Gå til innhold

KGs SE&LES

Fremhevede innlegg

Skrevet
*Slippe av Lurven i Ouagadadougu*

Nåja, du passet på å finne et sted uten vei- eller telefonforbindelse, ser jeg. Godt jobba! :sjarmor:

Det er forresten første gangen jeg kjører kost! :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kul kost, ja!!

Har dere forresten hørt at samene skal få statlig kosttilskudd??

*Seriøst*

Skrevet

Statlig sopelimetilskudd??? :o Eller statlig mattilskudd?

Gjest Anonymous
Skrevet

Mat!

Maten deres er reint for radioaktivt, sa de på radioen...

Skrevet

Fordi at Boris & co har lekt seg med uraniumet sitt? Fyttigrisen. Det er godt vi skal til månen.

Skrevet

Overraskende vending:

Det hemmelige bryllupet i Ungkaren har allerede funnet sted. Årsaken til denne superduperhemmeligholdelsen (faktisk så hemmelig at selv ikke enkelte av brudene vet at de er gift allerede) er at det begynte å bli vel mange spekulasjoner om hvor og når denne vielsen skulle finne sted.

Da brudene og brudgommen fryktet for sin sikkerhet - kjendiser som de nå er - valgte arr derfor å avholde vielsen på denne måten.

Gaver kan sendes til redaksjonen i SE&LES.

Skrevet

*gla jeg ikke er gift, har ikke skrevet under noen papirer*

Skrevet
*gla jeg ikke er gift' date=' har ikke skrevet under noen papirer*[/quote']Det gjorde samtlige deltagere da de meldte seg til konkurransen. Om deltagerne var ved sine fulle fem i det undertegnende øyeblikk, vites ikke med sikkerhet... :sjarmor:
Skrevet

Annonse:

Vi giftet oss på hemmelig sted på hemmelig tidspunkt. Bryllupet var vidunderlig og alt vi noensinne har drømt om. Nå ser vi frem til bryllupsreisen.

Lurven, Adina, Barbie, Kreps, Donpedro, Kira, Bertha, Revetispa og Madam Felle.

Skrevet

Det er det verste!!

*glad jeg slipper å betale for bryllupsannonsen*

Skrevet

*ringer til Kjell Magne og forteller om tvangsgifte og flerkoneri på KG*

Skrevet

Ja. Det er du, Kreps. Du var riktignok ikke helt edru da ekteskapet ble inngått, men du var da tilstede i legeme - om ikke i ånd

Skrevet
Ja. Det er du' date=' Kreps. Du var riktignok ikke helt edru da ekteskapet ble inngått, men du var da tilstede i legeme - om ikke i ånd[/quote']

Du tar nok feil igjen, jeg rører ikke fandens urin. , isåfall er det noen som har dopet meg ned. :evil:

Skrevet

Ja, ja, så sier vi det, lille Kreps... :roll:

Skrevet
Ja' date=' ja, så sier vi det, lille Kreps... :roll:[/quote']

Ja det er ikke noe å tvile på.. :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...