Gjest Gjest_kari_* Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Huden min er kjempe følsom og hver gang jeg barberer bikinilinjen osv, begynner jeg å klø og får fullt av røde nupper. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å unngå dette? ER så plagsomt
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Huden min er kjempe følsom og hver gang jeg barberer bikinilinjen osv, begynner jeg å klø og får fullt av røde nupper. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å unngå dette? ER så plagsomt Bruker herrehøvel og hårbalsam. Ingen problemer av det. Skifter ofte blader da.
SouthernStar Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Etter at jeg begynte med Smak og behag Unirens har jeg aldri blitt plaget med kløe eller nupper igjen
Gjest Marlo Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Henger meg på forslaget med herrehøvel. Ellers må du prøve deg litt frem med forskjellige skum og gel, ikke alle tåler alt. Jeg endte opp med Redken (?) sin intimbarbeingsgel, og har ikke hatt problemer siden.
Gjest Gjest_kari_* Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Etter at jeg begynte med Smak og behag Unirens har jeg aldri blitt plaget med kløe eller nupper igjen Den bruker jeg, den demper kløen, men de røde nuppene er der. Har prøvd barberingsgel, men dette reagerer jeg på og.. så jeg barberer stort sett uten noe på eller når huden er tørr.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Bruk heller epilator =) Det blir mye penere og varer mye lengre.
Gjest Gjest_kari_* Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Bruker herrehøvel og hårbalsam. Ingen problemer av det. Skifter ofte blader da. Hvilken herrehøvel bruker du da? Er ikke disse skarpere enn damehøvel? kan jo alltids prøve hårbalsam der nede, men huden min tåler jo ingenting, så tåler det sikkert ikke..hehe
Tequila!! Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 dropp høvelen og gå heller over til voksing
Mohini Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 Etter at jeg begynte med Smak og behag Unirens har jeg aldri blitt plaget med kløe eller nupper igjen Jeg leser alltid "urinrens", ikke lenge siden jeg faktisk skjønte hva som stod skrevet. Kunne ikke fatte at ren urin skulle forhindre nupper.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #10 Skrevet 7. desember 2009 Hvilken herrehøvel bruker du da? Er ikke disse skarpere enn damehøvel? kan jo alltids prøve hårbalsam der nede, men huden min tåler jo ingenting, så tåler det sikkert ikke..hehe Bruker gilette, med 4 blad er det vel. Tar små lette drag med den, først med, så mot hårretningen.
Gjest Gjest_kari_* Skrevet 7. desember 2009 #11 Skrevet 7. desember 2009 Bruk heller epilator =) Det blir mye penere og varer mye lengre. Hvilken type vil du anbefale? Og hvor får jeg kjøpt dette? dyr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå