Gjest Gjest_Naima_* Skrevet 7. desember 2009 #1 Del Skrevet 7. desember 2009 Som tittelen sier så skal jeg og eksen snakkes over en kaffe i morgen. Vet ikke helt hva som skjer mellom oss, så ikke le av at dette er en big deal for meg :gjeiper: Jeg vil se bra ut, men ikke sånn "jeg har pynta meg for at du skal synes jeg ser bra ut..." Så, hva er bra og ikke for desperat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #2 Del Skrevet 7. desember 2009 Som tittelen sier så skal jeg og eksen snakkes over en kaffe i morgen. Vet ikke helt hva som skjer mellom oss, så ikke le av at dette er en big deal for meg :gjeiper: Jeg vil se bra ut, men ikke sånn "jeg har pynta meg for at du skal synes jeg ser bra ut..." Så, hva er bra og ikke for desperat? Lakserød kjole med fiskeskjellmønster. Kompletteres med Uggs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. desember 2009 #3 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg hadde vel gått til frisøren og kledd på meg noen klær som jeg visste han likte. Eller kledd på meg en ny jeans, der rumpen min ble sykt fin. Jeg hadde rett og slett gått for å ikke se pyntet ut. Bare hverdags-smashing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. desember 2009 #4 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg hadde vel gått til frisøren og kledd på meg noen klær som jeg visste han likte. Eller kledd på meg en ny jeans, der rumpen min ble sykt fin. Jeg hadde rett og slett gått for å ikke se pyntet ut. Bare hverdags-smashing. Enig. Jeans ser upyntet ut, men kan samtidig se freshed ut. F.eks eks jeans, topp med cardigan utenpå og støvletter. Håret kan jo f.eks være i hestehale for å se tilfeldig ut, eller rettes ut og henge løst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Naima_* Skrevet 7. desember 2009 #5 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har en H&Mkjole med knapper som kan både være casual og pynta. Blir kanskje litt for mye? Hadde på meg den sist gang vi møttes, men gutta husker vel ikke sånt? Han er veldig glad i skjørt og kjoler nemlig... Må vel ha på støvletter, og ikke vintersko... Og casual hestehale er greit, og sminke som ikke vises tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farge Skrevet 7. desember 2009 #6 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har en H&Mkjole med knapper som kan både være casual og pynta. Blir kanskje litt for mye? Hadde på meg den sist gang vi møttes, men gutta husker vel ikke sånt? Han er veldig glad i skjørt og kjoler nemlig... Må vel ha på støvletter, og ikke vintersko... Og casual hestehale er greit, og sminke som ikke vises tenkte jeg. Det høres greit ut det, gutter er jo uansett ikke spesiellt observante da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #7 Del Skrevet 9. desember 2009 M-U-S-E-F-L-E-T-T-E-R. Da ser han hva han går glipp av:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. desember 2009 #8 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg hadde vel gått til frisøren og kledd på meg noen klær som jeg visste han likte. Eller kledd på meg en ny jeans, der rumpen min ble sykt fin. Pleier du å gå til frisøren og kle på deg? Unnskyld, jeg kunne ikke dy meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 12. desember 2009 #9 Del Skrevet 12. desember 2009 Pleier du å gå til frisøren og kle på deg? Unnskyld, jeg kunne ikke dy meg Javisst. Er det uvanlig, synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. desember 2009 #10 Del Skrevet 12. desember 2009 Javisst. Er det uvanlig, synes du? Hvor vanlig det er vet jeg ingenting om, jeg kan bare snakke for meg selv. Jeg har aldri vært hos frisør og kledd på meg, i hvert fall . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 12. desember 2009 #11 Del Skrevet 12. desember 2009 Hvor vanlig det er vet jeg ingenting om, jeg kan bare snakke for meg selv. Jeg har aldri vært hos frisør og kledd på meg, i hvert fall . Jeg gjør det hver dag. Noen ganger er det litt slitsomt, fordi de stenger så tidlig. *gremm* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. desember 2009 #12 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg gjør det hver dag. Noen ganger er det litt slitsomt, fordi de stenger så tidlig. *gremm* Nei, det skal ikke være lett. Jeg kjente en gang en frisør som jeg kledde av meg for. Det tok ikke lang tid . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #13 Del Skrevet 12. desember 2009 Nei, det skal ikke være lett. Jeg kjente en gang en frisør som jeg kledde av meg for. Det tok ikke lang tid . Vi er rett og slett lite interessert i å høre om sexlivet ditt her. Kanskje seksualitetsforumet er mer passende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. desember 2009 #14 Del Skrevet 12. desember 2009 Vi er rett og slett lite interessert i å høre om sexlivet ditt her. Kanskje seksualitetsforumet er mer passende? Det var da voldsomt som "vi" reagerer. Hvem er "vi"? Hvordan kan du si at mitt innlegg sier noe som helst om mitt sexliv? Det var bare ment som en morsomhet, at jeg en gang hadde en kjæreste som var frisør. Du får lese de foregående innleggene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #15 Del Skrevet 13. desember 2009 Ballkjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå