Gjest Madam Felle Skrevet 30. september 2003 #321 Skrevet 30. september 2003 Haste melding: Madammen prøver ikke å spille kostbar, hun har bare forandre mening. Hun finner Lurven lite tiltrekkende etter hans siste stunt, der han forklarer at han nå har fått tid til seg selv. Madammen vil ikke ha noe med en som bruker tid på seg selv, og avlyser bryllupet. Hun håper de andre hønene, å unnskyld meg damene vet hva de går til.
Gjest lurven Skrevet 30. september 2003 #322 Skrevet 30. september 2003 melding:jeg vil herved melde fra om at jeg ikke ønsker noen av dere.. da jeg har oppdaget onanien noe som jeg setter mye mer pris på enn stønnende hormonbomber! som erstatning har jeg hentet inn det rusiske bryterlandslaget i tungvekt
Irka Skrevet 30. september 2003 #323 Skrevet 30. september 2003 melding:jeg vil herved melde fra om at jeg ikke ønsker noen av dere.. da jeg har oppdaget onanien noe som jeg setter mye mer pris på enn stønnende hormonbomber! som erstatning har jeg hentet inn det rusiske bryterlandslaget i tungvekt Det mannlige bryterlandslaget? :o Snakker om å gå fra det ene ondet til det andre...
Gjest Kira Skrevet 1. oktober 2003 #324 Skrevet 1. oktober 2003 melding:jeg vil herved melde fra om at jeg ikke ønsker noen av dere.. da jeg har oppdaget onanien noe som jeg setter mye mer pris på enn stønnende hormonbomber! som erstatning har jeg hentet inn det rusiske bryterlandslaget i tungvekt Vil du ikke gifte deg med meg allikevel? :grine: :grine:
Gjest lurven Skrevet 1. oktober 2003 #325 Skrevet 1. oktober 2003 Vil du ikke gifte deg med meg allikevel? :grine: :grine: nei du har ikke noe å tilby som ikke høyrehånda kan
Gjest Poirot Skrevet 1. oktober 2003 #326 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg gjør slik pene piker gjør: Sier høflig nej tack, og trekker meg fra konkurransen.
Gjest Kira Skrevet 1. oktober 2003 #328 Skrevet 1. oktober 2003 nei du har ikke noe å tilby som ikke høyrehånda kan Jeg har mye å tilby. :plukke frem strap-on:
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #329 Skrevet 1. oktober 2003 Arrangøren av Ungkaren' date=' som om en drøy uke ikke er ungkar lengre, ser at det forestående bryllupet nok kan by på organisatoriske problemer. [/quote'] ... og når ble Lady Heather Lovinda ungkar???
Anna Lovinda Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #330 Skrevet 1. oktober 2003 Din flisespikker.... Dementi: Ingen, jeg gjentar; ingen, har trukket seg fra det forestående bryllupet. Det som skrives her er bare et ledd i strategisk villedning.
Bertha Skrevet 2. oktober 2003 #331 Skrevet 2. oktober 2003 Kopi av brev til Aftenposten den 2. oktober: Følgende annonse bes vennligst rykket inn på Deres nyhetsforside: JEG VIL IKKE GIFTE MEG!!! Bertha
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #332 Skrevet 2. oktober 2003 Buhu. Slutt og tut! Neste helg blir du fru, Bertha - enten du vil eller ikke!
Barbie Skrevet 2. oktober 2003 #333 Skrevet 2. oktober 2003 Buhu. Slutt og tut! Neste helg blir du fru' date=' Bertha - enten du vil eller ikke![/quote'] Oi.... :o Jeg skal jo ha fest neste helg jeg...... :-?
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #334 Skrevet 2. oktober 2003 Kunngjøring: Det forestående bryllupet mellom lurven og hønseflokken vil finne sted på hemmelig sted i Usa. Vi kan røpe såpass at det dreier seg om en stat hvor mormontettheten er stor. Vielsen vil bli foretatt av Achmed. Samtlige gjester reiser selvsagt gratis over dammen, da arr. har fått tak i en riktig så snerten robåt.
Bertha Skrevet 2. oktober 2003 #335 Skrevet 2. oktober 2003 Buhu. Slutt og tut! Neste helg blir du fru' date=' Bertha - enten du vil eller ikke![/quote'] *tenke stygge tanker*
Irka Skrevet 2. oktober 2003 #337 Skrevet 2. oktober 2003 Kopi av brev til Aftenposten den 2. oktober: Følgende annonse bes vennligst rykket inn på Deres nyhetsforside: JEG VIL IKKE GIFTE MEG!!! Bertha Bare ta det med ro Bertha. :trøste: Skal Lurven gifte seg med åtte damer, vil det ikke gå mange dagene før dere er enkefruer hele hurven. Det høres jo ganske fint ut da.. Enkefru Bertha. Så verdig på en måte..
Bertha Skrevet 2. oktober 2003 #338 Skrevet 2. oktober 2003 Ja, det er jo på grensen til høres dannet ut!
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #339 Skrevet 2. oktober 2003 *er travelt opptatt med å se uskyldig ut, samt nynne på en lystig melodi* Dumdidumdidum
Bertha Skrevet 2. oktober 2003 #340 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg mistenker Lady Heather for egentlig å være en svært godt betalt leiemorder. Stakkars Lurven!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå