Gjest urolig Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Hei. Har et spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Det ble slutt med kjæresten min for omtrent 6 mnd. siden. Det var jeg som gikk og jeg har hatt det rimelig tøft grunnet at jeg fortsatt elsket henne når jeg dro, men jeg kunne ikke være i forholdet, det var rett og slett ødeleggende for meg. Nå noen mnd senere er jeg mer eller mindre ved friskt mot. Jeg ser lyst på livet og har funnet tilbake livsgnisten. Problemet er at jeg tenker fortsatt utrolig mye på henne, kanskje ikke så rart i og med at vi var sammen i nestren 6 år, men likevel. Er det noen her inne som har funnet seg en rebound girl eller lignende. Og hjalp det ? Tror liksom at hvis jeg bare ser at det er flere utrolige jenter der ute, så vil minnet av min tidligere visne bort med tiden. Det skal sies at jeg ikke har rørt en annen jente på disse 6 månedene. Har knapt nok turt og flørte fordi sinnet mitt tror vel fortsatt at jeg er i et forhold, ganske sært men sånn er det. Håper på noen vettuge svar. : )
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Hei. Har et spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Det ble slutt med kjæresten min for omtrent 6 mnd. siden. Det var jeg som gikk og jeg har hatt det rimelig tøft grunnet at jeg fortsatt elsket henne når jeg dro, men jeg kunne ikke være i forholdet, det var rett og slett ødeleggende for meg. Nå noen mnd senere er jeg mer eller mindre ved friskt mot. Jeg ser lyst på livet og har funnet tilbake livsgnisten. Problemet er at jeg tenker fortsatt utrolig mye på henne, kanskje ikke så rart i og med at vi var sammen i nestren 6 år, men likevel. Er det noen her inne som har funnet seg en rebound girl eller lignende. Og hjalp det ? Tror liksom at hvis jeg bare ser at det er flere utrolige jenter der ute, så vil minnet av min tidligere visne bort med tiden. Det skal sies at jeg ikke har rørt en annen jente på disse 6 månedene. Har knapt nok turt og flørte fordi sinnet mitt tror vel fortsatt at jeg er i et forhold, ganske sært men sånn er det. Håper på noen vettuge svar. : ) Rebound girl..??? Hva er det...??? Ny kvinnerase..??
Lissi Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Det er ei sånn man bruker for å komme over andre. Rett og slett stygt gjort!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Hei trådstarter! Er i samme situasjon, gjorde det også slutt med ei som eg var ilag med i 3år for 7-8mnd sia. Var følelser inne i bildet fra mi side, men forholdet var på feil tidspunkt i livet, og begge haddde problemer som måtte ordnes på. Men over til rebound girl, så har eg testa det. Hadde sex med ei dame dagen etterpå eg gjorde det slutt. Det fungerte heller svært svært dårlig. 3 veker etterpå var eg på date med ei sinnsjukt deilig dame, hadde sex med ho eitpar veker etter det igjen, og har hatt endel med ho etter det. Har hatt sex med 3-4 damer etter ho igjen. Men eg tenker fortsatt på x'n. Sjølv om sex med dei damene har vert meget bra, så var det kun fysisk. Det gjelder vel berre å finne nokon som kan fylle opp det tomrommet som er igjen etter x'n, og fylle det enda bedre.
Gjest TS Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Hei trådstarter! Er i samme situasjon, gjorde det også slutt med ei som eg var ilag med i 3år for 7-8mnd sia. Var følelser inne i bildet fra mi side, men forholdet var på feil tidspunkt i livet, og begge haddde problemer som måtte ordnes på. Men over til rebound girl, så har eg testa det. Hadde sex med ei dame dagen etterpå eg gjorde det slutt. Det fungerte heller svært svært dårlig. 3 veker etterpå var eg på date med ei sinnsjukt deilig dame, hadde sex med ho eitpar veker etter det igjen, og har hatt endel med ho etter det. Har hatt sex med 3-4 damer etter ho igjen. Men eg tenker fortsatt på x'n. Sjølv om sex med dei damene har vert meget bra, så var det kun fysisk. Det gjelder vel berre å finne nokon som kan fylle opp det tomrommet som er igjen etter x'n, og fylle det enda bedre. Hei! Tusen takk for et veldig utfyllende svar! Det er nok som jeg har trodd, det blir bare fysisk. Kunne egentlig tenke meg det. Men hva skal man gjøre da?? Får vel bare ta tiden til hjelp og holde ut tenker jeg. One night stands er ikke helt min ting, så får vel bare vente på en fantastisk jente. Håper hun kommer snart
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Berre hyggelig! For å være heilt ærlig med meg sjølv, så har jo eg bæsja på leggen til dei grader. Ho deilige dama, hadde eg hatt lyst på sia første gangen eg såg ho, det var 5år. Så ho heimsøkte hodet mitt tidt og ofte. Så det bidrog nok til at eg gjorde det slutt. Så lurte eg meg sjølv, og trudde det var følelser inne i bildet når egentlig kun var eit fysisk begjær. Men det man kan gjere er å vere med andre mennesker, så lærer en kva en liker og ikkje liker. Både min og din x har jo sine dårlige sider. Og det finnes garantert ekstremt mange andre damer som vi passer like bra eller enda bedre ilag med. Det skader ikkje å gi nye damer en sjanse heller =) Og du skal absolutt ikkje vente på ei fantastisk jente! Spring ut, ha det gøy og finn ho Så velger du deg ei dame som du føler er topp for deg!
I Grosny Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Hei! Tusen takk for et veldig utfyllende svar! Det er nok som jeg har trodd, det blir bare fysisk. Kunne egentlig tenke meg det. Men hva skal man gjøre da?? Får vel bare ta tiden til hjelp og holde ut tenker jeg. One night stands er ikke helt min ting, så får vel bare vente på en fantastisk jente. Håper hun kommer snart Hvor gammel er du ? 26? Jeg anbefaler deg å finne superfantastisk dame som fullstendig overskygger din x på både mentale og fysiske områder. Det krever at du er litt rundt omkring og faktisk snakker med ganske mange, for hun som du skal bli med er ganske sjelden.
Gjest ts Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 Hvor gammel er du ? 26? Jeg anbefaler deg å finne superfantastisk dame som fullstendig overskygger din x på både mentale og fysiske områder. Det krever at du er litt rundt omkring og faktisk snakker med ganske mange, for hun som du skal bli med er ganske sjelden. Jeg er 25 I Grosny. Og jeg tror du har helt rett, hun jeg skal finne er sjelden,men hun finnes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå