Gå til innhold

KGs SE&LES

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ser munnen din beveger seg Barbie, men hva har skjedd med stemmebåndene dine?

Hvis det var de lugubre kirurgene i SanFranfiasko som herpa dem kan sikkert Donpedro hjelpe deg med et søksmål...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ser munnen din beveger seg Barbie, men hva har skjedd med stemmebåndene dine?

Hvis det var de lugubre kirurgene i SanFranfiasko som herpa dem kan sikkert Donpedro hjelpe deg med et søksmål...

MOOOODERAAAATOOOOR!

Dette er personhets!

Skrevet

Nehehei!!!

Skrevet

Nehehei!!!

Å nei,så du vi'kke hjælpe meg heller nei!? *furter*

Jeg skal be Lurven dumpe dere alle sammen! :evil:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Å nei,så du vi'kke hjælpe meg heller nei!? *furter*

Jeg skal be Lurven dumpe dere alle sammen! :evil:

ja, og ta meg tilbake igjen :sjarmor:

Skrevet

Det skjer ting i firemannsteltet.

Åpent fiendeskap har brutt ut mellom Barbie, Donpedro og Kreps. I skrivende stund sitter de i hvert sitt hjørne i firemannsteltet og skuler på hverandre.

Plutselig går glidelåsen på teltet opp, og inn kommer Revetispa! Hva gjør hun i teltet? Hun er jo medieviter? Eller er hun? Er dette enda et utspekulert påfunn i regi av arr?

Ja, kjære lesere. Denne konkurransen når stadig nye dramatiske høyder. Er Revetispa på et feltstudie som medieviter? Eller er hun egentlig en kamuflert deltager betalt for å skape enda mer splid? Fortsettelse følger...

Skrevet

Flere av våre lesere har lurt på hva som har skjedd med de utstemte deltagerne i tiden etter Ungkaren.

Alle realityserier med respekt for seg selv, sperrer de utstemte deltagerne inne på hotell inntil konkurransen er over. Det sier seg selv at vi ikke har råd til hotell. Vi løste problemet med å sende dem med fiskeskøyta "Trålevåg", hvor de lemper torsk til konkurransen er over. På denne måten, blir det en vinn-vinn situasjon for arr - da det er vi som mottar lønnen til deltagerne.

Det rapporteres om at Tusenfryd er en drivende dyktig torske-lemper. Aner vi en fremtidig karriere her?

Tuji er nå over den verste sjøsyken, men klarer ikke fiskelukten. Ja, ja, det var jo synd - tatt i betraktning at hun skal tilbringe en drøy uke til på tråleren...

Gjest Madam Felle
Skrevet

og madammen koer seg fremfor dataen hele dagen som hun smuglet inn :sjarmor:

Skrevet

Revetispa, da. Slutt med den røykingen! Vi har ikke råd til brannslukningsapparat, ei heller nytt telt. Ser du ikke at teltet er fullt til randen av brannfeller?

Etter at Kira dusjet opp alt vannet, har de fleste tydd til hårlakk for å ivareta et visst utseendemessig nivå. Donpedro er en av de med høyest forbruk. Hun er nå mer brannfarlig enn et bensindynket bål på St. Hansaften....Hva sa du Kreps? At personligheten også medfører stor brannfare?

Gjest Anonymous
Skrevet

:Her skulle det være en grønn smiley med solbriller og kjærlighet på pinne:

Skrevet

Røyking ødelegger dessuten huden, og Revetispa ser jo ikke akkurat ut som en L'Oreal reklame fra før av......

Skrevet

Stadig ny utvikling i firemannsteltet:

Madam Felle har stemt seg selv inn igjen. Hun hevder å være allergisk mot fisk. Og siden vi verken har legekompetanse nok til å motsi henne - og fordi hun har vist et tilstrekkelig høyt desperasjonsnivå, samt at vi av økonomiske årsaker mangler andre oppbevaringsmuligheter - pælmer vi henne tilbake i firemannsteltet.

Den oppdaterte deltagerlisten er derfor som følger:

Adina

Barbie

Kreps

Donpedro

Embla S

Livets datter

Kira

Bertha

Revetispa

Madam Felle

Ja, ja. Så gjenstår det å se om vi noen gang får avviklet Ungkaren. Ikke visste vi at en tilværelse i et firemannstelt var så attraktivt...

Skrevet

Donpedro: "Faen, for en fiskelukt!"

Kreps: "Ikke se på meg. Jeg er uskyldig."

Donpedro: "Dette er vel en engangshendelse, men du er faktisk uskyldig. Dette er ikke den råtne fiskelukten vi er vant til fra deg, men mer en lukt av fersk fisk - i mengder!"

Kreps: (Som ikke er den lyspæra med høyest wattstyrke) "Å, så snilt sagt, Donpedro. Du er ikke så verst likevel.."

Embla: " Æææææsj! Det er Madam Felle som stinker! Nei, sier jeg. Nei! Du får ikke sove ved siden av meg."

Madam Felle: "Men jeg fryser sånn. Det var kaldt på fiskeskøyta. Det var fullt av fisk der. Fisk hele tiden. Fisk til frokost, fisk til middag, fisk til kvelds, fisk til madrass, fisk til pute og fisk til dyne."

Bertha: (Som ikke er den skarpeste kniven i skuffen.) "Det lukter fisk!"

Donpedro: (I et harselerende tonefall) "Velkommen etter..."

Adina: "Som om ikke det var nok å få inn den skabbete Reven..."

Revetispa: "Hva sa du? Tør du gjenta det?"

Adina: "Ja. Det gjør jeg. Jeg kalte deg en skabbete rev, og jeg er ikke redd for deg. Så det, så."

(Revetispa hopper på Adina. De lander uheldigvis rett på Madam felle, så fiskegørra spruter.)

Revetispa: "Her har du den. Og den. Og den."

Adina: "Auuu! Jeg fikk et fiskeben i baken!"

Barbie: "Auuuu! det sprutet fiskesaft i øynene mine!"

Kira: (mumler) "Med det utseendet ditt, burde du være vant med å få væsker sprutende både i øynene og andre steder..."

Donpedro: (Som står så nært at hun hører det Kira mumler) "Hahahaha! den var god!"

(Madam Felle, som landet under Revetispa og Adina, har klart å rulle seg bort. Hun var så sleip av fiskeslim at det gikk uten vanskeligheter. Hun drar frem en 5-kilos torsk fra innerlomma, og smekker den rett i fleisen på Bertha som står og lurer på hvor mange korn hun kan spise om dagen, når dagsrasjonen er på 50. Nei, hun er sannelig ikke skarp)

Bertha: "Klukk!"

Madam Felle: "Se torsken!"

Donpedro: "Ha! Dette er et alvorlig brudd på Våpenloven. Hvis jeg ikke tar mye feil, står det meget utfyllende om forbudet mot å bruke fisk som slagvåpen i paragraf 8, kapittel 5-19. Jeg anholder deg i lovens navn, Madam Felle!"

Madam Felle: (Som riktig har fått dreisen på svingslagene, treffer her Donpedro i det høyre øyet) "Du er avslørt! Jeg er ikke redd deg. Du er Mona Høynæss i forkledning! "

Donpedro-Mona: "Hvordan fant du ut det? Jeg mener, nei, det er jeg ikke!"

Spennende som dette er, må vi forlate åstedet fordi vi ikke har kringkastingslisens mellom kl 24 fredag, og 17 søndag.

Etter kveldens slosskamp, lukter samtlige deltagere fisk. Lurven som er ute og går kveldstur, har ingen anelse. Vi får håpe han liker fisk.

Skrevet

:kakle: Hva annet kan man si? Måtte den mest verpesjuke høna vinne.

Skrevet

Annonse:

Arrangøren av Ungkaren ønsker å kjøpe et brukt firemannstelt. Haster! Henvendelse, i SE&LES' redaksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...