Gå til innhold

KGs SE&LES

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal dere severe MAT i bryllupet? :o

Jeg må si dere virkelig slår på stortromma!

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Madammen klarte ikke å finne en passende brudekjole, og bestemte seg dermed for å avstå fra bryllupet. Hun fant også likesinnede i jakten på den perfekte kjolen, go har det bra sammen med dem. Hun ønsker alle de andre lykke til med det forestående bryllupet, og håper alt går bra for alle sammen.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Madammen skal IKKE gifte seg har hun sagt :evil: Har dere plutselig innført tvangsekteskap? Nei, Madammen har sagt klart i fra til Lurven at det ikke blir noe bryllup, og han fant ut at det var like bra. Selv om han følte at han mistet den beste av dem, men respekterte Madammens avgjørelse. Han opplyser videre at han vil prøve alt han kan for å tilfredstille de damene som er igjen, men legger til at han vil savne Madammen.

Skrevet
Selvsagt skal jeg gifte meg med Lurven. Min tidligere villfarselse' date=' skyldes kun nerver - noe som er naturlig når jeg endelig får drømmen min oppfyllt.[/quote']
Gjest Madam Felle
Skrevet

Forfalskning ute og går, hent politiet. Madammen meddeler at hun har ingen, jeg gjentar ingen planer på å gifte seg med Lurven. :evil:

Skrevet
Huff' date=' nå gjorde jeg det igjen. Dere får ha meg unnskyldt. Jeg aner ikke hva som går av meg. Sukk. Jeg skulle ønske bryllupet var i morgen, så jeg slapp å være så nrevøs stort lengre.[/quote']
Gjest Madam Felle
Skrevet

"SIRENER" bæbubæbubæbubæbu, politiet er på vei for å arrestere forfalkneren. Hun kan vente seg en straff på 15000 timer i samfunntjneste, der hun skal skrape alle bilene i område i vinter. Hun få også 1000 000 timer i danningsleksjoner, der hun skal lære å ikke spre slike rykter, og vi håper dette holder, men vi står klar om hun har behov for flere danningstimer. Madammen skal IKKE, vil IKKE gifte seg. :evil:

Skrevet

Hvem er det som har skremt deg da Madammen?

Klart vi skal gifte oss med Lurven.

Tror det blir rent moro jeg.. :-?

Skrevet

Jeg gir min støtte til Madam Felle.

Jeg har aldri, jeg gjentar ALDRI lest i dette fortreffelige magasin, at Madamen har ytret ønske om å gifte seg med denne Lurven., :o

Skrevet

Kremt...hvem var det som stemte seg selv inn i konkurransen igjen?

Gjest Madam Felle
Skrevet
Kremt...hvem var det som stemte seg selv inn i konkurransen igjen?

Madammen trodde da at det var en som skulle gifte seg med Lurven, og ikke 8. Hun vet at Lurven ikke vil klare å gi alle damene det de har behov for, og trekker seg derfor fra bryllupet. Hun beklager også det hun har stelt i stand, men det var i god tro om at det var en som skulle gifte seg.

Hun håper alle kan respektere hennes ønske, og sier at det har ingenting med bryllupsnerver å gjøre. Hun påpeker igjen at Lurven hadde hatt mer enn nok med henne, og hadde ikke fått tid til alle de andre, og det ønsker hun ikke for dem.

Skrevet

Arrangøren av Ungkaren, som om en drøy uke ikke er ungkar lengre, ser at det forestående bryllupet nok kan by på organisatoriske problemer. Det kan være vanskelig nok å få en desperat høne godt(?) gift - mens åtte derimot...

Vi har derfor leid inn bryllupsplanleggere, samt en hel haug med diverse konsulenter.

Når det gjelder "tvangsgifting", må arr få påpeke at det er for sent i konkurransen å spille kostbar.

Skrevet

:hoho: Bra Revetispa!

Og Lurven skal tilfredstille åtte damer? :sjarmor:

Han har jo nettopp lært å tilfredstille seg selv.fordijeg har vært så opptatt med å tilfredstille dere i alle år at jeg først nå har fått tid til meg selv..

Skrevet

Beskjed fra lurven:

Jeg er klar som et egg. Bryllupsnatten blir en utfordring som jeg går på med krum hals(?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...