Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Er en mann såvidt fyllt førti. Har alltid hatt bra hud,men de siste mnd.har huden på ene kinnet blitt så rar. Vet ikke om jeg skal kalle det rynker eller krakkelering. Huden ser mer ut som skai i strukturen.Hva kan grunnen være til at huden er sånn..og bare på ene kinnet.?? Har tidligere fått råd om fete kremer eks.Nivea,damping av ansiktet,masker og skrubbing. Synes ikke dette hjelper særlig..men kan jo hende jeg er for utålmodig..? Noen eksperter her som har gode råd..?
Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Jeg anbefaler deg å prøve jojobaolje kaldpresset og økologisk. Du kan lese mer om den på www.urtekosmetikk.no
Gjest Lotte81 Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Jeg vil anbefale deg å bestille en time hos en hudpleier Der kan du få noen tips. Gjorde det nettopp selv... syns allerede jeg merker forskjell på huden min :)Finnes noe som heter kjemisk peeling som man kan ta hos hudpleier... kan det være noe?
Gjest .lotte81 Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 tror dessuten ikke nivea er en bra krem å bruke for deg.... man må litt opp i pris og kvalitet for best resultat vil jeg tro
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Jeg tror hudlege er tingen, det kan være både eksem eller hudsopp. Hvis dette er eliminert, kan du følge de andre tipsene. Hatt noe liknende selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå