Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #221 Skrevet 25. september 2003 Donpedro: (hvisker opphisset - siden det er snakk om paragrafer) " Jeg tror vi kan ta henne for brudd på Citrusfruktimitasjonsloven paragraf 1, kapittel 5-7: Det er forbudt å imitere citrusfrukter mellom klokken 24:00 og 06:00 på torsdager. Hvis vi bare kan får dokumentert dette, har vi henne."
Bertha Skrevet 25. september 2003 #224 Skrevet 25. september 2003 Sånn... Nå er jeg også høne. Sitrusfrukter - gå og vogg!
Kreps Skrevet 25. september 2003 #225 Skrevet 25. september 2003 Sånn... Nå er jeg også høne. Sitrusfrukter - gå og vogg!
Anna Lovinda Skrevet 25. september 2003 Forfatter #226 Skrevet 25. september 2003 Da er altså den interaktive utstemningen over. Den utstemte er Cruella. (Vi bare løy om den juryen - vi hadde ikke råd) Arr: "Hva synes du om at du bare fikk to stemmer, Cruella?" Cruella: "Det er den der forbannede Revetispas feil. Hun og alle de dustete dyrevernsvennene hennes. Bare til opplysning, din skabbete pelsdott: Jeg ville ikke laget en ussel ørevarmer av den lusebefengte pelsen din!" Arr: "Ja, da tenker jeg at vi sier takk til Cruella..." Det har strømmet in bekymringsmeldinger vedrørende valget. Det sies at både Barbie, Donpedro, Kreps og Bertha har bestukket, truet og byttet avatar under utstemningen. Vi ser meget alvorlig på dette. Hva skjedde med de andre deltagerne? Hvorfor har ikke dere også gjort noe av dette? Vi vil komme med en stemningsrapport senere, samt an kommentar fra vår medieviter.
Anna Lovinda Skrevet 25. september 2003 Forfatter #227 Skrevet 25. september 2003 De gjenværende deltagerne er: Adina :pippi: Barbie (klippet av seg håret og limte noe av det på vippene) Kreps (Fordi hun savner storbylivet) Donpedro (Ikke i anledning jul, men for å skjule permanenten) Embla S Livets datter Kira (Har utviklet andeføtter grunnet konstant opphold i dusjen) Liten Bertha Det sier seg selv at alliansene har skiftet, noe som delvis skyldes at slutten på konkurransen nermer seg. Kreps, Barbie, Donpedro og Adina utgjør nå kraftfeltene blant deltagerne. Kreps har fått med seg Liten. Barbie har Embla som alliert. Donpedro og Livets Datter har blitt et radarpar. Adina har Bertha og Kira som allierte. Hvem later som? Kommer alliansene til å holde? Det deltagerne ikke vet, er at de tre siste som er igjen etter at resten er stemt ut skal ha en avgjørende konkurranse seg imellom. Hva denne konkurransen går ut på, vil vi røpe når den tid kommer. Samtaler fra teltet: Kreps: "Jeg synes det var et skittent triks du benyttet. Puppeklemming, du liksom! Barbie: "Bestikkelser? Du? Og her kunne jeg ha sagt mye, men jeg er en dame." lurven: "Nei, jeg orker ikke mer, Donpedro!" Donpedro: "Hoppla, lurven!" Bertha: "Klukk, klukk" Embla: "Jeg lengter etter en ordentlig mann. Håper Sandman fortsatt er ledig på markedet." Kira: "Jeg tror jeg går meg en tur...." til lurven Liten: "Er det noen som har et ekstra batteri?"
Gjest Adina Madeleine Skrevet 25. september 2003 #228 Skrevet 25. september 2003 Hm... Så jeg har gjenoppstått som Pippi Men det vil jeg bare si at det ikke er sant det uttrykket som heter at det ordner seg for snille piker. Hva har en snill pike igjen for å være snill? Ingenting! Her bestikkes det og fikses og samrøres, så man skulle tro at avgåtte statoil-fjell hadde gått sammen med han i finance credit og mona sahlin og "orna" skikkelig. Makan! Fy skamme seg, altså! :adina lister seg stille og snapper norges lover fra donpedro og setter seg i en mørk krok, tar opp lommelykten, kaster et teppe over hodet og blar heftig mens hun leser frenetisk. avogtil kan et "aha..." og "hm...." høres: Adina M.
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #229 Skrevet 26. september 2003 Fra velinformert hold (Litago) har SE og LES snappet opp nyheten om at BARBIE Har gjennomgått nye plastikk-kirurgiske operasjoner i en av San Francisco's mer lugubre forsteder. Vår anonyme kilde sier at det hele er en dekk-operasjon, og at mens den vi hele tiden har trodd var Barbie i teltet på vidda egentlig er den nå kjønnsoperererte Michelinmannen. Den ekte Barbie sier, fortsatt ifølge vår kilde, at hun gleder seg til å komme på vidda, kaste ut Michelin og ta sin rettmessige plass ved Lurvens side. -Ingen kan la være å stemme på meg når de ser hvilke fordeler jeg har framfor de andre hønene, sier Barbie, fortsatt i følge vår anonyme kilde.
Anna Lovinda Skrevet 26. september 2003 Forfatter #231 Skrevet 26. september 2003 Da er det avgjort: Liten, er den som ryker ut etter det spennende valget. Her er ingenting avgjort ennå. Kreps har imidlertid levert inn en formell klage på Donpedro. Hun hevder at Donpedro har drevet med en omfattende bakvaskelseskampanje. Vi skjønner ikke helt hva problemet er. Hva er bedre enn å få andre til å vaske seg bak? Stemningsrapport fra teltet, dag 11: Embla: "Jeg vil hjem." Barbie: "Hva synes dere om de nye puppene mine?" Adina: "Hva er det som er så spesielt med Rema-pupper?" Donpedro: "Kreps, du er en luuuuuuser!" Kreps: " Det er jeg ikke!" Donpedro: "Ja, det var jo et overbevisende argument." Kreps: "Jeg kan kanskje ikke sitere paragrafer, men jeg vet til gjengjeld hvordan man tilfredsstiller en mann! Den tenker jeg satt!" Barbie: "Dere kommer til å tape. Det har lurven sagt. Han vil at jeg skal vinne. Vi deler noe spesielt." Adina: "Oh, djeez. Du, vakumhjerne, kan ikke du bare pumpe litt mer luft inn i flytebryggene dine." Kira: "Jeg savner Liten. Hun var den eneste med rene tanker her inne." Embla: "Hvor er Bertha?" Donpedro: "Det er hennes tur med lurven nå."
Gjest Poirot Skrevet 26. september 2003 #232 Skrevet 26. september 2003 Kreps har imidlertid levert inn en formell klage på Donpedro. Hun hevder at Donpedro har drevet med en omfattende bakvaskelseskampanje. Det har jeg FAEN ikke :evil: *begynner å få de andre høyt oppe i halsen, men klarer å være så elskverdig som bare hun kan* *legger en slu plan*
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #233 Skrevet 26. september 2003 (Marienlyst, KGB)Fra informert hold (DonPedro) får SE og LES opplyst at Donpedro egentlig er AnneCath. Hærlands høyre pupp. Donpedros motsats, Kreps, var i kveld ikke tilgjengelig for kommentar.
Gjest Poirot Skrevet 26. september 2003 #234 Skrevet 26. september 2003 (Marienlyst' date= KGB)Fra informert hold (DonPedro) får SE og LES opplyst at Donpedro egentlig er AnneCath. Hærlands høyre pupp. Donpedros motsats, Kreps, var i kveld ikke tilgjengelig for kommentar. Helt feil nok en gang. Skjønner godt at denne tråden heter det den gjør... Jeg satt ved min kjære som har nesten hvitt hår og lyste opp i forsamligen. Jeg er så liten at jeg syntes nesten ikke!
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #235 Skrevet 26. september 2003 PRESSEMELDING: -Enda en grunn til at JEG skal få Lurven , sier Barbie i en rykende fersk pressemelding. Det er for ille at DonPedro er noe jeg har. :evil:
Gjest Poirot Skrevet 26. september 2003 #236 Skrevet 26. september 2003 Greit at jeg ønsker brystreduksjon, men jeg er tross alt litt mer enn en pupp!!
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #237 Skrevet 26. september 2003 Tror du Barbie skjønner det?
Gjest Poirot Skrevet 26. september 2003 #240 Skrevet 26. september 2003 Det røde hodet viser at hun anstrenger seg for å skjønne, men ikke får det til. HUn er i ferd med å gå helt bananas!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå