Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Det ble slutt mellom meg og ex'en min for 1 mnd. siden. Jeg sliter fremdeles, men føler meg mer stabil. Vi var sammen i 2 år, og hadde ingen anelse om at han hadde tenkt å gjøre det slutt med meg. Siden bruddet har vi ikke hatt noe form for kontakt. Ingenting. Jeg lurer: Hvor lenge tok det for dere å komme over ex'en, sett ut i fra at dere ikke hadde noe som helst kontakt etter bruddet? Det vil jeg tro bare er med på å forlenge kjærlighetssorgen. Fortell gjerne hvor lenge dere var sammen også.
Breakeven Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Var sammen i 1 1/2 år. 9 måneder siden det ble slutt, har fortsatt ikke kommet helt over han. Har hatt litt kontakt på sms, og jeg hadde sex med han 2 ganger etter det ble slutt, dette var 2-3 måneder etter bruddet (ikke smart, forsterket kjærlighetssorgen kraftig) Han har nå ny dame, eller han ble sammen med henne han var sammen med før meg. Vi var nemlig bestevenner før vi ble sammen, så jeg mistet på en måte kjæresten min og bestevennen min. Kjærlighetssorgen var sterkest de første månedene, jeg trodde jeg ikke skulle klare å leve uten han, så ikke noe lys. Nå har jeg det forsåvidt fint, utenom noen savnekick her og der. Skal nevnes at det ikke har gått 1 dag etter bruddet at jeg ikke har tenkt på han. Men det er ikke like ofte, og ikke konstant som det var før. Men jeg tenker på han minst 1 gang i løpet av en dag. Mye av grunnen til at jeg ikke klarer å komme meg helt videre er fordi jeg føler vi ikke fikk avsluttet på en ordentlig måte, det ble veldig "rotete" Men jeg klarer å leve med den milde kjærlighetssorgen jeg har nå, det er på langt nær så ille som det var. Også var han jo min første kjærlighet, det har mye og si det og. Det beste for å komme deg over han er å ikke ha kontakt, jeg merker de gangene jeg tekster med han at jeg savner han enda mer.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Var sammen i 1 1/2 år. 9 måneder siden det ble slutt, har fortsatt ikke kommet helt over han. Har hatt litt kontakt på sms, og jeg hadde sex med han 2 ganger etter det ble slutt, dette var 2-3 måneder etter bruddet (ikke smart, forsterket kjærlighetssorgen kraftig) Han har nå ny dame, eller han ble sammen med henne han var sammen med før meg. Vi var nemlig bestevenner før vi ble sammen, så jeg mistet på en måte kjæresten min og bestevennen min. Kjærlighetssorgen var sterkest de første månedene, jeg trodde jeg ikke skulle klare å leve uten han, så ikke noe lys. Nå har jeg det forsåvidt fint, utenom noen savnekick her og der. Skal nevnes at det ikke har gått 1 dag etter bruddet at jeg ikke har tenkt på han. Men det er ikke like ofte, og ikke konstant som det var før. Men jeg tenker på han minst 1 gang i løpet av en dag. Mye av grunnen til at jeg ikke klarer å komme meg helt videre er fordi jeg føler vi ikke fikk avsluttet på en ordentlig måte, det ble veldig "rotete" Men jeg klarer å leve med den milde kjærlighetssorgen jeg har nå, det er på langt nær så ille som det var. Også var han jo min første kjærlighet, det har mye og si det og. Det beste for å komme deg over han er å ikke ha kontakt, jeg merker de gangene jeg tekster med han at jeg savner han enda mer. Jeg er vel i samme båt som Breakeven.Ca 7 mnd siden det ble slutt.Samme baggen helt jævlig til og begynne med også går det gradvis bedre,men jeg er fortsatt der at jeg tror ikke jeg kommer til og finne noen bedre.Hun behandlet meg som en drittstøvel men likevel så sliter jeg med og forestille meg sammen med noen andre. (sjukt og banalt, kan det være et syndrom?) IKKE ha noen som helst kontakt,og for all del IKKE ha sex med han.Det er iallefall mine råd.Finnes mange råd om hvor lang tid det tar og komme over en person men jeg tror at det går minst 1 år før du virkelig begynner og skjønne tegninga.Er du normalt skrudd sammen kommer du aldri til og glemme han men han kommer til og dukke mindre og mindre opp i hodet ditt etterhvert som tiden går,så lenge du ikke framprovoserer det sjøl da. håper det går bra med deg om noen måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå