en skal "spare" på energien sin til noe som er fornuftig og givende å bruke den på, noe som en får utrettet noe med å bruke energi på (jobb, trening, gå ut med venner, hobbyer, hus og hjem osv).. og prøving er vel egentlig ikke en slik ting, det går liksom sin gang uten at en har så alt for mye en får gjort til eller fra...

Skrevet

Jeg glemmer det en stund fra mensen til rett før eggløsning, men etter det klarer jeg ikke la vær å tenke på det nei, for da blir jeg litt ekstra "hypokonder" og kjenner skikkelig godt etter en hver ting som kan minne om tegn ;)

Skrevet

Synes ikke det er altoppslukende, men jeg mener å huske det var det i begynnelsen. Nå har det gått en stund, og vi er på pergo, og nå er det mer vannvittig slitsomt. Er så lei, og om ikke pergo virker aner jeg ikke hva vi gjør, da prøverør fremstår som fullstendig umulig. Men det kan jo endre seg, det vil fremtiden vise.. :sukk:

Skrevet

jeg håper virkelig dere får det til med pergo ,draum.

ønsker dere masse lykke til!!!

Skrevet

Takk! :)

Så langt ser det mørkt ut da pergo-kur nr to fucket opp syklusen min mye mer enn den allerede var fucket opp, så.. :tristbla:

Skrevet

uff da :(

får virkelig håpe det ordner seg :(

• 4 uker senere...
Skrevet
Jeg glemmer det en stund fra mensen til rett før eggløsning, men etter det klarer jeg ikke la vær å tenke på det nei, for da blir jeg litt ekstra "hypokonder" og kjenner skikkelig godt etter en hver ting som kan minne om tegn ;)

Gosj assa. Sånn har jeg det også. I dag tok jeg til og med en graviditetstest! Selv om det er 8 dager til IKM :cry: :skratte::rodme:

Totalt irrasjonelt, vet ikke helt om jeg skal le eller gråte :trist:

Skrevet

bah... sånn er det her og... jeg har jo ikke mensen overhodet.. så jeg tester bare på måfå.. e015.gif

Skrevet
bah... sånn er det her og... jeg har jo ikke mensen overhodet.. så jeg tester bare på måfå.. e015.gif

huff :fnise:

Skrevet

Jeg sliter med å tenke på noe annet. Vi har prøvd i ca 1 år og er nettopp ferdig med første pergo-kur. Trodde jula skulle distrahere meg litt, men tenker på det hele tiden likevel. Det er rett og slett slitsomt synes jeg. Har laaange sykluser, men iflg CBFertilitetsmotor burde jeg få mensen nå. Saa tok en test tidligere i dag. Den viste en svak strek, saa jeg er i tvil. Skal ta en ny i morgen tidlig, bruke morgenurin i stedet. Men nå klarer jeg hvertfall ikke tenke på noe annet!!!

Skrevet

ååå!!!

test !! morro!!!!

hold oss oppdatert!!

Skrevet

Da har jeg testet meg, og den viste positivt!!!! Kjøpte CB sin digitale graviditetstest, og det hersker ingen tvil på pinnen. Det står gravid! Jeg klarer ikke helt å skjønne det, virker så fjernt ettersom vi har prøvd alt mulig og ingenting klaffet. Nå håper jeg bare den lille spiren holder seg på plass så jeg ikke får noen blødning med en gang og mister. Prøve å ikke bekymre meg for det. For en start på 2010. Håper dette året bringer glede for mange andre prøvere også! :tommelsmil::strix:

Skrevet

Gratulerer med en fantastisk start på det nye året! :rødme:

Skrevet

gratulerer!!!

Skrevet

For en flott start på 2010 :rødme: Gratulerer! :klem:

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Håper andre får en slik start!!!

Skrevet
Tusen takk alle sammen. Håper andre får en slik start!!!

Eyh! Grattis!! :ler::roser:

Skrevet (endret)

ble en feil der :P

Endret av LineGourmet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...