Gå til innhold

KGs SE&LES

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et anfall av akutt hjemlengsel og stooort savn etter Se&Hør, har jeg besluttet å gå til anskaffelse av et substitutt her inne på KG. Her kan enhver som har noe saftig sladder å komme med, skrive ned sine (ubekreftede) rykter (redaksjonen ser ikke på kildevern eller research som noe must). Siden dere på KG nesten er som kjendiser å regne for meg, er ingenting for smått eller ubetydelig, bare ryktene inneholder en viss dose sex, vold eller bilkjøring.

Videoannonse
Annonse
Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Ehm....

Ekstra nattutgave. Begynner med meg selv. Dette var for noen år siden:

Adina har kjørt bil i påvirket tilstand mens 13 stykker hadde gruppesex i baksetet og jeg fikk panikk og ropte så høyt at sidemannen slo til meg og jeg var jo påvirket så jeg slo så hardt tilbake at bildøra fløy opp med et brak og han ble kastet ut og slo hodet i et lyskrysslys og rullet deretter bortover et stykke og kolliderte med en parkert reklamebil for hundemat som så ut som en boks med hundemat og slo ut alle tennene og jeg ble så forskrekka da jeg så dette at jeg glemte å se på veien foran meg at jeg kjørte rett over midtrabatten som var så høy at den hadde katapulteffekt på bilen så den tok av, for utfor autovernet og landa på taket på en McDonalds som hadde en diger roterende hamburger på taket, og bilen ble tatt med av roteringen og skjøvet utenfor av denne hamburgeren og falt med et brak ned i lekerommet så glassveggene skinglet og alle plastballene fløy veggemellom, og gruppesexen stoppet plutselig, og det verste er at hamburgeren på taket ble svekket i festet av det som skjedde med bilen slik at den løsnet og begynte å rulle, falt av taket og fortsatte nedover til den tok med seg et bilhjul som var reklame som stod utenfor en bilforretning og som målte 10 meter i diameter, og begge rullet helt til de kjørte over taket til en politibil og sneiet.. ehm... baken til politimannen.

Slik gikk det til at jeg bl.a. har en voldsdom, en for betjening av motorisert fremkomstmiddel i påvirket tilstand, seksuell trakassering (av politimannen), hærverk, etc. Og jeg har permanent innreiseforbud til USA.

:smekker meg selv på fingrene! nå MÅ jeg ligge unna hallusinogenene!:

Adina M. (som MÅ gå å legge seg!)

Skrevet

Etter tips fra en fast leser (joda, vi har allerede fått en fast leserkrets før vi har utgitt et eneste blad) har vi ved hjelp av særdeles undersøkende journalistikk fått bekreftet at det er sannhet i at Dorian er tatt i utøvelse av kvakksalveri. Han har i lengre tid brukt pseudonymet dr. Ian og på den måten utnyttet trengende og til dels naive kvinner både emosjonelt og økonomisk. Blant disse nevnes Revetispa og Bertha. Ingen av disse var tilgjengelig for kommentarer idet dette gikk i trykken.

Livets Datter er blitt avhengig av KG, som så mange andre her inne. Det ryktes at en støttegruppe er under oppseiling. For å riktig understreke at avhengighet av KG ikke fører med seg noe godt, kan det nevnes at samtlige som deltok på feiringen måtte innlegges grunnet pærecider-forgiftning. Ved nærmere undersøkelse viste det seg at det heller ikke i dette tilfellet var pærecider det var snakk om, men noe funnet i en tankbil ved svenskegrensa.

Lillebille ligger på sykehus etter å ha hoppet på seg brokk. Et besøk hos Dr. Ian gjorde tingenes tilstand betraktelig værre, da diagnosen etter det besøket lød på grå stær.

Barbie er for tiden i Hellas, hvor hun stadig blir sjikanert av den mannlige lokalbefolkningen. Hun har uttalt at hun ikke kan skjønne hvorfor hun er gjenstand for denne oppmerksomheten, og henviser til avataren sin for å understreke dette.

Zirine og Sandman er iakttatt idet de kom ut av et av hovedstadens mer lugubre hoteller. Ifølge personalet som var på vakt (Harry-Johan) hadde de leid rommet under Candyfloss og Trøffel. Men etter fremvisning av avaterbilder bekreftet Harry-Johan at det var Zirine og Sandman. Forøvrig hadde de rommet tre timer.

Lekeball har fremdeles ikke funnet brødet sitt.

Ifølge en meningsmålingsundersøkelse utført av redaksjonen er 66% av leserne av den oppfatning av at Bertha bør drikke mindre og kanskje være mer kritisk til hvilken kirurg hun velger. Den siste ansiktsløftingen var jo ikke akkurat noe maleri.

Flere av KGs medlemmer forvandles til delfiner i senga. Dette fenomenet er forholdsvis ukjent for oss i redaksjonen, men vi skal sjekke saken nærmere.

Skrevet

redaksjonen vil med dette takke Adina for et ytterst fremragende bidrag. Det lyser god journalistikk lang vei av denne jenta. Du har en lysende karriere foran deg hos SE&LES

Red

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ryktes at Zirine slett ikke var fornøyd med at Sandman tilbrakte de tidligere nevnte tre timene med først å drikke, rape og fise for deretter å sove og rape og fise.

Paret i etasjen over klaget gjentatte ganger til ledelsen, men uten respons.

Det ryktes videre at Sandman atter er singel, men at Mae for tiden er så proppfull av blanke ark at hun er i ferd med å ta ham (vi sier ikke mer!) un der sine beskyttende (Libresse med) vinger.

Dette er selvsagt ikke gratis, og Sandman fant i morges lommeboken sin i kjøleskapet. Han har valgt å være åpen om akkurat dette, samtidig som han lurer på om Brazilian Wax virkelig er et flyselskap.

Ellers har en sint og sjokkert Tuji sagt nei til å være brudepike for Livets datter og Trøffelhelten når de slår sine pjalter, hoder og kropper sammen. Livets datter har valgt å ta bryllupsreisen litt i forkant, på egen hånd, noe hun må betale dyrt for.

1500 kroner! Hvem sier at singellivet har sine fordeler?

:ler:

Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Jeg fikk bare svært begrenset spalteplass i tildelelsen av stillingene i SE&LES, grunnet manglende etikkunnskaper, så dette er er hva jeg får plass til:

Dette skal ha funnet sted inne på snikk-snakk Lørdag:

I en i utgangspunktet ganske uskyldig krangel mellom Madam Felle, Trilli og Anafugia, som gikk ut på hvem som hadde det siste Ordet i sin forvaring, ble det raskt overopphetet.

Etter stadig sterkere munnhuggeri, utviklet dette seg til en ekstremt stygg cat-fight, som endte med at alle tre havnet på Akutten med avrevet hår og oppklorte ansikter.

Det viste seg at Ordet for lenge siden ble snappet bort av en hittil ukjent bruker.

Jeg lyktes ikke i å få noen kommentarer fra de fornermede i denne saken.

Skrevet
Det ryktes videre at Sandman atter er singel

Avhandlingen som ovenstående er hentet fra, framkalte så mye latter at ytterligere mer tarmgass presset seg ut.... :ler::ler:

...men ellers kan jeg faktisk fortelle at ryktet om at Sandman er i ferd med å gli over i en tilnærmet singeltilværelse, medfører høy grad av riktighet... men ditt begrep "atter" er ikke helt presist, når det har gått 8 år siden sist jeg befant meg i den situasjonen...

....derfor blir det nå en fase av livet som mange kjenner igjen, der evt nye forhold medfører en oppstarts-periode hvor man kamuflerer skåle-lyden av pissestrålen, og hvor man helt slutter å prompe... :ler:

....det er en herlig tid, det... :ler:

Skrevet
Ifølge en meningsmålingsundersøkelse utført av redaksjonen er 66% av leserne av den oppfatning av at Bertha bør drikke mindre og kanskje være mer kritisk til hvilken kirurg hun velger. Den siste ansiktsløftingen var jo ikke akkurat noe maleri.

PRESSEMELDING

Det bekreftes herved at Bertha har inngått kontrakt med ny kirurg, Dr. Kuttstramogsy fra universitetssykehuset i Kualalumpur. Avtalen innebærer enerett på videre ansiktsløftinger innenfor en tidsramme av tre - 3 - år.

På grunn av det økte økonomiske presset som dette medfører, ble det rutinemessig foretatt en gjennomgang av Berthas disponible midler - noe som medførte et umiddelbart forbud mot konsum av øl.

Pressen anmodes om å utvise nødvendige hensyn.

Gjest Anonymous
Skrevet
Blant disse nevnes Revetispa og Bertha.

ehem...

det var Madam Felle og Bertha....

For øvrig ryktes det at Årsaken til forumets treghet er at brukere infisert av dataormen "Sobig beer" konstant forsøker å koble seg til Kvinneguiden for a: skrive ekstra store rosa bokstaver, b:å forandre fontene på KG til Times New Roman og Wingdings, samt c: å konvertere til den mye kraftigere utgaven "Toomuch booze".

Det sies at den dramatiske utviklingen er kommet etter at Dr.Ian mistet fjorten av sine fastlistepasienter etter loddtrekning.

Det ryktes videre at problemet bare antas å øke fram til den 11 september, da det antas at Al Quinneguidas nettverk vil ekspandere med ytterligere en celle.

Skrevet

Til informasjon:

Noen av dere som har bidratt til å heve journalistikken enda et hakk, har spurt om lønn. Til dere har jeg følgende beskjed: Dere får deres lønn i himmelen. Hvis dette ikke er tilstrekkelig, kan det nevnes at slibrige og sleske journalister, har en tendens til å lokke til seg slibrige og sleske damer eller menn -alt etter som. Dette kalles frynsegoder.

Red

Skrevet

Beskjed nummer to:

Til dere som vurderer å saksøke SE&LES for å ha kommet med uriktige uttalelser, vil jeg informere om at SE&LES' midler er svært begrensede. Vi har derfor ikke råd til å drive å skjekke om ting medfører riktighet eller ikke. Ethvert rykte, er et godt og sant rykte. Skulle dere allikevel være så dumme og saksøke oss for injurier og den slags usakligheter, vil vi se oss tvunget til å trykke samtlige sanger Rune Rudberg noensinne har fremført.

Red.

Skrevet

Det sirkulerer sterke rykter om at både Trøffel og Sandman har sendt inn søknader for å være den neste "Ungkaren". Men tatt i betraktning at ingen av disse er verken særlig unge eller karslige, vil sjangsene for å se en gjeng vakre kvinner kappes om å bli Fru Trøffel eller Fru Sandman heller små.

Skrevet
sjangsene for å se en gjeng vakre kvinner kappes om å bli Fru Trøffel eller Fru Sandman heller små.

Helt riktig. Så lenge kvinner kun har en ren og skjær dyrisk interesse for oss, sliter vi med å skaffe en "frue". Våre ambisjoner om kirkeklokker og Mendelson, koker alltid ned til korte og stjålne stunder med vill og hemningsløs sex. Og bare det.

...på mange måter så har de attraktive kroppene våre blitt en fiende, som motarbeider våre bestrebelser på å etablere oss med kone, hund og stasjonsvogn...

Skrevet
Beskjed nummer to:

Skulle dere allikevel være så dumme og saksøke oss for injurier og den slags usakligheter, vil vi se oss tvunget til å trykke samtlige sanger Rune Rudberg noensinne har fremført.

Red.

:hoho::hoho::hoho:

Virkelig morsomt.... :ler::ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ryktes videre at Mae prøvde å informere om at Sandman egentlig er Martin Schanke.

Dette ble det satt en effektiv stopper for da hun fikk seg en på trynet, og Sandman la seg f*** ikke flat!

:briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ryktes at

Trøffelhelten, Juggernaut, Arnie, Achmed, Kristian71, dorian, lurven og andre tvilsomme individer med prostatakjertel... har for vane å gå på dametoaletter, antakelig det samme som er avbildet i avataren til Sændis.

Waco var da dette gikk i trykken ikke tilgjengelig for kommentar

Lillebille slår imidlertid fast en gang for alle at livet er for kort til å stå i kø, og foretrekker heretter herretoalettet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sandman legger seg f*** ikke flat, men sier i en pressemelding:

Ovenstående er å betrakte som et personalangrep, og ørefiker mottas under sterk tvil...

Det antas derfor at Sandman er i ferd med å åpne skapdøra og stå fram med alle sine øvrige særegenheter

Skrevet

PRESSEMELDING

Kilder opplyser i dag at Væren virkelig er en puddel, samt at reservasjonene mot jevnlig sentrifugering egentlig skyldes blyghet og ikke respekt for g-kreftenes virkning på krøller.

Skrevet

Denne utgave av SE&LES

Trøffelhelten og Sandman ble stoppet av politiet, da de kom kjørende i 54 km/t i 80-sonen. Trøffel, som var sjåfør, forsøkte stotrende å forklare at grunnen til at de hadde kjørt så fort, var at Sandman var gravid og igang med å føde. Bilen, som er av et ukjent øst-europeisk merke har en opprinnelig toppfart på 34 km/t, men Trøffel hadde utført ulovlige justeringer slik at toppfarten nesten ble doblet. Det hører med til ryktene at Trøffel kjører den bilen ved dom. Han får ikke lov å kjøre fremkomstmiddel som kan gå fortere enn 40 km, grunnet svekkede sjelsevner. Trøffel og Sandman sitter nå på glattcelle på Grønland.

Sandman har fått en sønn. Sønnen ble født på en glattcelle. Det står bra til med fra/mor. Hva barnet skal hete, eller hvem som er faren/moren, er ikke kjent på nåværende tidspunkt.

Rykter vil ha det til at Revetispa og Zirine ble sett i en hardtslående nærkamp. Revetispa skal ha følt at Zirine kom med et meget upassende personalangrep, og følte seg derfor tvunget til å forsvare sitt tvilsomme navn og rykte ved å gå til et hardtslående motangrep.

Vi kan i sakens anledning melde at Revetispa er innkalt til avhør ved politistasjonen i KG. I en uttalelse til SE&LES sier Revetispa at hun føler at dette er misbruk av KGs ressurser. Er det dette annonsørene betaler dyrt for?

Redaksjonen har forøvrig mottatt sitt første søksmål. Dette kommer ikke helt overraskende fra Tuji. Vi har derfor sett oss tvunget til å trykke to og to strofer fra Rune Rudbergs samlede.

UT MOT HAVET

"Lokker meg med et smil, skjelvende står du foran meg.

Glemmer bort all min tvil, nå vil jeg følge deg."

Er det flere som føler seg fristet?

Atacand meddeler at han/hun er blitt litt større. Vi lurer på hvor.

Det ryktes også at LilleBille er mer interessert i nesen til Juggernaut enn sundt er. Er det en tilfeldighet at Atacand må annonsere at et eller annet er blitt større?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...