Gå til innhold

Kaketopper i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Atter en gang et spørsmål fra meg. icon_smile.gif

Vet dere om noe sted i Oslo hvor man kan få kjøpt noen litt fine kaketopper? Selv liker jeg ikke disse kaketoppene med masse hvite blomster og dill på, men kanskje litt flottere brudepar. Så noen fine slike i Bergen, men vi ville ikke kjøpe det riktig ennå. Jeg lurer derfor på om dere har noen ideer til hvor jeg kan kikke etter det eller om noen av dere kanskje har funnet det allerede?12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv på litt finere konditorier.

Jeg tror at Pascal lager sånne på bestilling, men de koster sikkert litt.

Vet at Baker Nordby har noen, men de er kanskje litt kjedelige?

Skrevet

De vi fant i Bergen var faktisk i en bokhandel, så man kan kanskje finne noe sånt i bokhandlere. Bakere har vel alltids, så da kan jeg nok like gjerne kjøpe det her...

hjerter_rundt.gif - Bryllupet er 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-04-25 13:52 ]

Skrevet

Den vi valgte er i keramikk, kjøpt hos Panduro til bare 25 ,-

Veldig søt i forhold til de tynne plastikkgreiene.12

Skrevet

Ja, kanskje det er en ide å kikke hos Panduro. Kan sikkert lage noe selv også, men er redd det kanskje ikke blir så fint. Ellers hadde det vært stilig med to marsipanhjerter på toppen med navnene våre i, men jeg vet ikke om bakerene lager sånt om vi ønsker det. Derfor er det litt greit å se etter noen fine kaketopper først... Og de i plast synes jeg ser så "jalla" ut...12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er så heldig å ha arvet den kaketoppen som sto på mine besteforeldres bryllupskake i 1935. Den er veldig fin og i porselen, så hvis jeg noen gang gifter meg så skal den stå på toppen av bryllupskaken.

Her i Oslo kan du som de andre her sier prøver Panduro, eller evt. en velassortert kjøkkenbutikk som feks Traktøren. Tror de har også.

Hvis ikke så går det sikkert an å finne slik i diverse nettbutikker???

Skrevet

Jeg har bestilt kaketoppen på internett via RanneiH. Den er av hvit porselen og var nok dyrere en jeg i utgangspunktet hade tenkt meg men den er aldeles nydelig! Hør med henne hun sender via e-mail bilder du kan kikke på.12

Skrevet

Jeg fant en søt liten kaketopp i en bokhandel i nærheten av Oslo City. Etter å ha trålet alle bokhandler jeg kom over i timesvis uten å finne en eneste kaketopp, var jeg overlykkelig da jeg plutselig fant en og den ikke var i plast!!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...