Gå til innhold

KGs SE&LES

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, du var solen i ditt hår

Og jeg vet hvor veien går, ut mot havet

Rune Rudberg

Skrevet

Der drømmer blir sanne

Og vinden gir svar

Rune Rudberg

Skrevet

Skal vi fortsette?

-red

Skrevet

Hysssssj....! Jeg prøver å sove! :grine:

*putter sov-i-ro i ørene*

Skrevet

Jeg regner med at dette var et "jeg-trekker-søksmålet-tilbake-svar". Og freden senket seg atter i redaksjonen.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Fotballpuben fredag den 29 august

Sikre kilder kan bekrefte at Anna Lovinda oppholdt seg på toalettet i en drøy time (!) med Bippen under fotballkampen forrige fredag. En kan bare spekulere hva de to gjorde der inne så lenge….

Det mest pinlige øyeblikket denne fredagen, var derimot da de to overstadig berusede jentene, Anna og Bippen, kastet klærne på Puben, mens de sang 60-talls sanger og danset på bordene.

Linemor ble sett i flere intime situasjoner med Lurven denne kvelden. Det ryktes at de to har planlagt en kjærlighetsferie til Aspen i høstferien.

Sjokkerte tilskuere og ansatte på stedet ble utsatt for ekstrem ”puppe-flashing”, samme fredagen, da tre vågale jentene blottet seg. Det er vanskelig å fastslå hvem det var fordi våre kilder var mer opptatt av andre ting, men de fem jentene som står igjen uten alibi er Lurven, Linemor, Bippen, Anna og Bertha

Skrevet

Dementi

Samtlige ufordelaktige ting som skrives om redaktøren i SE&LES, medfører ikke riktighet. Årsaken til at noen føler seg tvunget til å spre onde løgner om redaktøren skyldes ren og skjær misunnelse. Hvis denne ondsinnede ryktespredningen fortsetter, vil vi se oss tvunget til å legge ned denne publiksjonen i protest. Vi vil imidlertid komme sterkt igjen etter et navneskifte.

Red

Skrevet

Hmmm. Har Lurven pupper? Han har vel tatt kjønnskifteoperasjon?

:o

Jeg syns SE&LES er litt sent ute med sånn snadder som kjønnsskifteoperasjon!!

Hilsen Trille

Skrevet

ER LURVEN ENDELIG BLITT TEMMET?

Det ryktes at den tidligere så ville playboen Lurven nå tenker på å slå seg til ro.

"Kvaliteter jeg ønsker av en kjæreste er humor og intelligens" sier Lurven, i en uttalelse.

Ja, dette er sannelig nye toner fra en mann som en gang var kjent for sin Love èm (særlig hvis de har store pupper) and leave èm- holdning til det svake kjønn.

I følge våre kilder er denne nye siden ved Lurven kommet til syne takket være hans siste flamme, Monja. Paret ble sett tett omslynget sist lørdag, og gjorde ingenting for å skjule sin kjærlighet, selv om Monja jo som kjent giftet seg med Monjamannen sist i august.

- Vi stråler av lykke, uttaler paret. - Dette er den store kjærligheten, og vi gifter oss i Las Vegas neste august, når Monjas skilsmisse er klar.

Se og Les ønsker paret lykke til. Får vi snart høre lyden av små føtter.....?

Skrevet

I sikkerhet på KG

Her på KG, er ei Disneylandsdame så og si skjult. Hun tør ikke skjule sin identited lenger.

En sommerdag, midt i Juni, vandrer det ei solglad lita pike, navnet hennes er Bertha. Hun liker - som de fleste andre, å bade i Sørlandets deilige vann.

En dag, kom en mindre gutt ved navn Trøffelhelten bort til Bertha, spurte om hun ville være med å leke i vannet. Men det ville ikke Bertha, for nå har det klikket for henne, hun tok, som den varme morderen hun er, tok hun gutten, skrapte han opp med stein og skjell, og atpåtil druknet hun gutten i kjærlighet.

Dette likte ikke lillesøsteren til Trøffelhelten, Anna Lovinda. Så hun løp hjem til huset der hun bodde, tok en spade, og begynte å denge løs på stakkars Bertha. Trøffelhelten bare stod å så på, dette var nemlig god underholdning for han. Han løp opp klippene og hentet kompisen sin Sandman. Sandman er som Anna Lovinda, elsker Rune Rudberg, hennes store idol.

Sandman turte ikke gå ned alene med Trøffelhelten, så han ville få med seg Rune Rudberg. De løp, og løp. Ble utslitte de stakkars guttene. Men de fant han, dro han med til havet.

Anna Lovinda ble overlykkelig, dro til de stakkars små barna som stod ved havet, Bertha hadde allerede fått sine lusinger, så ikke ut i måneskinn. Men som den varme morderen Anna Lovinda er, fikk hun drept alle sammen. Varmblodig mord, kalles det. Detaljer kan ikke nevnes, er for hjerteskjærende.

Skrevet

:o Dette forstår jeg ikke. Kan jeg ha gått i søvne?

Gjest Anonymous
Skrevet
:o  Dette forstår jeg ikke. Kan jeg ha gått i søvne?

Kurset har nok hatt god effekt, Bertha!!!

Skrevet

Hvis det er tilfelle, er jeg redd noen snarest bør sende meg på avvenning. :-?

Skrevet

Tror du skulle vært på avvenning for lenge siden. :-?

Skrevet

Det ryktes om at flesteparten av KG-brukerne har problemer med at "det går tregt" for dem. I den forbindelse vil vi trykke vår første annonse i SE&LES:

Plages du av at det går tregt for deg? Eller preges hverdagen din av at folk i dine omgivelser er trege på avtrekkeren?

Da er Trøffelens skole tingen for deg! Vi lærer deg teknikker som får det til å gå så det suser.

Når du har fullført "Fort i svingen, men du trenger ikke hoppe av fordet" - kurset hos Trøffel, vil treghet aldri være et problem for deg lengre.

Skrevet

*Oppretter umiddelbart et abonnement på Se& Les ...!!!*

:hoho:

her var det mye artig sladder gitt!

Skrevet

- Gi meg makten!

Anna Lovinda overtalte De Lystige Englers styreformann Væren til å komme til KG. Nå vil hun at Væren skal få makten over til et annet forum.

Galskap? På ingen måte. Det er bare enda en dag i milliardær Revetispas nye KG-liv på nettet. Og det er ikke et hvilket som helst liv - det er et liv uten grenser.

Der russiske oljepenger så langt har klart å kjøpe alt bortsett fra Bertha.

Da Revetispa i forrige uke sa at "leder vi ikke til jul, så har jeg en milliard til å bruke på flere brukere", var hun i ferd med å snøre inn De Lystiges englers viktigste kvinne utenfor KG: Væren - den tidligere KG-heltinnen som i tillegg til en rekke spektakulære overganger (Lurven/Virgo/Anna Lovinda) var mannen bak KGs pærebrus-avtale til 3,6 milliarder kroner.

Skal forbi KG

Ryktene fra KG forteller at Væren er hentet til klubben for å gjøre et annet forum større enn KG. Det betyr at klubben trenger markedsandeler der omsetningen er størst - i Asia. Og hvem andre enn Miss super-duper herself - Bertha - kan selge forum-effekter som kinamat og sushi?

KG Investor Magazine er et blad for de som har mer penger enn hjerte i forumet. Og redaktør Anna Lovinda har kontakter langt inn i innerlommene i dressene som vanker på styrerommene. Hun er enig med den nye forum-eieren - klubben trenger et stort navn:

- Derfor er det ikke utenkelig at de går for Bertha eller Revetispa.

Bertha til dobbel pris?

Væren har fått beskjed om å sjekke ut muligheten for å kjøpe Bertha for 600 millioner kroner fra KG. Dobbelt så mye som det Væren solgte hun for fra det andre forumet. Og lykkes ikke Anna Lovindas "gi meg Bertha", har hun spedd på med det hun opplever som nest best:

- Jeg tar gjerne Revetispa, sier KG-eieren.

Skrevet

Da Revetispa i forrige uke sa at "leder vi ikke til jul, så har jeg en milliard til å bruke på flere brukere", var hun i ferd med å snøre inn De Lystiges englers viktigste kvinne utenfor KG: Væren - den tidligere KG-heltinnen som i tillegg til en rekke spektakulære overganger (Lurven/Virgo/Anna Lovinda) var mannen bak KGs pærebrus-avtale til 3,6 milliarder kroner.

.

Virgo vil på det sterkeste fraskrive seg en hver forbindelse med de overnevnte. Spektakulære overganger har aldri - jeg gjentar aldri forekommet med meg innblandet!!

Jeg er uskyldsren om hvit snø - og har forøvrig ikke noe som helst med noen å gjøre, og aldeles ikke noen som begynner på L.

Ryktene er bare oppspinn og jeg leverer herved inn klage til redaksjonen

Nemlig.

De lystige engler derimot ....kan bekrefte at jeg der har menget meg litt tidligere ...men alltid vært den med sunt vett og aldri mer enn nippet til pærebrusen. :Nikke: Andre engler derimot ! ....og Væren ....nei huffa meg ! *riste på hodet over andres dumheter*

:kul:

:ler:

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...