Gå til innhold

KGs SE&LES

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ungkaren dag 7:

Teltet ble funnet - i mindre god behold. Den viktigste hendelsen er midlertid ikke teltståheien, men at en av deltageren ba om å få reise hjem. Dette kan hun imidlertid ikke, siden det bryter med reglene vi finner på etter hvert. Hun har istedenfor fått lov til å trykke en personlig melding:

Kjære Trøffelhelten.

Du er den eneste for meg. Jeg beklager at jeg meldte meg på Ungkaren, men det var for å gjøre deg sjalu. Søknaden ble sendt inn etter den krangelen vi hadde om ALo. Jeg visste ikke hvor jeg hadde deg. Jeg vil ikke ha lurven. Jeg vil ha deg! Kan du tilgi meg?

Nu vel, vanskelig som det er å løsrive seg fra slik en intens kjærlighetserklæring - tilbake til Ungkaren.

Først, ny og oppdatert liste over deltakerne:

Adina

Barbie

Kreps

LilleBille

Madam Felle

Donpedro

Embla S

Livets datter

Litago

MarianneE

Kira

Cruella

Liten

CeNedra

Bertha

Barbie benyttet gårsdagen til å stifte foreningen "FMS" (Firemannsteltaksjonen Mot Skalldyr). Kira hisset på seg de gjenværene ofrene for hjemmepermanenten; Adina, Barbie og Donpedro. Sistnevnte vurderer søksmål mot Mie, Liten CeNedra og Bippbipp. Det er nemlig lite sannsynlig at hun vil bli tatt seriøst som jurist, når man ser ut som Achmeds gamle avatar på en god dag. Årsaken til opphisselsen rundt Kira var at hun tilbragte store deler av dagen i dusjen.

Lurven har nå rukket å rullere to runder etter Donpedros liste. Det er her våre mistanker overfor LD har sin rot. Det ryktes at den virkelige årsaken til LDs deltakelse i Ungkaren, hadde noe å gjøre med størrelsen på deler av Trøffels anatomi. For å si det på en pen måte; Lurven er ikke innehaver av grønnere gress i så måte...

Litago måtte sjekkes av Dr. Ian fordi det forelå mistanke om yoghurtforgiftning. Litago tyr til overdreven yoghurtspising i stressede situasjoner.

Gårdagen sluttet med nok et slagsmål. Denne gangen startet av Barbie og Kreps:

Kreps: "Barbie har gjemt teltet mellom puppene sine!"

Barbie: "Det har jeg ikke. Det er ikke plass. Jeg har allerede fem campingstoler, fire kortstokker, to lommelykter, tre esker globoid, en gressklipper og to dusin egg der. Så det så!"

Kreps: "Din silikoninfiserte bimbo."

Barbie: "Ikke bruk fremmedord overfor meg! Hva betyr infiksert?"

Kreps: "lurven liker ikke damer som har medbragt flottører."

Barbie: "Du lukter fisk!"

Kreps: "Det gjør jeg ikke! Det er det du som gjør."

Barbie: "Du er bare misunnelig fordi lurven og jeg deler noe spesielt!"

Kreps: " Ja - to digre redningsflåter!"

Barbie: (Smokk!) "Ta den!"

Kreps: " Du slår som den oppblåsbare jåledukka du er. Hahaha!" (Bit! Klyp! Lugg!)

Barbie: "Du bet hull i den ene puppen min! Hjeelp! Er det noen som har lappesaker og sykkelpumpe?"

(Dr. Ofia kommer ilende med plasterlageret sitt.)

Dr. Ofia: "Har du luft i puppene dine?"

Barbie: "Jeg hadde ikke råd til silikon, så jeg kjøpte Oppblåsbare pupper på postordre...Uæææææ! Hulk! Snufs!"

Donpedro: "Dette er helt bestemt et brudd på Luftutslippsloven paragraf 52, hele kapittelet."

Adina: " Du er ikke noe annet enn en Nille-jurist!"

(Her bryter hele teltet ut i et svare spetakkel - hvor alle roper i munnen på hverandre. Plutselig kommer pasifisten Bertha stormende inn i teltet. Hun kaster seg på Madam Felle mens hun dasker villt med blomsterkransen.)

Bertha: "Jeg klarer ikke mer! Jeg lengter sånn etter Rune!"

(Samtlige deltagere benytter denne muligheten til et møljeslagsmål. Bertha har sittet i en krok av teltet og fremført "Vinger over Europa" uavbrutt siden i går natt.)

Nå setter vi over til utstemningen:

Lurven benytter en ny metode. Han har bedt om å få skrive navnet til de hjemsendte på en lapp. Det blir mindre tungt på denne måten. De hjemsendet i dag er: CeNedra og Madam Felle!

Hvordan vil dette dramaet ende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beskjed til Livets Datter fra Trøffelhelten:

Kjære LD.

Du er tilgitt, men litt for sent ute. Jeg har inngått ekteskap med Tuji. Hun var så knust etter at hun ble utstemt fra Ungkaren, som den første. Vi fant hverandre gjennom mange og lange samtaler i kjølvannet av utstemningen. Jeg hadde bedt deg til bryllupet, men du var jo opptatt med ditt.

Trøffelen.

Ps! Hvis det ikke skulle funke for Tuji og meg, kan vi jo alltids forsøke igjen?

Skrevet
Etter nok en natt i firemannsteltet, har moralen falt betraktelig blant deltakerne. Det var en kald natt, og teltet datt ned ikke mindre enn 20 ganger. Slik ser deltakerne ut i dag:

Adina   :klovn: (hjemmepermanent i shampoen)

Tusenfryd  :skjegg: (hvem hadde ant?)  

chimp   :sprettoy:  

Barbie   :klovn:  

Kreps  :sprettoy:  

LilleBille   :klovn:  

Madam Felle   :sprettoy:  

Donpedro   :klovn:  

Embla S   :sprettoy:  

Livets datter   :sprettoy:  

Litago  :sprettoy:    

MarianneE  :sprettoy:    

Kira  :sprettoy:  

Cruella  :sprettoy:  

Mie  :sprettoy:    

Liten   :sprettoy:  

CeNedra   :sprettoy:  

bippbipp  :sprettoy:  

Bertha  :sminkedokke:  

Som dere ser, har deltakerne på mystisk vis blitt mer og mer like hverandre. det er bare ofrene for hjemmepermanentkomplottet, Tusenfryd og Bertha som skiller seg ut. Hvordan skal det gå når lurven må bestemme seg i dag???

Legger inn protest her!! Jeg ser ikke sånn ut= :sprettoy: men dette er meg= :hjerter:

Skrevet
:hoho: Beklager, men jeg ler så jeg griner....! Var litt deppa før i kveld, men en par nye episoder i "Ungkaren" gjorde susen. Takk, ALo.
Skrevet

PST jeg fant neglklipperen til Bippbipp og den var ingravert navnet hennes og nedsølt med blod.

Skrevet

Livets Datter tok Trøffels nyhet bedre enn forventet. Vi kunne slevsagt ikke be om hjelp fra kriseteamet vårt - da årsaken til LDs krise utgjør deler av det. Og Sandman - vel, han liker ikke å blande seg borti Trøffels avlagte damer.

I skrivende stund sitter LD sammen med Bertha og synger gamle slagere av Rune Rudberg.

Slik ser deltagerne ut etter en uke på viddene:

Adina :klovn:

Barbie :klovn:

Kreps :hår:

LilleBille :hjerter: (fordi hun er forelsket i lurven)

Donpedro :klovn:

Embla S :Hehe:

Livets datter :grine:

Litago :kvalm:

MarianneE :sprettoy:

Kira :o

Cruella :evil:

Liten :hår:

Bertha :sminkedokke:

Skrevet

Hallooooo!!!

Følgende utsnitt vil jeg dementere på det sterkeste! Jeg forlanger at du erklærer det dødt og virkningsløst, uten rot i virkeligheten:

Kira hisset på seg de gjenværene ofrene for hjemmepermanenten; Adina, Barbie og Donpedro. Sistnevnte vurderer søksmål mot Mie, Liten CeNedra og Bippbipp. Det er nemlig lite sannsynlig at hun vil bli tatt seriøst som jurist, når man ser ut som Achmeds gamle avatar på en god dag.

Følger ellers spent med.

Skrevet

Drar denne litt frem jeg...

Hva skjer videre tro?

Her hersker det litt av et kaos,får'n si.. :-?

Skrevet

Har dere andre merket at LilleBille, og Lurven har kranglet i det siste?

Skrevet

Jeg så at Lurven hadde kloremerker oppetter armene i går, men jeg tenkte at kanskje..... atte ......

Skrevet
Jeg så at Lurven hadde kloremerker oppetter armene i går, men jeg tenkte at kanskje..... atte ......

det var sikkert LilleBille :sjarmor:

Skrevet

Noen som har bursdag? :-?

Er det noen som VIL ha bursdag? :lol:

Skrevet
Kreps:  :bursdag:

Så koselig at du husket på bursdagen min :D Takk takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...