Gjest Donna Skrevet 25. august 2003 #1 Skrevet 25. august 2003 Hva gjør man når man ikke vet om en person har det bra eller ikke? Om denne er syk, død( :o ), utefor dekkning. Hva gjør man? Man kan ikke begynne å ringe verdens sykehus ..... :-? Men kan heller ikke gå uten å vite - tenk om noe alvorlig har skjedd??? Ringer man jobben?? ...Når vedkommende reiser mye ........har forresten arbeidsplassen kontroll overalle sine ansatte - og kan de SI noe til andre om hvor vedkommende er eller om noe skikkelig galt er fatt? Prøver man å finne foreldre og ringer de? Og hva i allverden sier man?? Hva om noe alvorlig er skjedd....? ....Da må jeg finne ut av det på egenhånd. Nå må jeg skynde meg å bli ferdig til jobben - men MÅTTE bare skriver her først i håp om mange svar til i ettermiddag. Virgo....*kjempeurolig og engstelig og bekymret og ulykkelig og uvitende* :-?
:-) anna Skrevet 25. august 2003 #2 Skrevet 25. august 2003 Jeg ville eventuelt ringt til felles bekjente og spurt om hvordan det gikk med vedkommende "fordi du ikke har greid å komme i kontakt". Kan jo gjøre det så uskyldig som å høre om de vet om vedkommende har fått nytt telefonnummer. Har vedkommende vært syk er det også greit å ringe slik for å spørre om de vet hvordan det går fordi du ikke ville tråkke i salaten. Eller ring jobben og be om å få snakke med vedkommende. Er det noe virkelig ille fatt, vil du få vite det eller få klare hint da, men uten å snakke med noen som står veldig nært.
jordbær Skrevet 25. august 2003 #3 Skrevet 25. august 2003 FYSJ! Kjenner den følelsen, du! Drømte om begravelsen til ei veldig god venninne av meg i går-natt. Våknet med den MEGAekle følelsen. Du vet.. "NOE er galt"-følelsen. Jenta er i feil miljø. Det har hun vært i mange år. Jeg har kjent henne siden hun ble født og hun er verdens herligste menneske! :D Jeg ringte hjem, til mobilen og sendte meldinger til moren.. Uten å få svar. Det er så ekkelt! Jeg kan ikke hjelpe deg Virgo. Men jeg vil gjerne gi deg en klem, fordi jeg vet hvordan du har det. Og det føles absolutt ikke bra!! *stooor trøsteklem*
Fakse Skrevet 25. august 2003 #4 Skrevet 25. august 2003 Du HAR prøvd å ringe han ja? Ellers er det lurt å skru på tilbakemelding på at en SMS er levert, så får du vite om du ikke får svar fordi han er utenfor dekning eller mobilen er skrudd av. Dersom du overhode ikke får kontakt med han kan det jo være en ide å ringe jobben hans. De vil ofte uoppfordret fortelle deg at han er ute på reise eller liknende, dersom de ikke kan sette deg over til han. Og dersom du sier at du ikke får kontakt, vil de kunne prøve å spore han opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå