Gå til innhold

Når dere vil ha sex med kjæreste/samboer/ektefelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva dere gjør/sier når dere vil ha sex med den dere er sammen med? Hinter dere, sier det rett ut eller hva gjør dere? Jeg vet ikke hvordan jeg skal si det jeg, er litt flaut liksom, hihi :)

Videoannonse
Annonse
Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg lurer på hva dere gjør/sier når dere vil ha sex med den dere er sammen med? Hinter dere, sier det rett ut eller hva gjør dere? Jeg vet ikke hvordan jeg skal si det jeg, er litt flaut liksom, hihi :)

Sier det ikke rett ut - men viser det heller med kroppsspråk / handling . Eks går å legger meg inntil han - setter meg på fanget mens jeg smiler " lurt " ...he he

Han skjønner alltid hva jeg er ute etter ...he he Kan være usexy å snakke for mye . Bedreå vise med kroppsspråk hva man vil ofte .

Skrevet
wow grow up

Rart at det ikke går ann å høre hvordan andre har det, uten at man skal få sånne kommentarer som det der som ikke har noe med saken å gjøre.

Skrevet

Sier det selvfølgelig rett ut.

- Du, skal vi ha sex?

- Legg deg på sofaen og ta av deg buksa

- Jeg er kåt........

- osv..

Er vel ingenting å være flau over. Han er storfornøyd han. :)

Skrevet

Hinter med kroppspråket, tar mye på han, ja.. viser det, rett og slett. Bruker ikke å være så altfor vanskelig :fnise:

Skrevet

Viser det med kroppsspråk, kysser, stryker og koser på han.

Gjest dragonfly123
Skrevet

hehe, om vi ligger i senga, tar jeg bare handa hans på brystene mine, så skjønner han pointet. :-) tror heller ikke han hadde misforstått om du begynte og klype han i brystvorta eller masert han en viss plass:P

Skrevet
hehe, om vi ligger i senga, tar jeg bare handa hans på brystene mine, så skjønner han pointet. :-) tror heller ikke han hadde misforstått om du begynte og klype han i brystvorta eller masert han en viss plass:P

Det og si det rett ut kan jo være vanskelig om man er i ett ferskt forhold.

Ta På og kjenne på er karnsje best da.

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

- Ska vi pul??

- No?

- JA NO!!!

- Okey :D

Sånn er samtalen når jeg spør typen om sex ;) Enkelt og greit

Skrevet

Enten setter jeg meg på kne foran han og begynner å kneppe opp buksen hans, eller så begynner jeg bare å kle av meg foran han/evt. kommer inn naken der han sitter.

Det hjelper ikke å småhinte når det gjelder mannfolk;) Gjelder å vise hva du vil

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Gå i dusjen, møter deg på soverommet.

Eg er kåt.

Skal vi pule/ha sex?

Lyst på blowjob?

Evt så kan eg gnikke meg mot han, blotte meg litt, gå i dusjen og komme ut kliss naken, kline med han og tafse litt på han, viser det med kroppsspråk, kle meg i noe sexy så han ikkje klarer holde fingrene av fatet, går bort når han står og diller med ting og stiller meg slik at han kommer lett til stedene eg liker bli kyssa (da tar han som oftest hintet), sende han ein sexy melding eller ett bilde, dra han med meg til soverommet, masserer han litt nedentil utenpå buksa, osv.

Skrevet

Jeg pleier å spørre han rett ut om vi skal ha sex. Ellers sier jeg at jeg har lyst på han.

Men å ta han på en viss plass funker alltid ;)

Skrevet

Pleier som regel å beføle ham. Utenpå buksen om vi ikke er alene. Misforstås ikke den. Mulig det følger et blikk med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...