Bertha Skrevet 3. oktober 2003 #361 Skrevet 3. oktober 2003 *Slippe av Lurven i Ouagadadougu* Nåja, du passet på å finne et sted uten vei- eller telefonforbindelse, ser jeg. Godt jobba! Det er forresten første gangen jeg kjører kost! :o
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #362 Skrevet 3. oktober 2003 Kul kost, ja!! Har dere forresten hørt at samene skal få statlig kosttilskudd?? *Seriøst*
Bertha Skrevet 3. oktober 2003 #363 Skrevet 3. oktober 2003 Statlig sopelimetilskudd??? :o Eller statlig mattilskudd?
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #364 Skrevet 3. oktober 2003 Mat! Maten deres er reint for radioaktivt, sa de på radioen...
Bertha Skrevet 3. oktober 2003 #365 Skrevet 3. oktober 2003 Fordi at Boris & co har lekt seg med uraniumet sitt? Fyttigrisen. Det er godt vi skal til månen.
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #367 Skrevet 3. oktober 2003 Overraskende vending: Det hemmelige bryllupet i Ungkaren har allerede funnet sted. Årsaken til denne superduperhemmeligholdelsen (faktisk så hemmelig at selv ikke enkelte av brudene vet at de er gift allerede) er at det begynte å bli vel mange spekulasjoner om hvor og når denne vielsen skulle finne sted. Da brudene og brudgommen fryktet for sin sikkerhet - kjendiser som de nå er - valgte arr derfor å avholde vielsen på denne måten. Gaver kan sendes til redaksjonen i SE&LES.
Gjest Poirot Skrevet 3. oktober 2003 #368 Skrevet 3. oktober 2003 *gla jeg ikke er gift, har ikke skrevet under noen papirer*
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #369 Skrevet 3. oktober 2003 *gla jeg ikke er gift' date=' har ikke skrevet under noen papirer*[/quote']Det gjorde samtlige deltagere da de meldte seg til konkurransen. Om deltagerne var ved sine fulle fem i det undertegnende øyeblikk, vites ikke med sikkerhet...
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #371 Skrevet 3. oktober 2003 Annonse: Vi giftet oss på hemmelig sted på hemmelig tidspunkt. Bryllupet var vidunderlig og alt vi noensinne har drømt om. Nå ser vi frem til bryllupsreisen. Lurven, Adina, Barbie, Kreps, Donpedro, Kira, Bertha, Revetispa og Madam Felle.
Gjest Poirot Skrevet 3. oktober 2003 #372 Skrevet 3. oktober 2003 Det er det verste!! *glad jeg slipper å betale for bryllupsannonsen*
Bertha Skrevet 3. oktober 2003 #374 Skrevet 3. oktober 2003 *ringer til Kjell Magne og forteller om tvangsgifte og flerkoneri på KG*
Kreps Skrevet 3. oktober 2003 #376 Skrevet 3. oktober 2003 Er jeg gift? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #377 Skrevet 3. oktober 2003 Ja. Det er du, Kreps. Du var riktignok ikke helt edru da ekteskapet ble inngått, men du var da tilstede i legeme - om ikke i ånd
Kreps Skrevet 3. oktober 2003 #378 Skrevet 3. oktober 2003 Ja. Det er du' date=' Kreps. Du var riktignok ikke helt edru da ekteskapet ble inngått, men du var da tilstede i legeme - om ikke i ånd[/quote'] Du tar nok feil igjen, jeg rører ikke fandens urin. , isåfall er det noen som har dopet meg ned. :evil:
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #379 Skrevet 3. oktober 2003 Ja, ja, så sier vi det, lille Kreps...
Kreps Skrevet 3. oktober 2003 #380 Skrevet 3. oktober 2003 Ja' date=' ja, så sier vi det, lille Kreps... [/quote'] Ja det er ikke noe å tvile på..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå