Bertha Skrevet 13. september 2003 #81 Skrevet 13. september 2003 Bertha til dobbel pris? Væren har fått beskjed om å sjekke ut muligheten for å kjøpe Bertha for 600 millioner kroner fra KG. Dobbelt så mye som det Væren solgte hun for fra det andre forumet. Og lykkes ikke Anna Lovindas "gi meg Bertha", har hun spedd på med det hun opplever som nest best: - Jeg tar gjerne Revetispa, sier KG-eieren. Jeg selger meg ALDRI! Mitt hjerte tilhører KG! At jeg er verdt dobbelt så mye som dere tror - ja, det stemmer nok det. *fromt smil* Den derre "Berthen" derimot, kan dere få gratis.....
Gjest Kira Skrevet 13. september 2003 #82 Skrevet 13. september 2003 Jeg gir herved fra meg tillatelse fra å skaffe meg en Berthen. Men Berthis, derimot ...
Anna Lovinda Skrevet 13. september 2003 Forfatter #83 Skrevet 13. september 2003 Ferskt og romantisk KG-sladder! Dorian og Lea gifter seg i morgen etter lang tids avstandsflørting i dagboken til Dorian. Den lykkelige bruden uttaler til SE&LES at "ikke i sine villeste fantasier kunne hun ha forestilt seg dette. Det begynte med små, flørtende kommentarer, og nå gifter vi oss!" Berthen og Revetispen inngår partnerskap. "Vi fant hverandre gjennom våre konsulentjobber hos Anna Lovinda, og vil derfor benytte anledningen til å takke henne fra dypet av våre hjerter." Sa en lykkelig Berthen til vår reporter Kira. Sandman og Stjernefisken gifter seg i Las Vegas. "Vi kjente jo til hverandre fra før, men det var først under innsamlingsaksjonen vi fikk muligheten til å bli intime." Uttaler en meget forelsket Stjernefisk til SE&LES. Arwen har i lengre tid lett etter sin Orlando, men måtte til slutt ta til takke med Trøffelhelten. Disse to giftet seg i natt etter et betydelig inntak av pærebrus. "Jeg skylder på Bertha", sier en opprørt Arwen. "Hadde det ikke vært for den fordømrade pæregiften hennes, ville dette aldri ha skjedd! Jeg vurderer søksmål." Trøffelen på sin side virker svært så fornøyd med nattens begivenheter. Vigfa og Juggernaut inngår ekteskap på søndag. "Det hele har kommet som en overraskelse," sier Vigfa til SE&LES. "Jeg var på blind date med Jugger på torsdag i all hemmelighet, etter at Litago koblet oss. Det er vel unødvendig å si at det ble kjærlighet ved første blikk." Inspirert av den romantiske bølgen som uventet har slått over KG, har SE&LES bestemt seg for å kjøre sin egen versjon av "Ungkaren". Vi vil lage en skriftlig versjon. Ungkaren som 20 desperate KG-kvinner skal konkurere om er waco. Her er de kvinnelige deltakerne: Adina Tusenfryd chimp Barbie Kreps LilleBille Madam Felle Donpedro Embla S Livets datter Tuji Litago MarianneE Kira Cruella Mie Kristian 71 ? Liten CeNedra bippbipp Føljetongen vil starte i neste uke. Vi vil herved oppfordre samtlige deltakere til å skrive en kort presentasjon av seg selv - før vi gjør det...
Bertha Skrevet 13. september 2003 #84 Skrevet 13. september 2003 Oh, mama! Vel, dette er i hvert fall en gylden anledning til å bli kvitt Revetispen og Berthen en gang for alle. La oss sende dem på bryllupsreise til månen!
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2003 #85 Skrevet 14. september 2003 Yess, Bertha!! Bort med disse såkalt dannede avarter.
Arwen Skrevet 14. september 2003 #86 Skrevet 14. september 2003 Er litt usikker på hvordan jeg skal takle dette. Berthen! Hvordan kunne du? :cry:
Bertha Skrevet 14. september 2003 #88 Skrevet 14. september 2003 Er litt usikker på hvordan jeg skal takle dette. Berthen! Hvordan kunne du? :cry: Øh...? :klø: Nå er jeg ikke helt med, Arwen. Men så er jeg ikke Berthen heller, da.
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2003 #89 Skrevet 14. september 2003 Er litt usikker på hvordan jeg skal takle dette. Berthen! Hvordan kunne du? :cry: Berthen er ute og går jordskinnstur sammen med Revetispen, så henne nytter det ikke å mase på.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 15. september 2003 #90 Skrevet 15. september 2003 Om noen skulle føle behov for fotograf her, så kan jeg meddele at jeg er en glimrende papara..parata..pratarazzatappi...argh, sånn der celebrity-stalker.
Barbie Skrevet 15. september 2003 #91 Skrevet 15. september 2003 Adina Tusenfryd chimp Barbie Kreps LilleBille Madam Felle Donpedro Embla S Livets datter Tuji Litago MarianneE Kira Cruella Mie Kristian 71 ? Liten CeNedra bippbipp Jammen,jeg ER jo gift.... Hva skal jeg med Waco da? :o
Anna Lovinda Skrevet 15. september 2003 Forfatter #92 Skrevet 15. september 2003 Redaksjonen noterer seg at Kira og Barbie ser ut til å ha moralske skrupler, men avfeier det med at det nok er et forsøk på å gjøre seg mer interessante for waco. Forbuden frukt, osv..
bippbipp Skrevet 15. september 2003 #93 Skrevet 15. september 2003 Waco?? Hvem er det? Gi meg en presentasjon, takk.
MarianneE Skrevet 15. september 2003 #94 Skrevet 15. september 2003 Inspirert av den romantiske bølgen som uventet har slått over KG, har SE&LES bestemt seg for å kjøre sin egen versjon av "Ungkaren". Vi vil lage en skriftlig versjon. Ungkaren som 20 desperate KG-kvinner skal konkurere om er waco. Her er de kvinnelige deltakerne: MarianneE Føljetongen vil starte i neste uke. Vi vil herved oppfordre samtlige deltakere til å skrive en kort presentasjon av seg selv - før vi gjør det... Her synes jeg redaksjonen ikke har gjort sin risørtsj grundig nok! MarianneE er allerede gift, og Waco er nå heller ikke hennes type. Hadde ungkaren derimot blitt byttet ut med Lurven, kan jeg vurdere det.....
Kreps Skrevet 15. september 2003 #95 Skrevet 15. september 2003 Jammen,jeg ER jo gift.... Hva skal jeg med Waco da? :o Problemer med og fnne ting han kan gjøre Barbie? Hva med Rydding, Vasking, matlagning. osv.....
Anna Lovinda Skrevet 15. september 2003 Forfatter #96 Skrevet 15. september 2003 Etter utallige henvendelser, har redaksjonen besluttet å bytte ut waco med lurven som Ungkaren.
Anna Lovinda Skrevet 15. september 2003 Forfatter #99 Skrevet 15. september 2003 Vet han om det da? Selvsagt vet ikke lurven om dette enda, men han vil forhåpentligvis oppfatte at hen er med når han blir plukket opp i morgen og låst inne sammen med de desperate kandidatene.
Arwen Skrevet 16. september 2003 #100 Skrevet 16. september 2003 Anna Lovinda skal etter all sansynlighet være programleder for ungkaren. Sikre kilder sier at hun og ungkaren har funnet en veldig god tone. Står Anna L. foran et massesøksmål uten samenligning?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå