Irka Skrevet 2. oktober 2003 #341 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg mistenker Lady Heather for egentlig å være en svært godt betalt leiemorder. Stakkars Lurven! Rene Sjakalen spør du meg.. :o
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #342 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg vil ha med frabedt spekulasjoner rundt mitt evnt. yrke. Dette kan føre til at dere finner ut hvem jeg egentlig er, og hva som da kan skje - ja, det tør jeg ikke tenke på en gang.
Gjest Madam Felle Skrevet 2. oktober 2003 #344 Skrevet 2. oktober 2003 Dagens haste melding: Lady Heathers danningstimer så ut til å fungere en liten stund, men hun har nå hatt et meget lite tilbakefall. Hun lover at hun skal skjerpe seg, og ikke true noen flere ganger. Lady Heather ser på alle på KG sine sider som henne beste og nære venner, og ville aldri gjøre noe for å skade noen av dem. Hun beklager meget den trusselen hun kom med, og lover å ta seg sammen i fremtiden.
Irka Skrevet 2. oktober 2003 #345 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg vil ha med frabedt spekulasjoner rundt mitt evnt. yrke. Dette kan føre til at dere finner ut hvem jeg egentlig er' date=' og hva som da kan skje - ja, det tør jeg ikke tenke på en gang.[/quote'] :o Jeg tilstår! Jeg tilstår! :o Jeg bor ikke i Brussel, jeg bor i Teheran og ifører meg min sorte burka HVER dag. Du vil ALDRI kunne kjenne meg igjen!
Irka Skrevet 2. oktober 2003 #348 Skrevet 2. oktober 2003 **Tørker tårer og snyter meg i burkenen min**
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #349 Skrevet 2. oktober 2003 Slutt med den harseleringen. Dette er personhets. Her i SE&LES skal vi kun diskutere sak, ikke person. Det jeg skriver her, gjør jeg i egenskap av redaktør for denne eminente trykksaken. Hva jeg gjør som privatperson vedkommer ikke leserne av SE&LES.
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #352 Skrevet 3. oktober 2003 Og alle hjerter gleder seg...
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #353 Skrevet 3. oktober 2003 Du Bertha!!! Jeg fikk en ide!, en strålende en! Du og jeg kan jo dra på besøk til Berthen og Revetispen en fjorten dagers tid? Det skulle løse de fleste problemer.
Gjest Madam Felle Skrevet 3. oktober 2003 #354 Skrevet 3. oktober 2003 Du Bertha!!! Jeg fikk en ide!, en strålende en! Du og jeg kan jo dra på besøk til Berthen og Revetispen en fjorten dagers tid? Det skulle løse de fleste problemer. Kan jeg å være med? :D
Gjest Madam Felle Skrevet 3. oktober 2003 #356 Skrevet 3. oktober 2003 Klart du kan Fella!!! takk :D nå ble jeg glad :D da slipper jeg å gifte meg Svusjjjjj så var vi borte før Lady Heather finner det ut
Bertha Skrevet 3. oktober 2003 #357 Skrevet 3. oktober 2003 Du Bertha!!! Jeg fikk en ide!, en strålende en! Du og jeg kan jo dra på besøk til Berthen og Revetispen en fjorten dagers tid? Det skulle løse de fleste problemer. HIMMELEN VÆRE LOVET!!! *halelujastemme* Vi stikker, Tispa! Vi stikker!! Takk! :kysse: Jeg vurderte en stund å dra på en måneds sammenhengende bingotur med danskebåten, men... Vel, jeg gjør hva som helst for å slippe å bli smidd i hymnens lenker. Hva som helst!
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #358 Skrevet 3. oktober 2003 Arrangøren av Ungkaren har besluttet å benytte seg av avstandsgifte. Dette vil være på lik linje med avstandsfadderskap.
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #359 Skrevet 3. oktober 2003 *Svinge rundt på KG og hente Fella og Bertha* *Styre kosten bortom for å hente Lurven* *Slippe av Lurven i Ouagadadougu* *Sette kursen mot månen* BAJAAA
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #360 Skrevet 3. oktober 2003 Sånn kommer det til å gå Heavy Lovinda Lady Leather
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå