Gå til innhold

KGs SE&LES

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hei, du har solen i ditt hår

og jeg vet hvor veien går, ut mot havet"

Rune Rudberg

Skrevet

"Der drømmer blir sanne,

og vinden gir svar"

Rune Rudberg

Skrevet

"Hei, tenk så fint å ha det sånn

Der vi vandrer hånd i hånd, ut mot havet"

Rune Rudberg

Skrevet

"Til stranden, og varmer oss i sand"

Rune Rudberg

Skrevet

Djeeees.....æ flire mæ ihjæl....du e fan ikkje go', Anna Lovinda...

Og ja...det her bare måtte komme på dialekt...

Skrevet
"Hei, du har solen i ditt hår

og jeg vet hvor veien går, ut mot havet"

Rune Rudberg

:grine::grine::grine:

Slutt! Slutt med en gang, sa jeg! Det går meg på nerrrrrrrvene....! :sinna:

Skrevet

INJURIER!!! IIIIIIIIIIIK

:komme tilbake i kveld - MED søksmål:

Skrevet

Ryktene skal ha det til at Livets Datter HATER barn, og skal visstnok flytte ut på landet, for å slippe å ha barn som nærmeste nabo.

Hvor sikre kildene er, vites ikke.

Skrevet

"I dine øyne kan jeg se et eneste svar

På alle spørsmål som jeg ha-a-ar"

Rune Rudberg

Skrevet

"Maria, Maria – Maria, Maria

Ja, jeg elsker deg og du er alt for meg"

Rune Rudberg

Skrevet

Gjenta refreng

"En sommer, en sol, et hav, bølgenes muntre lek mot strand

Er minner det blir no’ av, gjemt i det sanne vann"

Rune Rudberg

Skrevet

"Jeg ser et bilde av et ungt og lykkelig par

De gode minner som jeg ha-a-ar"

Rune Rudberg

Skrevet

"Maria, Maria – Maria, Maria

Ja, jeg elsker deg og du er alt for meg"

Rune Rudberg

Og hvis ikke dette holder, følger teksten til "Spre dine vinger". :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Velinformerte kilder melder i kveld at Anna Lovinda er Rune Rudbergs alter alter ego. Rune Rudbergs alter ego er imidlertid den berømte "Gjest" som hetser velrennommerte brukere på KG til tårevåte avskjeder ca en gang hver 28.dag

Årsaken til Lovinda/Rudbergs berømte og ikke helt velrennommerte falsettsang skal ifølge de samme kilder være et overdrevet inntak av helium. Dette "Førr å få han opp ofte nok" som Martin Schanche så treffende slo det fast her om dagen.

Det antas at den samme Schanche har innlagt heliumballong med utett ventig i sin høyre hånd. Da det ikke er forbud mot dette, og det heller ikke er nedfelt i i internkontrollhåndboka for kommunevalgkampens skolevalgdebatter hvordan slike ulykkestilfeller kan unngås, vil Schanche ikke vedta forelegget men derimot gå til sak mot Akershus fylkeskommune.

Skrevet

BARE I KGs SE&LES!!

Puff i Klokkefadese - gjort til latter i KG

Hva er egentlig KG-klokken og hvorfor er den 1 time feil? Ja, det var spørsmålet Puff the magic dragon stilte seg. Jammen fikk hun svar - vi er jo ikke i Oslo - vi er i Kairo her på KG. En rødmende Puff måtte konstatere at hun hadde oversett en viktig detalj og dummet seg ut for alle de tusen brukerne i KG. Stjernefisken og Care strødde salt i såret men Tex og Crazee støttet opp om den ulykkelige og flaue Puff som nå får behandling i sin residens i Honalee.

Skrevet

"Flere leger tror at jeg rett og slett er immun mot kjønnssykdommer."

- Rune Rudberg

Etter at vi i redaksjonen så oss tvunget til å trykke Rune Rudberg i flere opplag, har det kommet inn nokså uventede reaksjoner fra vår brede leserskare. I den anledning vil vi ta oss tid og spalteplass til å svare på noen av de sprørsmålene og forespørslene som har kommet strømmende inn.

Bertha skrev:

Jeg hadde ikke forventet dette, da Rudberg ikke er blant favorittene mine, men jeg blir rett og slett våryr når jeg leser den høyst erotiske hyllesten. Er dette normalt?"

Trøffelhelten skrev:

Jeg er en mann i sin beste alder, som lurer på om dere har telefonnummeret til Rune Rudberg. Jeg har nettopp blitt far, under noe utradisjonelle omstendigheter, og føler at jeg ikke får den oppmerksomheten og nærheten jeg har krav på som mann. Vær vennlig å ikke offentliggjør denne forspørselen.

Revetispa skrev:

Jeg har hørt at Rune har hatt sex med ganske mange. Etter å ha lest sangteksten deres, lurer jeg på om det er trygt å være nummer 1010?

Zirine skrev:

Hva er adressen til Rune Rudberg, og har han en fanklubb? Kan jeg i såfall få adressen til den? Ikke si dette til noen.

Liten skrev:

Jeg er egentlig nonne, men ser meg fristet til å bryte kyskhetsløftet mitt for en natt med Rune Rudberg. Tror dere dette er en god ide?

Vi har valgt å svare på dette samlet ved å henvise til sitatet øverst på siden. Adresse og telefonnummer til artisten kan fås ved å spørre de som har vært til stede under og etter konsertene de siste 10 årene. Det skulle dreie seg om ca. 1000 personer.

Skrevet

Bertha skrev:

DEMENTI

Denne uttalelsen har jeg aldri - aldri - aldri kommet med til SE&LES. Jeg benekter på det sterkeste å ha uttalt noe slikt til dette mediet. Denne forespørselen ble derimot helt uavhengig sendt i rekommandert brev til "Spør Doktor Åsa", noe som inviterer til spekulasjoner omkring mulige forbindelser mellom KG og dette orakel. Kanskje Anna Lovinda er Doktor Åsa's alter ego?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...