Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Hei. Hvor lang tid mener dere det bør ta før man får seg en ny kjæreste etter å ha gjort det slutt med samboeren? Fra jeg gjorde det slutt tok det ikke lang tid før jeg traff en ny gutt. Vi møttet ute på byen ca 2 uker etter jeg ble singel og vi bare danset. Det tok litt over en mnd etter jeg hadde gjort det slutt før jeg gikk på date med denne nye gutten. Vi har ikke definert forholdet vårt enda, men er det fortidlig å kalle han min kjæreste? ( I slutten av desember er det 4 mnd siden jeg gjorde det slutt med min exsamboer). Det skal sier at for meg var det slutt lenge før det faktisk ble det offisielt. Men er ikke alltid så lett å ta det siste steget ut av forholdet. Noen andre som har opplevd det samme. Man kan jo ikke styre følelser..
Synnoff Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Det er enkelt; det bør ta den tiden det tar til det føles rett å være i et nytt forhold. Hva andre sier/mener/synes passer seg er helt uinteressant, det er ditt liv, og det er for deg det skal føles rett.
Gjest Gjest_confused_* Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Hei. Hvor lang tid mener dere det bør ta før man får seg en ny kjæreste etter å ha gjort det slutt med samboeren? Fra jeg gjorde det slutt tok det ikke lang tid før jeg traff en ny gutt. Vi møttet ute på byen ca 2 uker etter jeg ble singel og vi bare danset. Det tok litt over en mnd etter jeg hadde gjort det slutt før jeg gikk på date med denne nye gutten. Vi har ikke definert forholdet vårt enda, men er det fortidlig å kalle han min kjæreste? ( I slutten av desember er det 4 mnd siden jeg gjorde det slutt med min exsamboer). Det skal sier at for meg var det slutt lenge før det faktisk ble det offisielt. Men er ikke alltid så lett å ta det siste steget ut av forholdet. Noen andre som har opplevd det samme. Man kan jo ikke styre følelser.. Tror det der er rimelig individuelt. 7 måneder siden jeg ble singel og jeg kunne ikke begynt og tenke på og gå inn i et nytt forhold.Men sikkert ikke alle som er like "stuck" som meg.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Hei. Hvor lang tid mener dere det bør ta før man får seg en ny kjæreste etter å ha gjort det slutt med samboeren? Fra jeg gjorde det slutt tok det ikke lang tid før jeg traff en ny gutt. Vi møttet ute på byen ca 2 uker etter jeg ble singel og vi bare danset. Det tok litt over en mnd etter jeg hadde gjort det slutt før jeg gikk på date med denne nye gutten. Vi har ikke definert forholdet vårt enda, men er det fortidlig å kalle han min kjæreste? ( I slutten av desember er det 4 mnd siden jeg gjorde det slutt med min exsamboer). Det skal sier at for meg var det slutt lenge før det faktisk ble det offisielt. Men er ikke alltid så lett å ta det siste steget ut av forholdet. Noen andre som har opplevd det samme. Man kan jo ikke styre følelser.. Vel, du er kvinne da, så to uker er vel litt i overkant lang tid i forhold til det som er vanlig. Annerledes for menn naturligvis.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 For meg hadde det spørs på hvor lenge det gamle forholdet hadde vart og hvor bra/dårlig det var, hvordan eksen hadde det om det hadde vært forhold over lengre tid og det var eg som brøyt, og om eg overhodet følte meg klar for noe nytt. Det irriterer meg når eg ser folk gå ut av laaangt forhold/ekteskap og finne ny kjæreste samme dag eller dagen etter eller uka etter. Har man så jævlig hastverk med å finne seg noe nytt å knulle på liksom? Herlighet.. Tenker bare billige f***etøs når sånt skjer.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Det irriterer meg når eg ser folk gå ut av laaangt forhold/ekteskap og finne ny kjæreste samme dag eller dagen etter eller uka etter. Har man så jævlig hastverk med å finne seg noe nytt å knulle på liksom? Herlighet.. Tenker bare billige f***etøs når sånt skjer. Hva om flere år av det laaange forholdet/ekteskapet har vært sex- og følelsesløst? Er det da så rart at man vil finne seg noe nytt ganske kjapt?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Hva om flere år av det laaange forholdet/ekteskapet har vært sex- og følelsesløst? Er det da så rart at man vil finne seg noe nytt ganske kjapt? Svaret på det er: ja.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 For meg hadde det spørs på hvor lenge det gamle forholdet hadde vart og hvor bra/dårlig det var, hvordan eksen hadde det om det hadde vært forhold over lengre tid og det var eg som brøyt, og om eg overhodet følte meg klar for noe nytt. Det irriterer meg når eg ser folk gå ut av laaangt forhold/ekteskap og finne ny kjæreste samme dag eller dagen etter eller uka etter. Har man så jævlig hastverk med å finne seg noe nytt å knulle på liksom? Herlighet.. Tenker bare billige f***etøs når sånt skjer. Trenger jo ikke handle om sex eller hastverk. Man kan jo ikke styre når man skal treffe noen. Skal man unngå folk da eller og kanskje gå glipp av å treffe en som kanskje kan være den rette? Har jo ikke noe å gjøre om det å være billig eller ikke. Man styrer jo ikke følelser og ikke alle tenker sex heller. Hva om det forholdet man nettopp kom ut av ikke har vært bra på flere år.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 Svaret på det er: ja. Svaret er: Nei
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #10 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har vært singel i snart 2 år, og er ikke klar for et nytt forhold enda. Det var et veldig godt forhold på alle måter og jeg elsker han fortsatt. Vi var sammen i 7 år. Da jeg traff han hadde jeg bare vært singel i 2 mnd, men hadde vært følelsesmessig ferdig med det forrige forholdet lenge før det ble slutt. Jeg tror man må kjenne etter hva som føles rett. Rett for deg, rett for din nye kjæreste, rett for evt. barn, og i tillegg ikke såre eksen mer enn nødvendig.
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 7. desember 2009 #11 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har vært singel i snart 2 år, og er ikke klar for et nytt forhold enda. Det var et veldig godt forhold på alle måter og jeg elsker han fortsatt. Vi var sammen i 7 år. Da jeg traff han hadde jeg bare vært singel i 2 mnd, men hadde vært følelsesmessig ferdig med det forrige forholdet lenge før det ble slutt. Jeg tror man må kjenne etter hva som føles rett. Rett for deg, rett for din nye kjæreste, rett for evt. barn, og i tillegg ikke såre eksen mer enn nødvendig. Ja man må bare kjenne på det. Jeg var ferdig med eksen lenge før det ble slutt, så jeg angrer ikke et sekund på det ble slutt. Har tatt det veldig med ro i fohold til han jeg har truffet nå, så stresser ikke. Har ingen barn å ta hensyn til heldigvis.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #12 Skrevet 7. desember 2009 Jeg gikk ut av et nesten 5 års langt forhold som ikke hadde fungert på en stund, og fant en ny en etter bare en uke. Trodde selv jeg var klar for det, men etter et par mnd følte jeg meg bare innestengt, og fant ut at jeg hadde ikke rukket å bearbeide følelsene mine. Jeg trengte rett og slett litt tid for meg selv. Det gikk bare 4 mnd etter det før jeg falt pladask for en ny mann, og flyttet inn like etterpå. Det føltes bare riktig for oss. Vi hadde vært single omtrent like lenge, begge fra lange forhold. Nå venter vi vårt første barn sammen Så dette må du føle på og bestemme selv. Man kan ikke kaste bort følelser bare fordi andre syns at du burde ventet. De er DITT liv. Det er bare du som føler det er riktig med denne personen.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #13 Skrevet 7. desember 2009 Jeg gikk ut av et nesten 5 års langt forhold som ikke hadde fungert på en stund, og fant en ny en etter bare en uke. Trodde selv jeg var klar for det, men etter et par mnd følte jeg meg bare innestengt, og fant ut at jeg hadde ikke rukket å bearbeide følelsene mine. Jeg trengte rett og slett litt tid for meg selv. Det gikk bare 4 mnd etter det før jeg falt pladask for en ny mann, og flyttet inn like etterpå. Det føltes bare riktig for oss. Vi hadde vært single omtrent like lenge, begge fra lange forhold. Nå venter vi vårt første barn sammen Så dette må du føle på og bestemme selv. Man kan ikke kaste bort følelser bare fordi andre syns at du burde ventet. De er DITT liv. Det er bare du som føler det er riktig med denne personen. Typisk kvinner. Forekommer det at menn går så kjapt inn i nye forhold?
SouthernStar Skrevet 7. desember 2009 #14 Skrevet 7. desember 2009 Når du føler deg klar for et nytt forhold.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #15 Skrevet 7. desember 2009 Hei. Hvor lang tid mener dere det bør ta før man får seg en ny kjæreste etter å ha gjort det slutt med samboeren? Man kan jo ikke styre følelser.. Min eks fant en dame uka etter jeg slo opp med ham. Jeg møtte min drømmemann et halvår etter. Begge deler passet oss. Man kan ikke styre følelser, og du skal ikke føle deg skyldig over å ha funnet lykken. Du fortjener lykken akkurat som alle andre
Turteldur Skrevet 8. desember 2009 #16 Skrevet 8. desember 2009 Jeg var i et 2-årig forhold, så møtte jeg en flott kar rundt den siste mnd før jeg slo opp med herr X. Hadde jeg ikke møtt herr R, så hadde jeg nok ikke slått opp med X så fort som jeg gjorde der. Når jeg traff R så kjente jeg bare at det var noe der, det var en gnist. Uten at vi gjorde noe, vi bare var normale og hadde noen blikk her og der. Han er en kompis av mine søstre faktisk, var slik vi ble kjente. Men R og jeg ble ikke offisiell før etter rundt 4 mnd, men vennene mine tenke på oss som sammen allerede en uke etter jeg slo opp med X. Jeg var redd for hva folk kom til å si, at vi tok det litt kjapt osv. Men det er helt opp til hva man føler selv. Jeg har aldri angret et sekund på avgjørelsen min. Kunne ikke ha vært mer fornøyd
totla Skrevet 8. desember 2009 #17 Skrevet 8. desember 2009 Hei. Hvor lang tid mener dere det bør ta før man får seg en ny kjæreste etter å ha gjort det slutt med samboeren? Fra jeg gjorde det slutt tok det ikke lang tid før jeg traff en ny gutt. Vi møttet ute på byen ca 2 uker etter jeg ble singel og vi bare danset. Det tok litt over en mnd etter jeg hadde gjort det slutt før jeg gikk på date med denne nye gutten. Vi har ikke definert forholdet vårt enda, men er det fortidlig å kalle han min kjæreste? ( I slutten av desember er det 4 mnd siden jeg gjorde det slutt med min exsamboer). Det skal sier at for meg var det slutt lenge før det faktisk ble det offisielt. Men er ikke alltid så lett å ta det siste steget ut av forholdet. Noen andre som har opplevd det samme. Man kan jo ikke styre følelser.. Hei! Eksen slo nettopp opp me meg, itte et fast forhold på 2,5 år. Han begynte på ei ny, mindre enn ei uga itte d blei slutt.. Eg har snakt me han om d, og han seie t meg at han har følt d har vert slutt i flerne måneder.. Følte alligavell at d blei feil av han å jørr någe sånt mod meg. Han sa at an bare ville ha d kjekt, å glømma meg, og derfor måtte an bjunne å tenka på ei aen.. Dette skjedde for bare 2 uker si, og eg va knust ei stonn, men forsto at han ikje va verdt meg, siden an ikje hadde behandla meg bra d sista året. E jo ikkje akkorat sånn så du har d, men eg ville latt følelsene mine styrt meg. Eg tenke øve forholde nå, og eg forstår at d ikje va d retta for meg, og viss eg treffe ein ny, så ville eg tatt d roligt, sånn så du har gjort d eg suns ikje at d e fortidlig, ikje viss du virkelig har følelser for an, då må du jo bare satsa
Soon Skrevet 8. desember 2009 #18 Skrevet 8. desember 2009 Jeg ble dumpet etter et nesten åtte år langt forhold. En måned senere møtte jeg min nåværende kjæreste og samboer på nett. Ett par uker senere møttes vi i virkeligheten og nå, snart to år siden vi møttes første gang, har vi en nydelig sønn på snart 4 mnd sammen. Man kan ikke styre følelser, og hva andre syns og mener er dems problem
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 8. desember 2009 #19 Skrevet 8. desember 2009 Så bra at det er så mange som har vært i samme situasjon. Det er ikke alltid så lett å vite hva man skal gjøre. Men jeg tar en dag av gangen så ser vi hva som skjer. Trenger ikke stresse..Jeg har det veldig bra nå og det er jo det viktigste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå