Kreps Skrevet 17. september 2003 #121 Skrevet 17. september 2003 Nix. Jeg nektet først plent å være med fordi jeg har klaustrofobi - så jeg lot meg heller bestikke. Vi skal nok holde et øye med deg....
Anna Lovinda Skrevet 17. september 2003 Forfatter #122 Skrevet 17. september 2003 Mange har henvendt seg til red, med spørsmål om hvordan deltakerne tilsynelatende kan delta aktivt i livet utenfor firemannsteltet. "Hvordan kan det ha seg at Kreps f.eks. deltar aktivt i diskusjoner på KG, når hun angivelig befinner seg i et telt på Finnmarksvidda?" For det første.....godt forsøk, mattahara, men det er nok ikke Finnmarksvidda ... Så til spørsmålet ditt: Vi benytter oss av stand-ins. På denne måten vil ingen vite utfallet av Ungkaren før den dramatiske slutten.
Achmed Skrevet 17. september 2003 #123 Skrevet 17. september 2003 Hvordan kan bli med på slike turer? Sekken står ferdig pakket, og kondomene er lett tilgjengelige.
Anna Lovinda Skrevet 17. september 2003 Forfatter #124 Skrevet 17. september 2003 Hvordan kan bli med på slike turer? Sekken står ferdig pakket' date=' og kondomene er lett tilgjengelige.[/quote'] Vi vil si fra hvis vi arrangerer et BB og trenger en Ramsey... ..."Bli det nåkke knu##ing???"
Anna Lovinda Skrevet 17. september 2003 Forfatter #125 Skrevet 17. september 2003 Dramatisk utvikling i firemannsteltet! Bertha er havnet ute i kulden, bokstavelig talt! Den harde kjerne; Adina, LilleBille, Donpedro og Barbie, tvang en lettere forskremt Bertha til å ligge utenfor teltet! Hva skjer videre???
Bertha Skrevet 17. september 2003 #126 Skrevet 17. september 2003 No problem. Bertha er gammel speider.
Anna Lovinda Skrevet 17. september 2003 Forfatter #127 Skrevet 17. september 2003 Ny utvikling: Lurven har også kommet ut av teltet. Sammen med Bertha lager de en provisorisk gapahuk. Er det i luften? Vi aner nye og heftigere intriger i fortsettelsen av Ungkaren.
MarianneE Skrevet 18. september 2003 #128 Skrevet 18. september 2003 Vi hopper derfor rett til utstemmingen. Etter betenkningstiden kommer lurven ut av teltet...men hvor er MarianneE? Hun kommer kravlende ut fra teltet, med et utspekulert uttrykk i fjeset. Er dette et regelbrudd??? Nei, det kan det ikke være, da vi ikke har regler i denne konkurransen. MarianneE har ingen kommentar til dette, og ber de intresserte snakke med lurven, det var hans plan......
Anna Lovinda Skrevet 18. september 2003 Forfatter #129 Skrevet 18. september 2003 Etter nok en natt i firemannsteltet, har moralen falt betraktelig blant deltakerne. Det var en kald natt, og teltet datt ned ikke mindre enn 20 ganger. Slik ser deltakerne ut i dag: Adina (hjemmepermanent i shampoen) Tusenfryd :skjegg: (hvem hadde ant?) chimp Barbie Kreps LilleBille Madam Felle Donpedro Embla S Livets datter Litago MarianneE Kira Cruella Mie Liten CeNedra bippbipp Bertha Som dere ser, har deltakerne på mystisk vis blitt mer og mer like hverandre. det er bare ofrene for hjemmepermanentkomplottet, Tusenfryd og Bertha som skiller seg ut. Hvordan skal det gå når lurven må bestemme seg i dag???
Anna Lovinda Skrevet 18. september 2003 Forfatter #130 Skrevet 18. september 2003 Lurven har bestemt seg.....den utstemte i dag er Tusenfryd! Dette kom vel ikke som noen overraskelse, det nye og ubarberte utseendet tatt i betraktning. Tusenfryd gråter sine modige tårer, og blir tatt hånd om av Dr. Trøffel og Dr. Sandman.
LilleBille Skrevet 18. september 2003 #131 Skrevet 18. september 2003 Adina Tusenfryd chimp Barbie Kreps LilleBille Madam Felle Donpedro Embla S Livets datter Tuji Litago MarianneE Kira Cruella Mie Kristian 71 ? Liten CeNedra bippbipp Jammen,jeg ER jo gift.... Hva skal jeg med Waco da? :o .. Jeg er endelig blitt skilt .. og vil hvertfall ikke ha Waco.. nå kan jeg jo endelig gjøre som jeg vil... Statusrapport: Selv om det er tidlig i konkurransen, er det allerede dannet allianser. Adina, LilleBille, Donpedro og Barbie har dannet en nokså hard kjerne Her kan ikke en stakkars hardt arbeidende Bille ta noen dager borte fra forumet uten at noen putter meg inn i kjernen.. Jeg vil på det sterkeste dementere dette Etter nok en natt i firemannsteltet, har moralen falt betraktelig blant deltakerne. Det var en kald natt, og teltet datt ned ikke mindre enn 20 ganger. Slik ser deltakerne ut i dag: Adina (hjemmepermanent i shampoen) Tusenfryd :skjegg: (hvem hadde ant?) chimp Barbie Kreps LilleBille Madam Felle Donpedro .. men det ser hvertfall ut som om "kjernen" er mest oppegådene - og klar for mer fest og morro ..
Anna Lovinda Skrevet 18. september 2003 Forfatter #132 Skrevet 18. september 2003 LilleBille har glemt å ta medisinen sin....så, så, LilleBille....sånn ja: Hvor mange fingre holder jeg opp nå?
LilleBille Skrevet 18. september 2003 #133 Skrevet 18. september 2003 Sytten - tror jeg :klø: - Er det riktig
Anna Lovinda Skrevet 18. september 2003 Forfatter #134 Skrevet 18. september 2003 Jada, LilleBille. Helt riktig. Ihvertfall riktig nok til at du kan fortsette i konkurransen....
LilleBille Skrevet 18. september 2003 #135 Skrevet 18. september 2003 Men kan jeg vinne noe annet en Waco... ?
Anna Lovinda Skrevet 18. september 2003 Forfatter #136 Skrevet 18. september 2003 Men kan jeg vinne noe annet en Waco... ? Det er ikke waco som er ungkaren, LB, men lurven. Hjelper det?? Dett burde du vite etter å ha tilbragt et par døgn i telt sammen med han...
Anna Lovinda Skrevet 19. september 2003 Forfatter #137 Skrevet 19. september 2003 Statusrapport: Det er fullt oppstyr i firemannsteltet. Det går sterke rykter om at lurven og Barbie "her hatt seg". Det var Cruella som tok dem på fersken, da hun selv hadde tenkt å få seg litt lurven-nattmat. Hva skjer videre? Omtrent slik gikk det for seg da Cruella fersker Barbie og lurven: Cruella: "Juhuuu....lurvetassen....hvor er du? Tenkte du skulle få se på pelsen min...." (Cruella stopper brått opp, idet hun runder den midtre teltstangen. Hun hører lyder, mystiske og intime lyder) Cruella: (mumler for seg selv)" Hva er dette?" Barbie: "lurveslasken! Ja!!!) lurven: "Nå kommer doktoren på besøk." Barbie: "Ja, jeg er så syk....jeg har vondt...her." Cruella: "Iiiiiiiiiik!!!!!! Hva er det dere holder på med??? Slutt, sier jeg. Slutt!" (dasker Barbie mens hun hyler og vekker opp resten av teltet) Donpedro: "Dette er ikke tillatt etter paragraf 18 kapittel 24 i Teltloven!" Embla: "Du har helt rett, Donpedro!" Kreps: "Barbie, din forræder! Vi hadde jo en avtale!" Adina: "Hadde dere en avtale? Hva med alliansen vår?" Litago: "Tror jeg går utenfor og spiser en yoghurt, jeg." Madam Felle: "Hva, hvem, hvor??? Hva skjer???" MarianneE: "Lurven, da. Etter alt vi delte i de fem magiske og romantiske minuttene i går? Mannfolk!" Embla: "Barbie skal stemmes ut!" Barbie: "Nei, for det er lurven som bestemmer og han sier at du er en snerpet høne!" Donpedro: "Straffen for overtredelse av Teltlovens paragraf 18, kapittel 24, er å forbli ugift til man er 45 år. Av den grunn kan ikke Barbie bli i konkurransen lengre. Jeg mener bestemt at dette også er et brudd på Skinnfellelovens paragraf 54, kapittel 2." Barbie: "Du bare juger, Donpedro. Du er ingen villmarkslivsjurist." (I dette øyeblikk hopper Cruella på Barbie og begynner å lugge, men bommer og treffer Livets Datter istedenfor) LD: "Auuuuuu! For f##n! Din pelsdott!" (smekk) Kira: "Jeg tror jeg joiner Litago, jeg." (Liten, som har lengtet etter en real slosskamp siden Ungkaren startet, benytter sjangsen og gir Adina en andregrads Martin) Liten: (Smekk!) "Her har du!" Adina: (Dobbeltsmekk!) "Jasså, så det trodde du din, din, din, blotter!" LilleBille: "Ha deg bort fra Adina, din flyfille av en nonne!" Liten: "Jeg er ingen flyfille, selv om jeg flyr!" Idet vi forlater åstedet, har også CeNedra, Mie og Bippbipp sluttet seg til kampen, mens Donpedro siterer paragrafer i rasende tempo.
Bertha Skrevet 19. september 2003 #138 Skrevet 19. september 2003 *tar frem den medsmuglede mobilen og ringer TV2 for å tipse om æksjen på Finnmarksvidda*
Kreps Skrevet 19. september 2003 #140 Skrevet 19. september 2003 Nå er det snart utstemmelse, :-? Hvem blir det denne gang. Selv trur jeg at jeg er ganske sikker, etter stadige smiske dater, med ungkaren :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå