Gjest mamma mia Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har en gutt på 4 år,samboeren min har en gutt på 5 år.Sønnen hans er veldig opptatt av "understell" for å si det sånn..I sommer ble de to tatt på fersken mens "stesønn" prøvde å putte tissen i rompa på sønnen min!Og dette skjedde flere ganger..Jeg ble helt sjokkert jeg..Dette bekymrer meg..Er det normalt??Og de to deler rom når han er hos oss..Hva skal man gjøre?
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har en gutt på 4 år,samboeren min har en gutt på 5 år.Sønnen hans er veldig opptatt av "understell" for å si det sånn..I sommer ble de to tatt på fersken mens "stesønn" prøvde å putte tissen i rompa på sønnen min!Og dette skjedde flere ganger..Jeg ble helt sjokkert jeg..Dette bekymrer meg..Er det normalt??Og de to deler rom når han er hos oss..Hva skal man gjøre? Minst mulig
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Det er viktig å forklare at dette er rett og slett ikke noe man gjør. Viktig å prate om det uten å lage skam. Vi alle skal ha noen grenser og det er ikke greit å dure på fordi man er redd for den konflikten. Barn må vite hva som er greit og ikke. Sånt gjør man bare ikke.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Husker foreldrene mine snakket om hvor ekkelt det er å putte tissen i rumpa på noen eller å putte den i munn. Jeg lekte slike leker da jeg var barn og jeg sa det til mine foreldre. Da sa ikke noe hvis så på tissen til hverandre eller om vi tok den mot hverandre. Kun slikking og ta den i rumpa, det var ekkelt, det var farlig og slikt måtte jeg ikke gjøre. Å ta en tiss i munnen kunne man bli alvorlig syk av. Noe sånt fikk jeg høre. Nå dag så vil jeg ikke ha analsex eller oralsex da jeg ser på det som veldig ekkelt. Har ikke noe i mot det, men klarer bare ikke tanken på det selv. Lurer på om det er noe med oppdragelsen å gjøre. La de holde på og ikke si noe om at det er ekkelt eller slikt gjør man ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå