Gå til innhold

KGs SE&LES

Fremhevede innlegg

Skrevet

Beskjed til de hjemsendte: Ingen ting er som det ser ut som...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at Kreps har grått sin femte vaskebøtte til randen, ser vi oss tvunget til å trykke følgende etterlysning:

Er det noen lesere som heier på Kreps?

Sannsynligvis ikke, men i såfall - kan noen late som, så vi får fred?

Denne etterlysningen ble sponset av Barbie.

Skrevet

Siden det er så mange som stemmer på kreps, må vi bare be noen av dere om å stå frem, grunnet plassmangel.

Denne etterlysningen ble sponset av Barbie.

Kom frem folkens :D

Skrevet

Det er nok bare å innse....selv ikke Barbie forbarmet seg over Krepsen. Red vil benytte anledningen til å :fy: på leserne. Kreps har kanskje et hardt skall, men som alle skalldyr - er innsiden bløt; tvers igjennom.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fallende ku vraket campingvogn

(Storbritannia) En ku gjorde store skader på en campingvogn. Da ekteparet Cogan kom for å hente campingvognen sin fra steinbruddet den stod parkert, fikk de beskjed om at den var skadet av en fallende ku. Det visste seg at en ku hadde surfet på vannet like ved steinbruddet, bommet på en bølge, blitt kastet over kanten, falt 10 meter ned og truffet siden på campingvognen. Derrick og Patricia Cogan tok skadene på campingvognen med godt humør og gjennomførte sin planlagde ferie i den skadde vognen. Campingvognen var forsikret og vil bli satt i stand igjen. Kua på sin side slapp fra det hele med et skadet forbein.

KG's SE og LES gjør nå iherdige forsøk på å finne sin utegående reporter Litago, men har så langt ikke oppnådd kontakt med henne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Forbudt med gårdsdyr i leilighet

Det er ikke lenger tillatt å ha gårdsdyr i kommunale leiligheter. Forbudet ble innført etter en undersøkelse avslørte at det bodde mer enn 3000 griser, 500 kuer og 1000 geiter i kommunale leiligheter. Dyrene ble holdt på balkonger, i ganger, soverom og bad. I tillegg hadde mange høner, kaniner og andre smådyr sitt tilhold i leilighetene. Fra offisielt hold meldes det at hovedårsakene til forbudet er at leilighetene og da særlig balkongene, ikke er laget for å tåle vekten av en ku, samt at dyrenes urin ødelegger byggingen. Leietakerne i de kommunale leilighetene poengterer at dyrene holder dem varme om vinteren og sørger for både gjødsel og mat.

Det vil nå tynnes noe ut i rekken av registrerte KG-brukere, da bare de dyrene som selv eier sin bolig vil ha tilgang til nettet.

Skrevet
Fallende ku vraket campingvogn

Litago, dah... Har du ennå ikke fått orden på de nye propellene dine? :trøste: Bestill en kort konsultasjon hos Liten du, så går det nok litt bedre neste gang.

Skrevet

Ungkaren dag 9:

Da samtlige deltager av nødvendighet har blitt bedøvet så de kan holde seg i ro, velger vi å hoppe rett til utstemningen. Den utstemte i dag er MarianneE.

MarianneEs reaksjon på utstemmingen er at hun er bare glad til. Det ble for mye gnål med alle disse kaklehønsene samlet i et firemannstelt. Hun har også følgende beskjed til lurven:

"Det er ikke så mye som skiller deler av deg fra en kokt makaroni."

I morgen begynner den interaktive delen av konkurransen. Leserne kan allerede nå begynne utstemningen. Følgende kandidater sitter igjen:

Adina

Barbie

Kreps

Donpedro

Embla S

Livets datter

Kira

Cruella

Liten

Bertha

Det er altså 10 kandidater igjen, og den som får færrest stemmer ryker ut i morgen. Det er fullt lovlig å stemme på seg selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er fullt lovlig å stemme på seg selv.

"Meg selv" får min stemme i dag :kul:

Skrevet

Jeg ser at jeg spratt ut av teltet -- helt uten avstemming - eller var det i dag 8 - som det ikke er rapportert fra (forstår jo at det ble stygt siden det er forbigått i stillhet...)..

For min egen del kunne det være greit å vite om jeg kom fra det med begge bena i behold.. :rosasmil:

Skrevet
Jeg ser at jeg spratt ut av teltet -- helt uten avstemming - eller var det i dag 8 - som det ikke er rapportert fra (forstår jo at det ble stygt siden det er forbigått i stillhet...)..

For min egen del kunne det være greit å vite om jeg kom fra det med begge bena i behold.. :rosasmil:

Bare såvidt. Cruella bet deg nemlig i leggen slik at dr. S. Ofia satte ny rekord i plasterforbruk. Du har vært innlagt på røykerommet hos Nille. Vi hadde ikke budsjett til ordentlig sykehus. Du vil bli utskrevet på mandag.
Skrevet

Takk skal du ha... godt at jeg ikke får varige skader.. - tenk om jeg måtte hoppe på ett ben... det er slitsomt det...

:kul::kul::kul: (slapper av på røykerommet)

Skrevet

Stemningsrapport:

Klokken er snart 03:00, og stemningen i teltet er trykket. Ikke bare fordi det er trangt med 11 personer i et firemannstelt (og puppene til Barbie hjelper ikke på mht plassmangel), men fordi Den Store Nedtellingen har startet.

Vi har snakket lite om premier til nå. Vi tenkte at lurven ville være premie nok i seg selv, jamføre bildet han sendte inn sammen med søknaden. Bildet viste seg senere å være den animerte avataren til Achmed. En sterk overdrivelse, med andre ord. Arr. har derfor besluttet at premien vil bli at vinneren får beholde firemannsteltet til ode og eie - i tillegg til ekteskapsinngåelse med lurven.

Bryllupet blir selvsagt beskrevet ned til hver minste detalj, her i SE&LES.

Samtaler i mørket:

Kira: (hvisker) "Vi må gjøre noe med Bertha. Hørte du at lurven kalte henne en deilig maskin?"

Donpedro: (hvisker tilbake) "Jo, men vi må handle raskt. Skal vi saksøke henne?"

Kreps: (hvisker) "For hva da?"

Donpedro: (hvisker opphisset - siden det er snakk om paragrafer) " Jeg tror vi kan ta henne for brudd på Citrusfruktimitasjonsloven paragraf 1, kapittel 5-7: Det er forbudt å imitere citrusfrukter mellom klokken 24:00 og 06:00 på torsdager. Hvis vi bare kan får dokumentert dette, har vi henne."

Kreps: (hvisker muntert) "Jeg er mer stemt for utpressing, jeg."

Liten: "Hva er det dere hvisker og tisker om?"

Kira: (litt for kjapt) "Ingenting!"

Liten: "Jeg syntes jeg hørte Bertha nevnt?"

Kreps: "Vi snakket bare om hvor mye vi savner appelsiner."

(Imens, i en annen krok av teltet)

Adina: "Kan du flytte puppene dine, Barbie? Jeg forsøker å sove - noe som er umulig når du ligger på siden. Legg deg på ryggen!"

Barbie: "Jeg kan ikke. Dr. Ofia blåste for mye luft inn i dem. Hvis jeg legger meg på ryggen, letter overkroppen."

Adina: (mumler) "Ja, det hjelper jo ikke akkurat at hodet ditt er fullt av luft også..."

Barbie: "Hva sa du? Kreeeps! Adina sier at jeg ikke har noe i huet."

Cruella: "Hvor er Bertha?"

Livets Datter: "Enda viktigere: Hvor er lurvedotten?"

Embla: "De har ikke vært her siden utstemningen!"

Adina: "Løft på alle skinnfellene! Bertha er jo oransje, så det skulle ikke være så vanskelig å få øye på henne."

Kira: "Aha!"

Kreps: "Bertha! Slutt å kysse lurven!"

Bertha: (med et villt uttrykk i øynene) "Lurven er min!"

Donpedro: (som nesten har nådd deliriske høyder, da dette er den andre paragrafen hun får sitere - med store utsikter til flere sitater i sikte) "Hvis ikke dette er et brudd på Citrusfruktlovens paragraf 16, kapittel 2-88, så er jeg Tor Erling Staff! Hahahaha!"

Liten: "Dette er skummelt. Jeg blir redd. Hold meg, lurven."

Livets Datter: "Snufs, hulk, jeg savner Trøffel!"

Det ble ikke slagsmål i natt, men som dere ser er forsamlingen i ferd med å gå opp i limingen.

Skrevet

:hår: (simulerer neglebitesmily)

.. venter i åndeløs spenning på fortsettelsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...