Gå til innhold

KGs SE&LES

Fremhevede innlegg

Skrevet

JEG blir i allefall ikke utstemt.

Lurven er altfor glad i puppene mine... :tunge1:

Jeg har sagt han kan få kna på dem i hele neste uke,hvis han lar meg bli..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurven og jeg har det kjempehett på være dater. :kysse: Så meg blir det nok ikke :sjarmor:

Skrevet

Ungkaren dag fire:

Etter slagsmålet i går, så vi oss nødt til å gå til ansaffelse av leger. Ordentlige leger har vi imidlertid ikke råd til, så vi måtte benytte oss av firmaet Leger via Postordre. Her fikk vi ordnet en avtale med to av firmaets beste (og det sier vel sitt) leger; dr. S. Ofia og dr. Dor Ian. Deres respektive spesialfelt er Plaster-kan-brukes-til-alt og Hva-skulle-vi-vel-ha-gjort-uten-hostesaft?.

Samtlige deltagere måtte innom dr. Ofia og plastres. Ofrene for hjemmepermanenten måtte dessuten få kriseterapi av dr. Trøffel og dr. Sandman.

Nå setter vi imidlertid over til den spennende utstemningen:

Lurven kommer ut av teltet. Han ser plaget ut. Hvem er det han sender hjem??? Han sender hjem......chimp! Hvorfor? Hva er begrunnelsen?

Chimp stivner først, før hun begynner å nispise bananer. Tolv bananer på rappen.

Årsaken til at chimp ble utstemt av lurven viser seg å være på grunn av nettopp denne bananspisingen. Lurevn sier at han ikke orker en eneste natt til med den høylytte bananmumsingen til chimp. For ikke å snakke om alle bananskallene som ligger og slenger.

Donpedro mener dessuten at bananspisingen til chimp er et brudd på Nistelovens paragraf 12, kapittel 5 og 7.

Vi kommer tilbake med en mer utfyllende statusrapport.

Skrevet

Deltagerne:

Adina

Barbie

Kreps

LilleBille

Madam Felle

Donpedro

Embla S

Livets datter

Litago

MarianneE

Kira

Cruella

Mie

Liten

CeNedra

bippbipp

Bertha

Nå er de bare 17 igjen.

Skrevet

Nå har natten atter senket seg over det enslige, men stappfulle, firemannsteltet. Vinden uler og ute er det mørkt. Inni teltet har gemyttene roet seg betraktelig etter gårsdagens konflikter. Dette skyldes et intenst arbeid fra våre terapeuter; dr. Trøffel og dr. Sandman.

Det avgjørende ordet var det dr. Sandman som kom med: "Dere får late som om dere er et harem - eller mormonere - og dele på lurven. Lurven er i likhet med Rune Rudberg immun mot kjønnssykdommer, og har ifølge seg selv en enorm yteevne."

Men om roen som hersker nå er ekte eller påtatt, se , det kan bare tiden vise.

Alliansene har imidlertid skiftet. Rollene ser ut til å være fordelte. Noen er naturlige ledere, mens andre er naturlige etterdiltere.

Adina har vist seg å være en av de sterke i teltet. Hun har fått med seg Barbie, LilleBille, Liten og CeNedra.

Donpedro er ikke overraskende anføreren for Madam Felle, Kreps, Livets Datter og Mie.

Embla S er lederen for en annen gruppe; MarianneE, Bippbipp og Cruella.

Litago har valgt å holde seg utenfor gruppedannelsene sammen med Kira, som har utviklet et sykelig fokus på personlig hygiene.

Og som man kan lese lengre nede på siden, sitter Bertha ensom ute i gapahuken og venter på lurven - mens hun spiller munnspill.

Donpedro har satt opp rulleringsliste for lurven. Denne er alfabetisk.

Skrevet

..... og jeg sitter ensom ute i gapahuken og spiller munnspill. :-?

Skrevet

Har liksom hatt det for travelt til å være her på KG i det siste, så det er greit med oppdateringene din Anna.

Men føler at jeg har fått endel intime opplysninger om noen og enhver, som jeg overhodet ikke trengte å vite :o :o :o :hakeslepp:

eehh.....kriseteamet.............er det for "seerene" også :eeeh:

Skrevet

Det ryktes forøvrig at Chimp stormet rett fra firemannsteltet inn i armene til Achmed. Achmed har forøvrig tomannstelt fast plassert på Titanofestivalen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Oh-oh....

Hva sier Bertha til DET mon tro???

Det var jo for å få råd til å leie plass til tomannstelt for seg selv og Achmed på Titanofestivalen at Bertha lot seg overtale til å delta i UnKGaren...

Vi venter i spenning.

Åndeløs.

:kul:

Skrevet

Annonse i «Titano Tidene»:

Eskortepike til leie

Eskortepike fra Oslo-området leies ut

for kr 299,- per kveld under hele

titanofestivalen. Lyder kjælenacnet

«Chimp», og utfører alt av tjenester,

alt fra eskorte for svetteluktende

møringer til trekkspill-tralting og

rumpevask. Smilet er pent, og dama

har en god strak høyre. Avtaler kan

gjøres fra teltplass nummer 318, eller

per telefon 82900666.

Skrevet

Kommentar fra red: Vi beklager annonser over, men vi har desverre sett oss nødt til å trykke alle de annonser vi får inn. Dette for å holde live i Ungkaren.

Skrevet

Ungkaren dag 5:

I dag pælmer vi ut to stykker. De har selv bedt om dette, da de under teltlivets intime sfære har utviklet et dypere vennskap - men også fordi arrangøren ikke har råd til å ha Ungkaren gående i 17 dager til. Vi har heller ikke råd til å ha redaksjonen åpen i helgene, og vil derfor trykke helgens oppdateringer på mandag. I mellomtiden får deltakerne seile sin egen sjø.

Etter fem dager i firemannstelt ser lurven nokså sliten og utbrukt ut. De utstemte er Mie og Bippbipp.

Red. har fått opplyst fra en anonym megler (Revetispa), at Mie og Bippbipp har kjøpt villa på Oslos beste vestkant. Det lykkelige paret slapp lange og nervepirrnde budrunder, fordi megleren kjente til deres spesielle finnansielle situasjon. Oppussingen er allerede i gang.

Dr. Trøffel og dr. Sandman er selvsagt i gang med krisehjelpen.

Skrevet

Da er jeg trygg litt til, har fått sååå god tone med ungkaren :sjarmor:

Skrevet

*Lener meg tilbake og følger interessert med....*

Skrevet

Dramatisk utvikling: Teltet har blåst avgårde. Kreps skylder på Barbies pupper. Barbie skylder på Cruellas pelser. Iallefall; samtlige deltagere flyr i skrivende stund rundt på vidda og leter etter teltet.

Hvis de ikke lykkes i å finne teltet: Er det noen som har et firemannstelt til overs?

Skrevet

Barbie har det sikkert gjemt teltet, mellom puppene sine :evil:

:wink:

Skrevet
Barbie har det sikkert gjemt teltet' date= mellom puppene sine :evil:

:wink:

:hoho:

Vil du komme og se etter? :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...