Gjest Gjest_Sandra_* Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Hei. Jeg og samboeren min har vært sammen i 7 år, men de siste 3-4 årene har vi snakket om at jeg kanskje er bi. Han har støttet meg veldig i disse årene. Jeg har hatt sex med ei jente og følte at dette var veldig naturlig, det skal sies at samboer syntes dette var ok og det har ikke vært noe problem i ettertid. Vi har også opplevd mye tungt(både i forholdet og utenfor)de siste årene og føler nå at vi kanskje har vokst litt fra hverandre.. Når det kommer til det seksuelle kjenner jeg at jeg tenner mer på kvinner enn menn, ser også mer på damer enn på menn. Sexlivet vårt har dabbet skikkelig av og når vi først har sex fungerer det ikke i det heletatt, for ingen av oss. Dette er veldig trist. Jeg er veldig glad i samboeren min, men er redd for at vi kanskje har blitt mer kompiser enn kjærester..? Tips noen?
Gjest MikeWaters Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Hei. Jeg og samboeren min har vært sammen i 7 år, men de siste 3-4 årene har vi snakket om at jeg kanskje er bi. Han har støttet meg veldig i disse årene. Jeg har hatt sex med ei jente og følte at dette var veldig naturlig, det skal sies at samboer syntes dette var ok og det har ikke vært noe problem i ettertid. Vi har også opplevd mye tungt(både i forholdet og utenfor)de siste årene og føler nå at vi kanskje har vokst litt fra hverandre.. Når det kommer til det seksuelle kjenner jeg at jeg tenner mer på kvinner enn menn, ser også mer på damer enn på menn. Sexlivet vårt har dabbet skikkelig av og når vi først har sex fungerer det ikke i det heletatt, for ingen av oss. Dette er veldig trist. Jeg er veldig glad i samboeren min, men er redd for at vi kanskje har blitt mer kompiser enn kjærester..? Tips noen? Dere har jo en åpen og fin dialog virker det som, så det er jo en bra start. Tenner du emosjonellt på kvinner da? Kan du forelske deg i en kvinne? Mange forhold opplever at sexen dabber av, og da er det naturlig at fantasier tar over lystmønsteret, er jo ikke sikkert du er bifil av den grunn.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Dersom det ikke funker i senga? Da gjør du alt for at det SKAL funke, nytter ikke å tenkte at "nei, dette funker ikke" uten at du gjør noe med det.. Vær vill i senga! Det nytter ikke å forvente at lidenskap skal komme av seg selv. Dersom DET ikke funker så er du mer bi enn streit og da lurer du han ved å holde på slik.
Gjest Ole Martin Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Du skriver at du "kanskje er bi", er dette noe du er helt sikker på? Og er dt slik at du tenner på menn overhodet, eller er det bare ikke kjæresten du ikke tenner på? Har du forsøkt å gjøre noe med det?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Du skriver at du "kanskje er bi", er dette noe du er helt sikker på? Og er dt slik at du tenner på menn overhodet, eller er det bare ikke kjæresten du ikke tenner på? Har du forsøkt å gjøre noe med det? Hei. Takk for svar alle sammen. Er usikker på hva jeg egentlig føler jeg. Detter er så sinnsykt vanskelig. Tenker så veldig mye på dette. Om jeg kunne ha blitt forelska i kvinner vet jeg jo ikke, har jo aldri vært det. Jeg vil ikke at dere skal tro jeg ikke tar lett på dette, det er kjempetungt.. Og jeg gjør ikke dette med vilje for å såre samboer. Forsøkt å gjøre noe med det?
filantropen Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 sjekk ut white tiger tantra ilag med typen Steve piccus har en svært bra film.
Gjest Ole Martin Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Forsøkt å gjøre noe med det ja. Du kan jo ikke forvente at lidenskap kommer av seg selv, du må jo gjøre noe for at det skal skje. Nå vet jeg jo ikke om du har gjort det eller ikke, men det kan jo virke som at du ikke har gjort det, for da hadde du sannsynligvis visst hva du må gjøre. Sjansene er jo også tilstede for at kjæresten din er veldig usikker siden du sier at det aldri "funker". Det er ikke noe kult for en æreskjær mann
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Forsøkt å gjøre noe med det ja. Du kan jo ikke forvente at lidenskap kommer av seg selv, du må jo gjøre noe for at det skal skje. Nå vet jeg jo ikke om du har gjort det eller ikke, men det kan jo virke som at du ikke har gjort det, for da hadde du sannsynligvis visst hva du må gjøre. Sjansene er jo også tilstede for at kjæresten din er veldig usikker siden du sier at det aldri "funker". Det er ikke noe kult for en æreskjær mann white tiger tantra, neitakk. Nei, vet ikke jeg.. Tungt er det hvertfall. Vet ikke helt hva jeg føler. Synes uansett at det føles rart ettersom at det har blitt et mer kompisforhold..
filantropen Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 (endret) Nei takk til WTT? noke som er gale med nytelse da? Det er jo en fin gave å gi til kjæresten at personen får massert vekk knuter i kroppen og får stor seksuell nytelse =) Eg trur du har bestemt deg allerede, og er kun ute etter å få bekreftelse på at det du har bestemt deg for er riktig, for å gjere det lettare for deg sjølv å ta det steget. Endret 9. desember 2009 av filantropen
Gjest Ole Martin Skrevet 10. desember 2009 #10 Skrevet 10. desember 2009 white tiger tantra, neitakk. Nei, vet ikke jeg.. Tungt er det hvertfall. Vet ikke helt hva jeg føler. Synes uansett at det føles rart ettersom at det har blitt et mer kompisforhold.. Det er jo ikke rart i heletatt. Det har blitt et kompisforhold (noe alle forhold blir) og du akter ikke å gjøre noe med det.. Da er det jo ikke rart Alle forhold trenger sex, hvis ikke blir det bare et kompisforhold. Og når du ikke engang ønsker å prøve å gjøre noe med det så synes jeg ikke synd på deg overhodet. Derfør bør du jo avslutte det nå og ikke fortsette å såre stakkaren..
Anne-Julie Skrevet 10. desember 2009 #11 Skrevet 10. desember 2009 Jeg leser forumet her titt og ofte, men registrerte bruker nå. Egentlig forstår jeg ikke hva i all verden du holder på med. Du klager over at ingenting fungerer, du er bifil, holder kjæresten din for narr ved å holde på slik og i tillegg ønsker du ikke å gjøre noe med at det er slapt i senga? Hva vil du egentlig? Og tror du det noensinne vil bli bra ved en senere kjæreste? Det kan jeg forsikre deg om at det ikke blir når du har en sånn innstilling.. "Jeg vil ha i pose og sekk, men det skal komme på et sølvfat uten at jeg selv skal gjøre noe med det", veldig realistisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå