Gå til innhold

sex uten følelser

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trude_*
Skrevet

Er det slik at menn generelt har null problem med å involvere seg i en dame kun for sex? Og spesiellt hvis han venter på ei spesiell dame han er dødsforelska i ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

naah. hadde ikkje eg klart.

utdjupe litt om at han venter?

Skrevet
Er det slik at menn generelt har null problem med å involvere seg i en dame kun for sex? Og spesiellt hvis han venter på ei spesiell dame han er dødsforelska i ...

Jepp!

Skrevet (endret)

Jeg har hatt sex med menn som bare har hatt meg for sex, tviler på at de var noe interssert meg utover det. Så jeg vil svare for dem, ja uten tvil! :)

Endret av Lissi
Skrevet

Jenter har forsåvidt sex med gutter uten følelser også.

Gjest Gjest_Trude_*
Skrevet
naah. hadde ikkje eg klart.

utdjupe litt om at han venter?

Det er ei anna dame som er MEGET spesiell for han og som han mener er verdt å vente på, og for ikke å virke desperat finner han seg dame kun for sex i mellomtiden.. er dette noe menn gjør glatt ?

Skrevet

Begge kjønn kan ha sex uten at det skal være noen følelser involvert. Hvordan tror du ellers at one night stands foregår?

Skrevet
Det er ei anna dame som er MEGET spesiell for han og som han mener er verdt å vente på, og for ikke å virke desperat finner han seg dame kun for sex i mellomtiden.. er dette noe menn gjør glatt ?

Menn er enkle vesen :)

Gjest Gjest_Trude_*
Skrevet
Begge kjønn kan ha sex uten at det skal være noen følelser involvert. Hvordan tror du ellers at one night stands foregår?

Jeg mener et forhold basert på sex (fra mannens side) over tid.

Skrevet
Jeg mener et forhold basert på sex (fra mannens side) over tid.

Folk har da elskerforhold hele tiden, som kun dreier seg om å dekke fysiske behov.

Gjest Gjest_Trude_*
Skrevet
Folk har da elskerforhold hele tiden, som kun dreier seg om å dekke fysiske behov.

Mener du det er vanlig at "folk" inngår forhold basert på kun sex?

Skrevet
Jenter har forsåvidt sex med gutter uten følelser også.

Absolutt, men jeg tror likevel jenter binder seg fortere til menn. Kanskje psykisk, for å forsvare sin promiskuøse oppførsel :ler:

Skrevet

Nettopp, og hvis du tror noe annet så undergraver du kvinners selvbevissthet dersom du tror det bare er menn som tenker sånn.

Skrevet
Mener du det er vanlig at "folk" inngår forhold basert på kun sex?

Jeg mener det er ekstremt vanlig.. men ender ofte med såra følelser.

Skrevet

Har alltid oppfattet det slik at menn gjør dette uten problem, ja.

Skrevet

Ja, både menn og kvinner kan gjøre det. Men både menn og kvinner kan også være som meg; jeg greier ikke å skille mellom sex og følelser. Følgelig er det ikke noe poeng i å ha sex med andre enn seg selv, før man er i et fast forhold. For ellers svir det jævlig bra.. :sjenert:

Gjest Gjest_Trude_*
Skrevet
Ja, både menn og kvinner kan gjøre det. Men både menn og kvinner kan også være som meg; jeg greier ikke å skille mellom sex og følelser. Følgelig er det ikke noe poeng i å ha sex med andre enn seg selv, før man er i et fast forhold. For ellers svir det jævlig bra.. :sjenert:

Ja hvordan skiller man mellom sex og følelser da. Mye følelser under sex-akten, men det er vel i det daglige man merker forskjellen. Hun/han kan ha flott kropp og være flink i senga og oppleve himmelske orgasmer, men å elske noen går vel litt dypere..

Gjest Gjest_Trude_*
Skrevet

Å ha et slikt forhold en stund går sikkert bra, men i lengre tid ville være som å lyve for seg selv.

Skrevet
Å ha et slikt forhold en stund går sikkert bra, men i lengre tid ville være som å lyve for seg selv.

Hvorfor vil det være å lyve for seg selv?

Selv om du ikke klarer å fatte at det er mulig å ha sex med noen uten å blande inn følelser så er det ikke dermed sagt at andre ikke klarer det.

Jeg skiller veldig klart mellom det å ha sex kun for sexens skyld, og det å være intim og nær noen. For meg er det å drive og kose og være intim i dagligdagse situasjoner mye mer betydningsfullt enn det å kun ha sex med noen.

Dersom det kun er sex det er snakk om så viser ikke jeg den samme omsorgen og nærheten som det jeg hadde gjort dersom det hadde betydd så mye mer for meg. Jeg er klar på at jeg ikke vil gjøre alle disse helt vanlige kjærestetingene (som man kanskje ikke tenker over alltid) dersom jeg er sammen med en elskerinne. Hvis man driver og blander dette sammen, da forstår jeg godt hvordan folk kan utvikle følelser og hvorfor folk ikke forstår at det er mulig å ha sex uten følelser, men det er jo ikke det vi snakker om.

I bunn og grunn er det hva man gjør det til. Noen har tenkt over saken og gjort seg klare meninger og lagt retningslinjer for hvordan et slikt forhold må være for at det skal kunne fungere. Andre, de som taper på dette, bare følger strømmen og ser hva som skjer.

Skrevet

Det er ikke noe problem å ha sex uten følelser.

Men det er heller ikke mulig å ha virkelig god sex uten følelser.

Og bedre sex enn noen annen er når følelsene, tilliten og tryggheten er totalt gjensidig, spør du meg!! :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...