Gjest adina er gjest Skrevet 3. oktober 2003 #381 Skrevet 3. oktober 2003 så det er sant?? jeg hørte et ubehagelig rykte om at jeg skulle være blitt gift! (f***, hva vil Orlando, Angelina og sambo si nå da?) :o Æsj, nå som jeg nettopp har emigrert hadde jeg jo ikke lyst til å flytte med en gang igjen, men her er jo ikke bigami tillatt. Jeg må være et sted der flermanneri også er tillatt. Ble det tatt bilder under seremonien?? Husker ingenting, jeg. Hilsen den emigrerte adina
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #382 Skrevet 3. oktober 2003 Det ble tatt bilder under seremonien, men disse kan vi desverre ikke legge ut her. Dette er grunnet deltagernes frykt for å bli identifisert.
Bertha Skrevet 4. oktober 2003 #383 Skrevet 4. oktober 2003 Kan du ikke bare sladde bildene? Jeg vil se! Jeg husker nemlig heller ingenting.... :-? Hva var det egentlig redaksjonen hadde puttet i drinken vår?
Anna Lovinda Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #384 Skrevet 4. oktober 2003 Arrangøren av Ungkaren fraskriver seg ethvert ansvar for hva deltagerne har eller ikke har drukket. Den omdiskuterte drikken som førte til utbredt hukommelsestap blant deltakerene, ble donert av Achmed.
Bertha Skrevet 4. oktober 2003 #385 Skrevet 4. oktober 2003 På vegne av hønsegården: Slik ansvarsfraskrivelse finner vi oss ikke i! Vi engasjerer herved Høyesterettsadvokat Stohr Herlig Straff og går til søksmål mot Ungkarenproduksjonen. Erstatning for tort og svie, spesielt tapt nattesøvn og utslåtte tenner, avkreves med kroner 50.000 samt en kasse pærebrus per hode. For ikke å forsinke prosessen, anbefales Redaksjonen å starte innsamling av tomflasker omgående.
Anna Lovinda Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #386 Skrevet 4. oktober 2003 Føler seg ikke truet av Berthas trussel om forestående søksmål. *Romsterer litt rundt. Finner CD med Rune Rudberg. Leser "Ut mot Havet, festivalversjon. Hmmmmm" Ser etter en anstendig CD-spiller*
Bertha Skrevet 4. oktober 2003 #387 Skrevet 4. oktober 2003 Kjære vakre vene Lovinda... La oss nå være siviliserte. Jeg har til og med tatt på meg blomsterkransen igjen! Det finnes ikke dannede cd-spillere. Heldigvis. Men kanskje vi kan inngå et kompromiss? *kremt* :rosasmil: 50.000 og ei kasse pærebrus til hver av oss, og så får du lov til å spille Rune Rudberg så mye du vil mellom klokka 03 og 06 norsk tid.
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #388 Skrevet 13. oktober 2003 INNKALLING TIL DUGNAD I anledning utgravning av følgende enheter i Revetispas kalde og mørke kjeller innkalles herved til dugnad fra og med mandag 13. oktober klokken 22. Arbeidet vil hovedsakelig bestå i utgravning og trillebårkjøring. Det vil bli servert kaffe og kaker. Personer med talent for arkeologi og/eller rallycross er spesielt velkommen.
Anna Lovinda Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #389 Skrevet 14. oktober 2003 Ekteskapet holder fortsatt! Lurvens masse-ekteskap med de åtte mer eller mindre desperate damene holder fortsatt koken. Fra kilder som står parene nært, sies det at de alle virker like forelsket som da de var nygifte. Det ryktes også at det er mini-lurver på veg...
Anna Lovinda Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #390 Skrevet 17. februar 2004 I anledning oppdagelsen av et nytt sangfenomen, ja sågar et nytt og lovende tilskudd på stjernehimmelen, vil vi i SE&LES trykke intervjuet med Madam Felle. I neste utgave, vel og merke.
Anna Lovinda Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #391 Skrevet 17. februar 2004 Vi benytter også anledningen til å utlyse en navne-konkurranse for det nye bandet til Madam Felle. Vinneren får billetter på første rad til åpningskonserten.
Gjest Madam Felle Skrevet 17. februar 2004 #392 Skrevet 17. februar 2004 Nå må du ikke glemme deg selv, revetisp og den unge lovende Bertha, for vi er alle med i den nye gruppen som skal komme. Til det øsnker vi at alle leserene skal komme med tips til gruppenavn. Vi har i dag ikke noe navn, og må få forandret på det så rask som mulig. Så kom igjen alle man, og tips oss om navn til hva vi skal kalle oss.
Anna Lovinda Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #394 Skrevet 17. februar 2004 Som Madammen allerede har vært inne på, trenger slettes ikke alle å synge. Enhver gjør det en er best til. I Berthas tilfelle dreier det seg om lyd og lys effekter. Det kommer til å bli uhyre dramatisk med dynamittsprengning på scenen.
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2004 #395 Skrevet 17. februar 2004 *Øve foran speilet* *Dum og deilig* *Juba Juba*
Gjest Madam Felle Skrevet 17. februar 2004 #396 Skrevet 17. februar 2004 Nydelig Revetispa, er mektig imponert. Berhta får snart rollen som vannspringen, for der står visst kranen åpen for fult. Det kunne jo vært litt kult med en vannkran også da, som sprutet litt på folket. Ser du Bertha, mye du kan gjøre uten å synge.
Bertha Skrevet 4. mars 2004 #397 Skrevet 4. mars 2004 =========================== ANNONSE Stem på Dagens Suppegjøk - vinn en enkeltbillett til Gazandzhyk. =========================== Første stemme går til meg selv. Grattis, Bertha! :rosasmil:
Anna Lovinda Skrevet 4. mars 2004 Forfatter #398 Skrevet 4. mars 2004 Du, Bertha...det manglet liksom noe ved den annonsen. Hvordan kan man stemme på dagens suppegjøk når det ikke finnes kandidater?
Bertha Skrevet 5. mars 2004 #399 Skrevet 5. mars 2004 Påstår du at det ikke finnes suppegjøker her inne?!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå