Kreps Skrevet 23. september 2003 #181 Skrevet 23. september 2003 :evil: Hmmmfr.. Dere ødelegger tråden :evil: Du vil bare ha Lurven for deg selv du... men, nei Lurven og jeg har en veldig het tone
Cand alt Skrevet 23. september 2003 #182 Skrevet 23. september 2003 :evil: Hmmmfr.. Dere ødelegger tråden :evil: puppebitch
Anna Lovinda Skrevet 23. september 2003 Forfatter #183 Skrevet 23. september 2003 puppebitch Vi vil ha oss frabedt en slik ordbruk i denne dannede kullørte dagspresse. Takk. Red.
Cand alt Skrevet 23. september 2003 #184 Skrevet 23. september 2003 Vi vil ha oss frabedt en slik ordbruk i denne dannede kullørte dagspresse. Takk. Red. Trodde en kullørt presse :o , var innovativ og radikal. Skal vi ikke få lov å bruke postmoderne ord her inne. :o Husk at puppebitch er et honnør ord Jeg er en selv
Cand alt Skrevet 23. september 2003 #186 Skrevet 23. september 2003 Når er neste utstemmning :-? Skjelver :veldigsur:
Anna Lovinda Skrevet 23. september 2003 Forfatter #187 Skrevet 23. september 2003 Ungkaren dag 8: Vi noterer oss diverse protester, men overser disse glatt. Slik ser deltagerne ut på dag åtte, etter en natt med Rune Rudberg slagere fremført av Bertha og Livets Datter: Adina Barbie Kreps :o LilleBille Donpedro Embla S Livets datter :D Litago MarianneE Kira Cruella Liten Bertha Dagen i dag har gått fredelig for seg til nå. Samtlige deltagere, med unntak av Bertha og LD som er høy på RR, mangler tiltakslyst etter nattens slagerfestival. Lurven skal nå stemme ut to nye deltagere. Dr. Ian kommer ut med lappen til lurven: De utstemte i dag er; LilleBille og Litago! Dette kom som en overraskelse av de helt store. Det vil si at passivitets-taktikken til Litago slo feil.
Anna Lovinda Skrevet 23. september 2003 Forfatter #188 Skrevet 23. september 2003 Utstemningen så langt viser at det er de sterkeste som har en tendens til å vare lengst i Realityserier. De største intirgemakerne er altså de som har lengst levetid. Dette gjelder også de som skiller seg ut på enten væremåte eller utseende. Barbie er et eksempel på dette med utseende. Jeg vil komme med flere uttalelser når jeg har snakket med de utstemte. Fem på KG: Hvem heier du på av kandidatene i Ungkaren? Jeg heier på Barbie. Hun er j##la deilig. Jeg fantaserer om henne hver kveld. Jeg digger Donpedro. Hun er en skarp dame. Ikke slå' date=' chimp! Jeg liker ingen andre damer bedre enn deg. Jeg sier jo bare at Donpedro er lur. Auuu![/quote']
Barbie Skrevet 23. september 2003 #190 Skrevet 23. september 2003 De som heiet på meg da? Ingen som heier på deg da,kreps! Herregud! :-?
Kreps Skrevet 23. september 2003 #191 Skrevet 23. september 2003 Ingen som heier på deg da,kreps! Herregud! :-? Jo det er det det :evil:
Anna Lovinda Skrevet 23. september 2003 Forfatter #192 Skrevet 23. september 2003 De som heiet på meg da? Det heter "Fem på KG" - ikke "Et-ubegrenset-antall-spurte-så-vi-kanskje-kan-finne-noen- som-heier-på-Kreps"
Bertha Skrevet 23. september 2003 #193 Skrevet 23. september 2003 Jeg skulle så inderlig ønske jeg ble utstemt snart...... For hver dag som går, så øker jo sjansen for å vinne! :o Har du lyst til å bytte plass, Litago?
Anna Lovinda Skrevet 23. september 2003 Forfatter #194 Skrevet 23. september 2003 Samtale utenfor teltet: Embla S: "Jeg betaler deg så mye du vil ha, hvis du velger meg." Lurven: "Jeg er ikke interessert i penger, bare berømmelse og frynsegoder." Embla S: "Jeg kjenner en som kjenner kusina til søskenbarnet til bestevenninna til Britney." Lurven: "Å! Britney er mitt stor forbilde!" Embla S: "Jeg trodde det var Spice Girls?" Lurven: "Spice Girls, ja. Jeg var lei meg i måneder etter at de skilte lag. Nei, det er bare Britney for meg nå." Embla S: "Jeg kan teksten til både Hit Me Baby og Ooops, I did it Again." Lurven: "Kan du dansetrinnene også?" Vi er på nåværende tidspunkt usikre på hvordan vi skal tolke denne ordvekslingen...
Anna Lovinda Skrevet 23. september 2003 Forfatter #195 Skrevet 23. september 2003 Nok en gang bryter det ut slagsmål i teltet. Denne gangen fordi Kira kommer over lurven og Embla som framfører Ooops- I did it again, med komplette dansetrinn, samt fulle kostymer: Kira: "Dette er juks! Du har ødelagt lurven!" (Adina, som hører Kiras opphissede beskyldninger, kommer styrtende ut av teltet - alt for å slippe unna Bertha og LD slagerfestival) Adina: "Rosa hårstrikker er ikke noe for deg, lurven." Lurven: "Jeg er såpass mye mann at jeg kan ha rosa hårstrikker uten at min maskulinitet blir truet." (Donpedro, som aldri ville latt muligheten for å sitere paragrafer gå fra seg, kommer også ut av teltet.) Embla: "Kom deg tilbake i dusjen, Kira. Lurven og jeg deler noe helt spesielt her. Du er bare misunnelig." Kira: "Hva skulle jeg være misunnelig for? At du har klart å presse valkene dine inn i et skjørt som så vidt dekker den øverste rumpa di?" Embla: "Ja, det kom jo fra rette musa. Jeg har former! Noe du ikke vet noe om, gul og rund som du er." Donpedro: "Ehem...her kan kanskje jeg være behjelpelig. Dette hører inn under injurierende uttalelser, mitt spesialfelt." (Kreps, som lukter et godt slagsmål, titter ut av teltduken.) Kreps: "Hva skjer? Blir det noe slåsskamp?" (Cruella hopper her på Kreps i et feigt bakholdsangrep) Cruella: "Her har du den - og den! (Klask, smokk, lugg) Dette har jeg lengtet etter å gjøre!" (Barbie, som har inngått en hemmelig allianse med Kreps, klarer selvsagt ikke å holde på hemmeligheten - blondiner gjør sjelden det.) Barbie: Ikke ta Kreps! Vi er på lag!" Kreps: "Barbie! Hold munnen på deg! Blondiner, altså!" Liten: "Dere jukser! Forrædere!" (Det daglige møljeslagsmålet bryter ut.....men hva skjer? Bertha og lurven sniker seg avgårde! Opptatte som alle de andre er av slagsmålet, er det ingen som ser dette.)
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #196 Skrevet 23. september 2003 De som heiet på meg da? Du lager ikke nok intriger Kreps! Revetispa Medieviter
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #198 Skrevet 23. september 2003 Vi ser med åndeløs spenning fram til førstkommende fredag kveld, da Barbie og Liten kommer til å oppdage det sagnomsuste NRKP1-programmet "På dansefot" for første gang. Dessverre kommer damene i teltet til å misforstå programtittelen. På grunn av all uroen i og utenfor teltet hører de bare "På Danskebåt". Hva skjer når Berthene oppdager at programmet kun spilla Kramgoa svensklåtar? Revetispa Dagsordensetter
Gjest Madam Felle Skrevet 23. september 2003 #199 Skrevet 23. september 2003 Ungkaren dag 7: Teltet ble funnet - i mindre god behold. Den viktigste hendelsen er midlertid ikke teltståheien, men at en av deltageren ba om å få reise hjem. Dette kan hun imidlertid ikke, siden det bryter med reglene vi finner på etter hvert. Hun har istedenfor fått lov til å trykke en personlig melding: Kjære Trøffelhelten. Du er den eneste for meg. Jeg beklager at jeg meldte meg på Ungkaren, men det var for å gjøre deg sjalu. Søknaden ble sendt inn etter den krangelen vi hadde om ALo. Jeg visste ikke hvor jeg hadde deg. Jeg vil ikke ha lurven. Jeg vil ha deg! Kan du tilgi meg? Nu vel, vanskelig som det er å løsrive seg fra slik en intens kjærlighetserklæring - tilbake til Ungkaren. Først, ny og oppdatert liste over deltakerne: Adina Barbie Kreps LilleBille Madam Felle Donpedro Embla S Livets datter Litago MarianneE Kira Cruella Liten CeNedra Bertha Barbie benyttet gårsdagen til å stifte foreningen "FMS" (Firemannsteltaksjonen Mot Skalldyr). Kira hisset på seg de gjenværene ofrene for hjemmepermanenten; Adina, Barbie og Donpedro. Sistnevnte vurderer søksmål mot Mie, Liten CeNedra og Bippbipp. Det er nemlig lite sannsynlig at hun vil bli tatt seriøst som jurist, når man ser ut som Achmeds gamle avatar på en god dag. Årsaken til opphisselsen rundt Kira var at hun tilbragte store deler av dagen i dusjen. Lurven har nå rukket å rullere to runder etter Donpedros liste. Det er her våre mistanker overfor LD har sin rot. Det ryktes at den virkelige årsaken til LDs deltakelse i Ungkaren, hadde noe å gjøre med størrelsen på deler av Trøffels anatomi. For å si det på en pen måte; Lurven er ikke innehaver av grønnere gress i så måte... Litago måtte sjekkes av Dr. Ian fordi det forelå mistanke om yoghurtforgiftning. Litago tyr til overdreven yoghurtspising i stressede situasjoner. Gårdagen sluttet med nok et slagsmål. Denne gangen startet av Barbie og Kreps: Kreps: "Barbie har gjemt teltet mellom puppene sine!" Barbie: "Det har jeg ikke. Det er ikke plass. Jeg har allerede fem campingstoler, fire kortstokker, to lommelykter, tre esker globoid, en gressklipper og to dusin egg der. Så det så!" Kreps: "Din silikoninfiserte bimbo." Barbie: "Ikke bruk fremmedord overfor meg! Hva betyr infiksert?" Kreps: "lurven liker ikke damer som har medbragt flottører." Barbie: "Du lukter fisk!" Kreps: "Det gjør jeg ikke! Det er det du som gjør." Barbie: "Du er bare misunnelig fordi lurven og jeg deler noe spesielt!" Kreps: " Ja - to digre redningsflåter!" Barbie: (Smokk!) "Ta den!" Kreps: " Du slår som den oppblåsbare jåledukka du er. Hahaha!" (Bit! Klyp! Lugg!) Barbie: "Du bet hull i den ene puppen min! Hjeelp! Er det noen som har lappesaker og sykkelpumpe?" (Dr. Ofia kommer ilende med plasterlageret sitt.) Dr. Ofia: "Har du luft i puppene dine?" Barbie: "Jeg hadde ikke råd til silikon, så jeg kjøpte Oppblåsbare pupper på postordre...Uæææææ! Hulk! Snufs!" Donpedro: "Dette er helt bestemt et brudd på Luftutslippsloven paragraf 52, hele kapittelet." Adina: " Du er ikke noe annet enn en Nille-jurist!" (Her bryter hele teltet ut i et svare spetakkel - hvor alle roper i munnen på hverandre. Plutselig kommer pasifisten Bertha stormende inn i teltet. Hun kaster seg på Madam Felle mens hun dasker villt med blomsterkransen.) Bertha: "Jeg klarer ikke mer! Jeg lengter sånn etter Rune!" (Samtlige deltagere benytter denne muligheten til et møljeslagsmål. Bertha har sittet i en krok av teltet og fremført "Vinger over Europa" uavbrutt siden i går natt.) Nå setter vi over til utstemningen: Lurven benytter en ny metode. Han har bedt om å få skrive navnet til de hjemsendte på en lapp. Det blir mindre tungt på denne måten. De hjemsendet i dag er: CeNedra og Madam Felle! Hvordan vil dette dramaet ende?
Gjest Pjusk Skrevet 23. september 2003 #200 Skrevet 23. september 2003 oppps... døra åpnet seg og jeg datt inn mens jeg tittet gjennom nøkkelhullet... Hater at det skjer. Skal snike meg ut igjen. Må bare litt først!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå