Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Vi reiser til Malaysia til sommeren og jeg har sjekket flypriser litt rundt forbi. De prisene jeg har funnet gjennom finn ligger på 18500 for to personer. Jeg sjekket airasia og da fant jeg billetter for 9500 for to. Problemet er bare at vi flyet går om morgenen og det passer ikke med noen fly fra norge. Vi må da eventuelt ovenatte i ved flyplassen på veien ned og hjem. Med fly fra norge blir prisen 12 000. Jeg regner ikke med jeg kommer til å finne noe som er fullt så billig fra norge. Men satt og kikket etter jul dette året for sommeren som var og fant billigere billetter for sommeren som var. Er rett og slett så i tvil om vi skal vente og se etter jul om billettene blir litt billigere slik at vi slipper to overnattinger i london og kan fly fra eks. amsterdam - KL. Noen som har erfaring eller råd? Vet at vi selvfølgelig kan fly til Singapore eller Thailand, men vi skal ha noen netter i KL så er greiest å fly rett der.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 12000 for to personer er billig til KL og Singapore for den saks skyld!
gard Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Hei Det har vært mange gode flytilbud i det siste men de er ofte i perioder der folk ikke reiser så mye...og generelt sett blir prisene dyrere om sommeren, i julen, i påsken etc. Men du bør følge med på SAS.no, lufthansa.com, klm.com og se omd et kommer gode tilbud. Ellers kan det være greit å fly til Bangkok og så tar AirAsia derfra. Ja, det er litt ekstra stress men et par dager i Bangkok er alltid kjekt :-) Eller kan du også sjekke kayak.com og se om det finnes noen billige billetter fra London og så kjøpe seperate billetter fra Norge til London i tillegg. Men da må en være klar over at en har to uavhengige billetter og en kan få problemer hvis det blir forsinkelser. Lykke til med planleggingen. Sjekk reisebrevene mine fra Malaysia og Thailand på min hjemmeside og ta kontakt hvis du har noen spørsmål :-)
Gjest ts Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Ja alternativet nå er vel å fly til london kvelden, ta fly til KL om morgenen også fly hjem igjen ankomme london på kvelden og sove over og ta fly hjem til norge om morgenen. Så tror ikke det ville blitt problemer med flytidene(sant de ikke forandrer dem noe veldig:-/) Men uansett så er jeg egentlig bare så usikker på om vi skal satse på dette siden det er såpass billig eller vente å se om vi kan få noe fra norge og slippe å overnatte...
Gjest Alabama Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Men uansett så er jeg egentlig bare så usikker på om vi skal satse på dette siden det er såpass billig eller vente å se om vi kan få noe fra norge og slippe å overnatte... Tror prisene bare stiger. Det er min erfaring, har fulgt med på flypriser til Malaysia hele høsten. Vi reiste til Cuba via London i sommer, ryanair og virgin atlantic, ble mye billigere og så fikk vi et par dager i London også.
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Vi skal også til Malaysia neste år, men velger å fly til Bangkok. Vi betalte 11000 t/r for begge, og har kjøpt lavprisbillett med AirAsia i tillegg. Vi fant ut at det var det suverent billigste og enkleste. Som Gard over sier: Bangkok er en fantastisk by som er verdt et besøk.
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 20. desember 2009 #7 Skrevet 20. desember 2009 Vi skal også til Malaysia neste år, men velger å fly til Bangkok. Vi betalte 11000 t/r for begge, og har kjøpt lavprisbillett med AirAsia i tillegg. Vi fant ut at det var det suverent billigste og enkleste. Som Gard over sier: Bangkok er en fantastisk by som er verdt et besøk. Glemte å skrive at dette er t/r Bergen - Bangkok med KLM og China Airlines. Med en gang du skal innom London og må overnatte, så flyr pengene av gårde. London er en fantastisk by som bør besøkes for seg selv
Gjest ts Skrevet 20. desember 2009 #8 Skrevet 20. desember 2009 Har fulgt med i høst og da har prisene med klm ligget på 20 000 og nå ligger de vel på 18 000. Så det har i hvert fall gått litt ned. Vi kan jo få veldig billige billetter med å fly til London og derfra til KL, men hadde jo bare blitt flyplasshotell så føler det er så dumt og kaste bort to netter på det:-/ Har funnet greie priser til bangkok da, men da må vi fly via KL til Langkawi. Er ikke noe problem, går bare litt tid til venting. Hadde bare vært så greit å kunne fly til KL og videre til Langkawi. Vi får vel bare følge med å se hvordan det blir etter jul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå