Gå til innhold

KGs SE&LES

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Lurven sine høner på haugen ut slepte

Reven var ute med rompa så lang.

%Klukk, klukk, klukk, sa Bertha på haugen%

Lurven han sprang og vrengde med augen'

No tør eg ikkje koma heim åt LadyLo

:ler:

Satt inn %%

Skrevet
:ler: Jøsses, har du også blitt potet, Tispa? *notere opp i boka*
Skrevet

Jeg har tatt meg den frihet å bestille inn en campingvogn til deltakerne i Ungkaren. Det er nemlig altfor, altfor *brrrrrrrrr* kaldt å ligge i telt nå.

Det er montert hengekøyer i 3 etasjer i vognas nordre ende. Denne delen går fra nå av under betegnelsen "Hønsegården".

Den søndre enden er dedikert Lurven og hans utvalgte harem. Mer konkret inneholder disse generøse 5 kvadratmeter en dobbeltseng, kaffetrakter, fire musefeller, hybelkjøleskap og tre utdaterte utgaver av bladet "Vi over 60".

Vi venter i spenning på redaksjonens neste trekk......

Skrevet

Jeg håper vi hører mer fra redaksjonen i morgen.

Nå har leserne sittet hele helga på pinebenken.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ryktes at nestemann ut er Lurven.

Det sies at han skal trekke seg etter at puta hans ble resirkulert i forbindelse med den pågående leteaksjonen etter Tommy.

Lurven skal ha påtatt seg å stå vakt over tre blinde mus, noe han anså som mye mer attraktivt enn å være flrstepremie.

Enden på visa ser altså ut til å bli at det skal kåres to vinnere i konkurransen.

Skrevet
Jeg har tatt meg den frihet å bestille inn en campingvogn til deltakerne i Ungkaren. Det er nemlig altfor, altfor *brrrrrrrrr* kaldt å ligge i telt nå.

Det er montert hengekøyer i 3 etasjer i vognas nordre ende. Denne delen går fra nå av under betegnelsen "Hønsegården".

Den søndre enden er dedikert Lurven og hans utvalgte harem. Mer konkret inneholder disse generøse 5 kvadratmeter en dobbeltseng, kaffetrakter, fire musefeller, hybelkjøleskap og tre utdaterte utgaver av bladet "Vi over 60".

Vi venter i spenning på redaksjonens neste trekk......

Kremt...Og hvem skal betale for campingvognen, om jeg tør spørre?

Oppdatering fra Ungkaren, kommer noe senere, da Arr er litt susete i hodet ennå.

Skrevet

Lurven har talt høyt og tydelig, for første gang siden Ungkaren startet. Han har bedt om at følgende to kandidater blir kastet ut fra konkurransen. Dette er Lurvens begrunnelse:

"Det er ikke dere, det er meg. Jeg føler at vi ikke har den nødvendige kjemien som er nøvendig for at et parforhold skal lykkes. Dere ser det kanskje ikke på denne måten nå, men senere; når dere har funnet den som kan gjøre dere lykkelig på virkelig - vil dere takke meg."

Følgende to deltagere er derfor utstemt fra Ungkaren. (Vi henviser til reglene som vi finner på etter hvert.)

Embla og Livets Datter er de to kandidatene som må mønstre ombord på tråleren.

Listen over deltagerne blir derfor som følger:

Adina

Barbie

Kreps

Donpedro

Kira

Bertha

Revetispa

Madam Felle

I natt er det Bertha og Donpedro som er de heldige hønsene som får dele den søndre delen av campingvogna med lurven.

Det vil bli trykket et utfyllende og detaljert referat i morgen.

Skrevet
Kremt...Og hvem skal betale for campingvognen,  

om jeg tør spørre?

Det betaler jeg - hønsehjernen. Vant 50 kroner i Lotto i helgen.

Skrevet

Samtaler i natten:

Lurven: "Bæææææærta! Kom og legg deg igjen! Donpedro er så prippen."

Barbie: (Som også er våken, men ligger i søndre delen av vognen) "Jeg er ikke prippen, lurven. Jeg er med på alt som er gøy."

Donpedro: "Jeg er ikke prippen. Jeg finner den kommentaren din både støtende og injurierende, lurven. "

Adina: "Slutt med det gnålet, Barbie. Herregud! Du er jo like døgnåpen som en bensinstasjon!"

Revetispa: (Som har våknet av ropingen) "Vær stille, da. Jeg trenger å lade meg opp med en god natts søvn. I morgen skal Madam Felle og jeg ligge hos lurven."

Kira: "Jeg tror jeg tar meg en dusj. Virker dusjen i campingvognen?"

Kreps: "Hva tror du? Bertha kjøpte vogna for en 50-lapp."

(Bertha er ute og går tur, og hører ikke spetakkelet i vognen. Hun sier at hun måtte ha seg litt luft, for lurven var så klam.)

Skrevet

En ny dag med nye utstemninger - Ungkaren dag 13:

I dag reiser nok en deltager hjem fra Ungkaren. Vi vet ennå ikke hvem, da lurven ligger mer eller mindre komatøs etter Donpedros nattlige paragraf-orgie. Donpedro ser derimot meget selvtilfreds ut - vet hun noe vi ikke vet?

Bertha har ingen sett siden hun tok sin nattlige spasertur.

Revetispa ser ut til å glede seg stort til natten med lurven. Madam Felle har låst seg inne på "badet" i campingvognen.

Barbie er sur på Adina.

Kira og Kreps er ute og sanker bær - eller noe.

Skrevet
Kira og Kreps er ute og sanker bær - eller noe.

Ja vi hadde en fin tur :D

Gjest Madam Felle
Skrevet
Madam Felle har låst seg inne på "badet" i campingvognen.

:oops: bare koste litt :oops:

Skrevet

Da er avgjørelsen tatt. Vi besluttet at "all makt" tilbakeføres til lurven, da det er svært sannsynlig at Arr trenger en syndebukk senere.

Lurven har besluttet at han ikke vil stemme noen av deltagerne hjem.

Hvilken overraskelse! Dette betyr at Ungkaren har tatt en ny og dramatisk vending! Istedenfor en (verdig) vinner, sitter vi igjen med hele åtte desperate og giftesyke høner.

Etter en liten betenkningspause, har Arr besluttet at fortsettelsen blir som følger:

Lurven gifter seg med samtlige gjenværende deltagere. Det er dermed duket for massebryllup. Vi vil selvsagt trykke detaljerte rapporter fra planleggingen.

Annonse:

:hjerte: Vi forlover oss :hjerte: :

Mandag 29. september, forlovet vi oss i en campingvogn på vidda. Bryllupet vil stå den 11. oktober på hemmelig sted.

Lurven, Adina, Barbie, Kreps, Donpedro, Kira, Bertha, Revetispa og Madam Felle.

Skrevet

:o Stakkars Lurven...

Han kommer jo til å bli pu.. til døde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...