Gå til innhold

Intimbarbering og nupper

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_kari_*
Skrevet

Huden min er kjempe følsom og hver gang jeg barberer bikinilinjen osv, begynner jeg å klø og får fullt av røde nupper. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å unngå dette? ER så plagsomt :(

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Huden min er kjempe følsom og hver gang jeg barberer bikinilinjen osv, begynner jeg å klø og får fullt av røde nupper. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å unngå dette? ER så plagsomt :(

:)

Bruker herrehøvel og hårbalsam. Ingen problemer av det. Skifter ofte blader da.

Skrevet

Henger meg på forslaget med herrehøvel.

Ellers må du prøve deg litt frem med forskjellige skum og gel, ikke alle tåler alt. Jeg endte opp med Redken (?) sin intimbarbeingsgel, og har ikke hatt problemer siden.

Gjest Gjest_kari_*
Skrevet
Etter at jeg begynte med Smak og behag Unirens har jeg aldri blitt plaget med kløe eller nupper igjen :)

Den bruker jeg, den demper kløen, men de røde nuppene er der. Har prøvd barberingsgel, men dette reagerer jeg på og.. så jeg barberer stort sett uten noe på eller når huden er tørr.

Skrevet

Bruk heller epilator =) Det blir mye penere og varer mye lengre.

Gjest Gjest_kari_*
Skrevet
Bruker herrehøvel og hårbalsam. Ingen problemer av det. Skifter ofte blader da.

Hvilken herrehøvel bruker du da? Er ikke disse skarpere enn damehøvel? kan jo alltids prøve hårbalsam der nede, men huden min tåler jo ingenting, så tåler det sikkert ikke..hehe :)

Skrevet

dropp høvelen og gå heller over til voksing

Skrevet
Etter at jeg begynte med Smak og behag Unirens har jeg aldri blitt plaget med kløe eller nupper igjen :)

Jeg leser alltid "urinrens", ikke lenge siden jeg faktisk skjønte hva som stod skrevet.

Kunne ikke fatte at ren urin skulle forhindre nupper. :ler:

Skrevet
Hvilken herrehøvel bruker du da? Er ikke disse skarpere enn damehøvel? kan jo alltids prøve hårbalsam der nede, men huden min tåler jo ingenting, så tåler det sikkert ikke..hehe :)

Bruker gilette, med 4 blad er det vel. Tar små lette drag med den, først med, så mot hårretningen.

Gjest Gjest_kari_*
Skrevet
Bruk heller epilator =) Det blir mye penere og varer mye lengre.

Hvilken type vil du anbefale? Og hvor får jeg kjøpt dette? dyr? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...