Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Jeg skal kjøpe 6 julegaver, og 3 bursdaggaver til barn i alderen 2-10. Jente på 2 og 10, resten gutter. Tenkte å bruke ca 100 kr på julegavene, og litt mer på bursdaggavene. Er det noen som har tips? Vil jo gjerne kjøpe noe de små blir glade for
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Jeg skal kjøpe 6 julegaver, og 3 bursdaggaver til barn i alderen 2-10. Jente på 2 og 10, resten gutter. Tenkte å bruke ca 100 kr på julegavene, og litt mer på bursdaggavene. Er det noen som har tips? Vil jo gjerne kjøpe noe de små blir glade for Jeg ville tatt meg en tur på Toys R Us. De har alltid leker på tilbud og det er fullt mulig å gjøre gode kjøp der. Extra Leker har også rimelige tilbud. Vet ikke hvor i landet du bor, men på Extra Leker har de nå Trivial Pursuit - familieutgave til 99,- Det koster normalt over 500,- Jeg sparte flere hundrelapper på Extra leker i går !
ninuska_ Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 (endret) Små legopakker? Play-doh? Lekegitar? Body Balance? Perlesett? Plastelina-ting? Jeg hadde hvertfall anbefalt Body Balance, for det ble veldig godt mottatt av lillebror og lillesøster til min sambo, på 7 og 13 år. Endret 7. desember 2009 av ninuska_
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 hei, hva med veggdekor/wall stickers alla denne typen? disse er artige for barna på julaften, de er spennende å sette opp og de får glede av de på veggen var ikke så mange som kosta under 100,- på nettsiden jeg linket til,men noen var det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå